eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niegowa › Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Gminy Niegowa oraz jej jednostek podleg³ych

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-01-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Gminy Niegowa oraz jej jednostek podleg³ych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA NIEGOWA

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Gminy Niegowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000539970

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: SOBIESKIEGO

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niegowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-320

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343151020

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@niegowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niegowa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie

Zamawiaj±cy 2

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gminny O¶rodek Kultury w Niegowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771939350

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Niegowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-320

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 3433151201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gokniegowa@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.niegowa.pl

1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne

Za ca³o¶æ spraw zwi±zanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postêpowania, w tym podpisania umowy, z wy³±czeniem poni¿ej wymienionych obowi±zków , odpowiada Gmina Niegowa. Strony ustalaj±, ¿e w niniejszym postêpowaniu Gminny O¶rodek Kultury w Niegowie, odpowiadaj± za: rzetelne przygotowanie zapotrzebowania ilo¶ciowego na olej w roku 2022, zabezpieczenia kwoty wynikaj±cej z szacowania zamówienia w bud¿ecie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Gminy Niegowa oraz jej jednostek podleg³ych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b7784203-7785-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00022009

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020966/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Gminy Niegowa oraz jej jednostek podleg³ych

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://josephine.proebiz.com/pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy do elektronicznej obs³ugi zamówieñ (zwanej dalej: „Platform±”) dostêpnej pod bezpo¶rednim linkiem https://josephine.proebiz.com/pl/tender/16870/summary. Podany w sekcji I SWZ, adres mailowy s³u¿y do komunikacji w przypadku problemów z Platform±. Przes³anie wiadomo¶ci za po¶rednictwem Platformy nie wymaga jej powielenia za po¶rednictwem skrzynki e-mail.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie. Konto jest bezp³atne. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia, wycofania oferty oraz sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Do po³±czenia u¿ywany jest szyfrowany protokó³ HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL. Wykonawca posiadaj±cy konto na Platformie ma dostêp do mo¿liwo¶ci z³o¿enia, wycofania oferty, a tak¿e funkcjonalno¶ci pozwalaj±cych na zadawanie pytañ do tre¶ci SWZ oraz komunikacjê z Zamawiaj±cym w pozosta³ych obszarach. Wymagania techniczne i organizacyjne s± dostêpne na Platformie (prawy, górny róg), w zak³adce Biblioteka Instrukcji i Linków oraz zosta³y opisane poni¿ej. Dopuszczalne przegl±darki internetowe:Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,Google Chrome 31,Mozilla Firefox 26 Edge.Pozosta³e wymagania techniczne:dostêp do sieci Internet obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest - ajax,w³±czona obs³uga JavaScript,zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s zainstalowany Acrobat Reader.Wykonawca przygotowuje ofertê w ¶rodowisku swojego komputera i podpisuje j± podpisem kwalifikowanym b±d¼ zaufanym b±d¼ osobistym i dopiero wówczas umieszcza j± na Platformie. Dopuszczalne formaty przesy³anych danych image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, aplication/vnd.oasis.opendocument.spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg 9.Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych. Czas zapisywany jest w formacie DD-MM-YY HH:MM:SS. Za datê przekazania oferty, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê, a nie datê wykonanie danej czynno¶ci przez Wykonawcê na Platformie.Max rozmiar plików dla komunikacji szyfrowanej wynosi 300MB, dla niezaszyfrowanej 500 MB 11.Za datê przekazania dokumentów przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformê, a nie datê wykonania danej czynno¶ci przez Wykonawcê na Platformie. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy. W formularzu oferty Wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres poczty elektronicznej u¿ywany do logowania w Platformie, za pomoc± którego mo¿e byæ prowadzona korespondencja z Wykonawc±. Do korespondencji mo¿e byæ równie¿ u¿ywana funkcja do przesy³ania wiadomo¶ci prywatnych i publicznych, dostêpna na Platformie.Oferta powinna byæ sporz±dzona w jêzyku polskim w formacie danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne. Wszelkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrze¿e jako tajemnicê przedsiêbiorstwa, powinny zostaæ z³o¿one w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Tajemnica przedsiêbiorstwa”, natomiast pozosta³a czê¶æ jawna oferty winna byæ zawarta w osobnych plikach. Zamawiaj±cy dopuszcza skompresowanie oferty do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem Platformy.Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie wycofaæ z³o¿onej oferty.Szczegó³owe instrukcje dotycz±ce sposobu korzystania z Platformy dostêpne s± na Platformie JOSEPHINE w Bibliotece Instrukcji i linków (prawy, górny róg)

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 16.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informujê, ¿e:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Niegowa z siedzib± w Urzêdzie Gminy Niegowa , przy ul. Sobieskiego 1, tel.: (34) 3151020, e-mail:urzad@niegowa.pl;
2)Administrator wyznaczy³ w Inspektora Ochrony Danych: Pani± Bo¿enê Wróbel z któr± mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach zwi±zanych z ochron± danych osobowych, w nastêpuj±cy sposób:
a) pod adresem poczty elektronicznej bwrobel@niegowa.pl,
b) pisemnie na adres siedziby Administratora,
c) telefonicznie pod nr tel. (34)3151020.
3)Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
4) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (tj. Dz.U z 2011 nr 14, poz. 67 z pó¼n. zm.) teczki aktowe bêd± przechowywane w archiwum zak³adowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zamówieñ publicznych oraz 10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postêpowania w trybie zamówieñ publicznych;
5)obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników)
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, je¶li uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
16.2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
16.3.Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp.
16.4.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
16.5.Ma Pani/Pan prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich poprawienia, sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu, cofniêcia zgody na przetwarzanie. Wycofanie zgody nie ma wp³ywu na przetwarzanie Pani/Pana danych do momentu jej wycofania. Pani/Pana prawa mog± zostaæ ograniczone zgodnie z przepisami RODO. Pani/Pana prawa na wniosek zrealizuje Administrator danych

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RPV.271.1.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 231284,90 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1 Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego do budynków jednostek podleg³ych Gminy Niegowa, wyposa¿onych w kot³ownie olejowe, wskazanych w za³±czniku nr 1 do niniejszej SWZ - Wykaz gminnych obiektów wyposa¿onych w kot³ownie olejowe zawieraj±cego równie¿ szacunkow± ilo¶ci± oleju dla poszczególnych jednostek. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zwiêkszenia dostaw oleju opa³owego i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp. Prawem opcji objêta jest mo¿liwo¶æ zwiêkszenia dostaw oleju opa³owego na warunkach zawartej umowy o nie wiêcej ni¿ 10% ilo¶ci zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy uzale¿nia mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji od zwiêkszenia zapotrzebowania na dostawê oleju do obiektów Zamawiaj±cego wskazanych w za³±czniku nr 1 do SWZ np. warunkami atmosferycznymi. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji niniejszej umowy poprzez z³o¿enie Dostawcy pisemnego o¶wiadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zakresie. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u. Zamówienie bêdzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 lub do momentu ilo¶ciowego zrealizowania przedmiotu umowy.
Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± ilo¶æ dostaw na poziomie 70000,00 (siedemdziesi±t tysiêcy litrów) . Wielko¶æ ka¿dorazowej dostawy wynosiæ bêdzie minimum 5 000 (piêæ tysiêcy) litrów, chyba ¿e Dostawca wyrazi zgodê na mniejsz± ilo¶æ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Prawem opcji objêta jest mo¿liwo¶æ zwiêkszenia dostaw oleju opa³owego na warunkach zawartej umowy o nie wiêcej ni¿ 10% ilo¶ci zamówienia podstawowego.Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± ilo¶æ dostaw na poziomie 70000,00 (siedemdziesi±t tysiêcy litrów) .

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Ka¿dorazowo po up³ywie terminu realizacji umowy lub wyczerpaniu limitu zamówienia

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± zostaje oferta wykazuj±ca najwy¿szy bilans punktów otrzymanych w ramach poszczególnych kryteriów .
15.1 Suma punktów, jakie mo¿e otrzymaæ Wykonawca w obu kryteriach zostanie wyliczona na podstawie poni¿szego wzoru:
S = C + T
Gdzie:
C - suma punktów uzyskanych w kryterium CENA
T- suma punktów uzyskanych w kryterium TERMIN DOSTAWY
S- suma punktów uzyskanych w obu kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - w zakresie powy¿szego warunku Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy wykazania, ¿e posiada aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami - zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy - Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2020 poz. 833 z pó¼ñ. zm.)
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o przedmiotowe zamówienie warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada te uprawnienia i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (zgodnie z art. 117 ust. 2 Pzp). W tym przypadku wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art.125 ust.1 -za³±cznik nr 5 do SWZ
2.O¶wiadczenie o grupie kapita³owej - za³±cznik nr 6

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. o¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art.125 ust.1 -za³±cznik nr 5 do SWZ
2.aktualnej (wa¿nej) koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami - zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy - Prawo energetyczne (Dz.U. 2020 poz. 833 t.j.).

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.4. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru potwierdzaj±cego, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowi±zanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 4.2 oraz 4.3 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostêpniaj±cego zasób Wykonawcy
1.5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 1.4 pkt. 1), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

3.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3.2. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej (o ile zosta³ sformu³owany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
3.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 3.2 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy
W zakresie Pe³nomocnictwa:
a) pe³nomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
- postêpowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby,
- ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego pe³nomocnictwa
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o przedmiotowe zamówienie warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada te uprawnienia i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane (zgodnie z art. 117 ust. 2 Pzp). W tym przypadku wykonawcy do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opis dotycz±cy zmian umowy znajduje siê we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-25 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Przez Platforme JOSEPHINE https://josephine.proebiz.com/pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-25 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-21

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostawy zamówionej ilo¶ci lekkiego oleju opa³owego do poszczególnych jednostek i dokonaæ rozliczenia z ka¿d± jednostk± odrêbnie wg poni¿szego zestawienia.
Fakturowanie poszczególnych dostaw lekkiego oleju na nastêpuj±ce jednostki:
1) Nabywca: Gmina Niegowa, ul. Sobieskiego 1, 42-320 Niegowa , NIP 577-196-05-80 , w tym
punkt odbioru :
O¶rodek Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 1, 42-320 Niegowa
2) Nabywca: Gmina Niegowa, ul. Sobieskiego 1, 42-320 Niegowa , NIP 577-196-05-80
Odbiorca:
Zespó³ Szkolno - Przedszkolny w Sokolnikach , w tym punkty odbioru:
a) Zespó³ Szkolno -Przedszkolny w Sokolnikach, Sokolniki 76
b) Szko³a Podstawowa w Bli¿ycach, Bli¿yce 63
3) Nabywca: Gmina Niegowa, ul. Sobieskiego 1, 42-320 Niegowa , NIP 577-196-05-80
Odbiorca:
Szko³a Podstawowa w Niegowie, w tym punkty odbioru:
Szko³a Podstawowa w Niegowie, ul. Szkolna 36, Niegowa
4) Nabywca: Gmina Niegowa, ul. Sobieskiego 1, 42-320 Niegowa , NIP 577-196-05-80
Odbiorca:
Przedszkole Publiczne w Niegowie, ul. Szkolna 34
5) Nabywca: Gminny O¶rodek Kultury w Niegowie, ul. Wojska Polskiego 2 , NIP: 5771939350, w tym punkty odbioru:
Gminny O¶rodek Kultury w Niegowie, ul. Wojska Polskiego 2, Niegowa

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.