Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00631434/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie modernizacji budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RECZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966941
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 17
1.5.2.) Miejscowość: Recz
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-210
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 957654461
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@recz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.recz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminarecz.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dokończenie modernizacji budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db0ad145-ff61-45c8-acfe-e518dd3f6381
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00312001/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Dokończenie modernizacji budynku Miejsk-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631434
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Dokończenie modernizacji budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu”
Budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 214 obręb Recz, gmina Recz. Jest to budynek parterowy, częściowo podpiwniczony, dach płaski. Modernizowany budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Prace związane z realizacją przedsięwzięcia zostały pozytywnie uzgodnione z Zachodniopomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków decyzją ZN.5142.13.2024.GP z dnia 02.02.2024 r.
W zakresie planowanej inwestycji przewiduje się następujące roboty:
a) Docieplenie ścian fundamentowych i ścian zewnętrznych budynku,
b) Wymiana stolarki drzwiowej bez naruszenia przegród zewnętrznych,
d) Wymiana obróbek blacharskich,
e) Wykonanie robót stolarskich i ślusarskich trejażu,
f) Naprawa instalacji odgromowej.
Wykonawca stolarki drzwiowej przed przystąpieniem do realizacji powinien sprawdzić wymiary zewnętrzne istniejących drzwi w naturze i w miarę potrzeby korygować gabaryty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 19.12.2024 r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 438 379,72 zł.W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego; Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI RECZ
więcej: przetargi RECZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Adaptacja budynku położonego w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 38 A na potrzeby nowej siedziby OR KRUS w Olsztynie" .
- Adaptacja, utworzenie i doposażenie pracowni w ramach realizacji projektu pn.: "Ekonomista + handlowiec=mistrz zawodowiec"
- Utworzenie lokalnego centrum integracji w m. Nowy Duninów gm. Nowy Duninów
- "Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu" - etap I.
- Remont instalacji wodociągowej wraz z montażem zestawów hydroforowych
- Roboty budowlane polegające na budowie sieci wodociągowej
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.