eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ReczDokończenie modernizacji budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu



Ogłoszenie z dnia 2025-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dokończenie modernizacji budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RECZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966941

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 17

1.5.2.) Miejscowość: Recz

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-210

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957654461

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@recz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.recz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminarecz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dokończenie modernizacji budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db0ad145-ff61-45c8-acfe-e518dd3f6381

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021938

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00312001/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Dokończenie modernizacji budynku Miejsk-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00631434

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Dokończenie modernizacji budynku Miejsko – Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu”
Budynek zlokalizowany jest na działce nr ewid. 214 obręb Recz, gmina Recz. Jest to budynek parterowy, częściowo podpiwniczony, dach płaski. Modernizowany budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej. Prace związane z realizacją przedsięwzięcia zostały pozytywnie uzgodnione z Zachodniopomorskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków decyzją ZN.5142.13.2024.GP z dnia 02.02.2024 r.
W zakresie planowanej inwestycji przewiduje się następujące roboty:
a) Docieplenie ścian fundamentowych i ścian zewnętrznych budynku,
b) Wymiana stolarki drzwiowej bez naruszenia przegród zewnętrznych,
d) Wymiana obróbek blacharskich,
e) Wykonanie robót stolarskich i ślusarskich trejażu,
f) Naprawa instalacji odgromowej.

Wykonawca stolarki drzwiowej przed przystąpieniem do realizacji powinien sprawdzić wymiary zewnętrzne istniejących drzwi w naturze i w miarę potrzeby korygować gabaryty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z informacją o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia z dnia 19.12.2024 r., Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto w wysokości: 438 379,72 zł.
W przedmiotowym postępowaniu cena najkorzystniejszej oferty przekracza możliwości finansowe Zamawiającego; Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia, dlatego zasadne jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.