eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Dostawa produktów leczniczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PŁOCKI ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611416590

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 28

1.5.2.) Miejscowość: Płock

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-402

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@plockizoz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalplock.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów leczniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0a885dd-aedd-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021926

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pzoz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pzoz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się nr sprawy PZOZ/DZP/382/02TP/24
2. Dokumenty elektroniczne, oferta, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń, wnioski, informacje, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://pzoz.ezamawiajacy.pl.
3. Korespondencja elektroniczna (inna niż oferta wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem platformy (Marketplanet) https://pzoz.ezamawiajacy.pl
4. Wymagania techniczne i organizacyjne: sporządzenia, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w instrukcji dla wykonawcy dostępnej na platformie Marketplanet.
5. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia akceptuje warunki korzystania z w/w platformy i obowiązujących Regulaminów dostępnych na stronie:
https://pzoz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=pzoz&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
6. Sposób sporządzenia oraz sposób przekazywania ofert, oświadczeń, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych, oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych, wymagania techniczne i organizacyjne użycia środków komunikacji elektronicznej służące do odbioru dokumentów elektronicznych jak również sposób ich sporządzenia określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2020 poz. 2452).
7. Ofertę i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp.
8. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w języku polskim.
9. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.
10. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono SWZ.
11. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa powyżej.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia PEiR (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1) zwanego dalej RODO, uprzejmie informujemy że: a.administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Płocki Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o., ul. Kościuszki 28, 09 – 402 Płock.Kontakt email: sekretariat@plockizoz.pl, tel. 24/364-51-24; b.
w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z IODO, z którym można się kontaktować za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod-pzoz@plockizoz.pl lub listownie na adres siedziby administratora; c.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym; d.odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP; e. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy; f. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio dotyczących Pani/Pana jest wymogiem określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP; g. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 2. Posiada Pani/Pan na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących: a)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); b)na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii
Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; c) prawo do wniesienia skargi do Prezesa UODO, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana naruszają przepisy RODO. 3. Nie przysługuje Pani/Panu: a)w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 4. Jednocześnie Zamawiając przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14RODOwzględem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZOZ/DZP/382/02TP/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 19

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Antybiotyki (ceftazidime, cefotaxime, ceftriaxone)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cefazolin

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Antybiotyki (cefuroksym)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Metronidazol

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Albumina

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tabletki

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lorazepam inj.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leki psychiatryczne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Leki różne

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Amikacin,, etomidate, gentamycin, paracetamol

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Propofol

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Tabletki

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Misoprostol

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Botulina (do pęcherza moczowego)

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Glukoza 30% roztwór doustny

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Żel do cewnikowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Płyn do irygacji gałki ocznej, barwnik błękit tryptanu

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ibuprofen zawiesina

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Timonacic

4.2.6.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wybór oferty w zakresie wszystkich Pakietów dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów:

Lp. Nazwa kryterium Waga kryterium Sposób punktowania
1 Cena 95 % Najniższa cena zaoferowana/ cena badanej oferty x 100 pkt x % waga kryterium
2 Termin dostawy 5 % Ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę/ najwyższa możliwa do uzyskania ilość punktów x 100 x % waga kryterium

Ad.1. Ocena kryterium „Cena” odbędzie się na podstawie zaoferowanej ceny brutto w formularzu cenowym – załącznik nr 5 do SWZ i po podstawieniu do wzoru z powyższej tabeli.
Ad.2. Ocena kryterium „Termin dostawy” odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy zawartego w załączniku nr 3 do SWZ - formularz ofertowy i po przyznaniu odpowiednio punktów:
Termin dostawy:
• Czas dostawy zamówienia do 24 godzin w dni robocze – 10 pkt
• Czas dostawy zamówienia od 25 do 48 godzin w dni robocze – 1 pkt
a następnie po podstawieniu uzyskanych punktów do wzoru z powyższej tabeli.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, który posiada:
- aktualne zezwolenie GIF na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (dotyczy wszystkich Pakietów)
- aktualne zezwolenie GIF na obrót środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi (dotyczy Pakietu nr 7)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1. Aktualne zezwolenie GIF na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej
2. Aktualne zezwolenie GIF na obrót środkami odurzającymi i substancjami psychotropowymi

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w Rozdziale XVII. pkt 1.2) SWZ będzie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy w Wykonawców.
W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony dopuszczają zmianę niniejszej umowy w zakresie przedmiotowym (zastąpienie produktu lub rozszerzenie asortymentu o produkt równoważny lub wyższej jakości), w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, w tym czasowego wstrzymania produkcji, pod warunkiem iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
b) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową,
c) wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu, obok dotychczas oferowanego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową.
2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie: numeru katalogowego produktu, nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego umownych parametrów. Zaistnienie okoliczności wymienionych w ust. 3 nie wymaga sporządzenia aneksu do niniejszej umowy.
3. Zamawiający jest uprawniony do dokonywania przesunięć ilościowo-asortymentowych w ramach zawartej umowy oraz zmniejszenia ilości zamówienia do 30% łącznej wartości umowy.
4. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jest możliwa poprzez:
1) zmianę terminu realizacji dostawy o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu tego terminu w przypadku:
a) wystąpienia okoliczności spowodowanych siłą wyższą, w tym wystąpieniem zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron,
b) wystąpienia okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy.
2) zmianę sposobu wykonania dostawy/realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku, gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotyczącym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę.
3) zmianę (zwiększenie) wartości umowy w celu zabezpieczenia potrzeba Zamawiającego, w zakresie asortymentu stanowiącego przedmiot niniejszej umowy, do momentu zawarcia nowej umowy dotyczącej tego samego asortymentu, o ile dotychczasowa wartość brutto umowy została wykorzystana lub zostanie wykorzystana do czasu zawarcia nowej umowy, a wzrost wynikający ze wszystkich takich zmian nie osiągnie 10% wartości brutto zamówienia (zamówienia podstawowego). Zmiana taka nie może dotyczyć kwoty równej lub przekraczającej progi unijne – zgodnie z art. 455 ust. 2 ustawy Pzp;
5) zmiana umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania umowy. Zmiana musi być zgodna z wymogami określonymi w art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy Marketplanet: pod adresem: https://pzoz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-17 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-15

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Część 11 : Tak

Część 12 : Tak

Część 13 : Tak

Część 14 : Tak

Część 15 : Tak

Część 16 : Tak

Część 17 : Tak

Część 18 : Tak

Część 19 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

c.d. Rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia *
6) obniżenie cen jednostkowych netto i brutto, na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, za zgodą Stron. Zmiana taka powinna wskazywać czy jest zmianą stałą czy czasową;
7) podwyższenie cen jednostkowych asortymentu netto i brutto, w przypadku wcześniejszego obniżenia cen jednostkowych, na podstawie pkt 9) powyżej, o ile podwyższenie cen jednostkowych nie będzie skutkować wprowadzeniem cen jednostkowych wyższych niż ceny jednostkowe stosowane przed zastosowaniem zmiany, o której mowa w pkt 9, pod warunkiem, że Wykonawca uzasadni podwyższenie ceny jednostkowej asortymentu, a Zamawiający zaakceptuje to uzasadnienie lub w przypadku, gdy wcześniejsze obniżenie cen jednostkowych wskazywało możliwość przywrócenia pierwotnych cen jednostkowych na wniosek Wykonawcy (bez konieczności uzasadnienia wniosku);
8) zmiana terminu realizacji dostaw częściowych lub zmiana innych zapisów dotyczących realizacji umowy w przypadku czynników/okoliczności związanych z sytuacją wynikającą ze stanu epidemii lub sytuacji związanej z koronawirusem (COVID-19) lub innym zagrożeniem epidemicznym, której nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. Wykonawca nie może powoływać się na czynniki i okoliczności znane lub występujące w dniu zawarcia umowy;
9) zmiana warunków realizacji umowy, w tym cen jednostkowych asortymentu, w przypadku wpływu inwazji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę lub inny kraj lub inwazji innego kraju na Ukrainę lub inny kraj, jeśli sytuacja ta ma wpływ na wykonanie umowy, przy czym nie mogą to być czynniki znane w dniu zawarcia umowy (m. in. takie jak ograniczenia w dostępie do surowców, ograniczenia transportu, ograniczenia przepływu towarów i usług między Polską z następującymi krajami: Ukraina, Rosja (Federacja Rosyjska) i Białoruś, wzrost cen paliw i energii elektrycznej oraz gazu, napływ uchodźców).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.