eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowej Le¶nego O¶rodka Edukacyjnego w roku 2022.



Og³oszenie z dnia 2022-01-17


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowej Le¶nego O¶rodka Edukacyjnego w roku 2022.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Pañstwowe Gospodarstwo Le¶ne Lasy Pañstwowe Nadle¶nictwo Radom

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670080744

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Janiszewska

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radom@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.radom.radom.lasy.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

le¶nictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowej Le¶nego O¶rodka Edukacyjnego w roku 2022.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8ff02e25-7764-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00021757

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00256610/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.2 Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowej Le¶nego O¶rodka Edukacyjnego w roku 2022

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_radom

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/lasy_radom

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformyhttps://platformazakupowa.pl/pn/lasy_radom stanowi±cym za³±cznik nr 9 do SWZ. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, akceptuje te wymagania oraz warunki korzystania z ww. platformy.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem platformy https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_radom _ wynosi 100 MB na jeden przesy³any plik.
Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej z³o¿enia na platformiehttps://platformazakupowa.pl/pn/lasy_radom. Za datê przekazania wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiaj±cego wskazany w pkt 10.9 lit b) SWZ lub z³o¿enia na platformiehttps://platformazakupowa.pl/pn/lasy_radom
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce pracê na platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_radom tj.
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje.
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader, lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf.
Ofertê oraz o¶wiadczenia sporz±dza siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej, czyli dokument musi pozostawaæ plikiem elektronicznym, ale mo¿e zostaæ opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ podpisem kwalifikowanym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiaj±cy informuje, i¿ administratorem danych osobowych jest Nadle¶nictwo Radom .
Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Justynê Olbry¶, z którym w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na skontaktowaæ siê za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem justyna.olbrys@radom.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 48 345 17 22 .
Zamawiaj±cy przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantuj±cy zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.
Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
Do przetwarzania danych osobowych, o których mowa w art. 10 RODO mog± byæ dopuszczone wy³±cznie osoby posiadaj±ce upowa¿nienie. Osoby dopuszczone do przetwarzania takich danych s± obowi±zane do zachowania ich w poufno¶ci
Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêciem, jak równie¿, je¿eli nie ziszcz± siê przes³anki okre¶lone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji.
Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym dokumentacja postêpowania zostanie udostêpniona w oparciu o przepisy PZP, a tak¿e ustawy o dostêpie do informacji publicznej.
Dane osobowe pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Niezale¿nie od postanowieñ pkt 21.7. powy¿ej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe bêd± przetwarzane do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z umowy w sprawie zamówienia publicznego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Osoba, której dotycz± pozyskane w zwi±zku z prowadzeniem niniejszego postêpowania dane osobowe, ma prawo:
1) dostêpu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1 -3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty bie¿±cego b±d¼ zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2) do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) do ¿±dania od Zamawiaj±cego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
4) wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, i¿ przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.5.1.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 157500 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
3.1.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowej Le¶nego O¶rodka Edukacyjnego w Jedlni Letnisko w roku 2022.“ przewidywana wielko¶æ dostaw w okresie trwania umowy – 45 000 litrów.
3.1.2 Olej opa³owy powinien spe³niaæ parametry jako¶ciowe okre¶lone polsk± norm± PN-C-96024:2011 dla gatunku L1.
Olej napêdowy do celów opa³owych powinien spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
- warto¶æ opa³owa - nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg,
- zawarto¶æ siarki - nie wiêcej ni¿ 0,1% ,
- gêsto¶æ w temp. 15°C - nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m3,
- temperatura p³yniêcia - nie ni¿sza ni¿ - 20°C,
- zawarto¶æ wody - nie wiêcej ni¿ 200 (mg/kg),
- ca³kowita zawarto¶æ zanieczyszczeñ - nie wiêcej ni¿ 24 mg/kg.
3.1.3.Dostarczony olej opa³owy musi odpowiadaæ pod wzglêdem jako¶ci zgodnie z obowi±zuj±c± norm± PN-C-96024:2001. oraz Rozporz±dzenia Ministra Gospodarki z dnia 04 stycznia 2007 roku w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji.
3.1.4. Czêstotliwo¶æ i sposób realizacji:
a) Wykonawca dostarczy olej opa³owy w³asnym transportem do kot³owni olejowej Le¶nego O¶rodka Edukacyjnego w Jedlni Letnisko, Siczki 1
b) Dostawa przedmiotu zamówienia polegaæ bêdzie na uzale¿nionym od potrzeb realizowaniu bie¿±cych zamówieñ Zamawiaj±cego w okresie obowi±zywania umowy. Orientacyjna ilo¶æ zamawianego oleju wynosi: 45 000 l.
c) Olej opa³owy winien byæ dostarczany do siedziby Zamawiaj±cego na koszt i ryzyko Wykonawcy, w jednorazowych ilo¶ciach 4 - 12 tys. litrów, wed³ug przesy³anych zamówieñ przez Zamawiaj±cego. Ilo¶ci dostarczanego oleju opa³owego fakturowane bêd± w temperaturze rzeczywistej, wed³ug wskazañ urz±dzeñ pomiarowych (przep³ywomierzy). z samochodów dostawczych (cystern) w czasie tankowania oleju. Pojemno¶æ zbiornika na paliwo jakim dysponuje Zamawiaj±cy wynosi 16 000 litrów ( dwa zbiorniki po 8 000 litrów ).
d) Dostawa do Zamawiaj±cego bêdzie siê odbywa³a w godzinach: od 7.00 do 14.00 z wy³±czeniem dostaw w niedzielê i dni ¶wi±teczne.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

3.1.9 Zamawiaj±cy jest uprawniony zleciæ Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmuj±cy us³ugi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia oraz w kosztorysie ofertowym (dalej: „Opcja”). Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do zlecenia us³ug objêtych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie s³u¿y roszczenie o ich zlecenie. Prace bêd±ce przedmiotem Opcji mog± zostaæ zlecone na warto¶æ do 30 % warto¶ci przedmiotu zamówienia okre¶lonej zgodnie wzorem umowy stanowi±cego za³±cznik nr 6 do SWZ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami, które z³o¿± siê na
koñcow± ocenê:
- cena ofertowa brutto – waga 60%,
- wielko¶æ sta³ego opustu brutto (w %) w stosunku do ceny 1 litra oleju - waga 40%

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie obrotu paliwami p³ynnymi (wydan± w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 833 ze zm.).
2 sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiaj±cy wymaga udokumentowania przez wykonawcê posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsza ni¿ 50 000 z³;
3 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
WARUNEK TEN ZOSTANIE SPE£NIONY, JE¦LI WYKONAWCA WYKA¯E, ¯E: dysponuje cystern± do przewozu paliw, wyposa¿on± w urz±dzenie pomiarowe wskazuj±ce ilo¶æ oleju w temperaturze rzeczywistej oraz w temperaturze referencyjnej, o minimalnej pojemno¶ci 6 tys. Litrów,

4. Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± „spe³nia”/„nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte dokumentach i o¶wiadczeniach o których mowa w rozdziale 9.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. aktualn± koncesjê zezwolenie lub licencjê potrzebn± do wykonania przedmiotu zamówienia.
2 o¶wiadczenie o dysponowaniu cystern± do przewozu paliw, wyposa¿on± w urz±dzenie pomiarowe wskazuj±ce ilo¶æ oleju w temperaturze rzeczywistej oraz w temperaturze referencyjnej, o minimalnej pojemno¶ci 6 tys. litrów, wraz z informacj± o podstawie dysponowania,
3.dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (nie mniej ni¿ 50 000 z³).
4 w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu oraz
wykazania braku podstaw do wykluczenia nale¿y z³o¿yæ o¶wiadczenia, o których
mowa w art. 273 ust. 2 PZP sporz±dzone odpowiednio wg za³±cznika nr 2a i 2b do niniejszej SWZ (razem z ofert±);

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 7.1. SWZ oraz potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postêpowania, o których mowa w pkt 6.1. i 6.3, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty, dzia³aj±c na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, podmiotowych ¶rodków dowodowych:

* o¶wiadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê lub ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty lub oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - (wzór o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ),

* za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,

* za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1) PZP, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³aceniem sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,

* odpisu lub informacje z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga od Wykonawców przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.) Formularz Oferty (sporz±dzony wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ), sporz±dzony pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej, czyli dokument musi pozostawaæ plikiem elektronicznym, ale musi zostaæ opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ podpisem kwalifikowanym.
2.) pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty udzielone pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej czyli dokument musi pozostawaæ plikiem elektronicznym, ale mo¿e zostaæ opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ podpisem kwalifikowanym., o ile oferta zostanie z³o¿ona przez pe³nomocnika,
3.) wzór zobowi±zania do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ (opcjonalnie) pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej, czyli dokument musi pozostawaæ plikiem elektronicznym, ale mo¿e zostaæ opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ podpisem kwalifikowanym;
4.) dokument lub dokumenty, z których bêdzie wynikaæ uprawnienie do podpisania oferty – je¿eli uprawnienie to nie bêdzie wynika³o z innych z³o¿onych dokumentów, np. z odpisu z w³a¶ciwego rejestru pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej, czyli dokument musi pozostawaæ plikiem elektronicznym, ale mo¿e zostaæ opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ podpisem kwalifikowanym;
5.) orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium – je¿eli wniesiono je w innej formie ni¿ w formie pieniê¿nej.

6.) wzór zobowi±zania do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do SWZ (opcjonalnie) pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej, czyli dokument musi pozostawaæ plikiem elektronicznym, ale mo¿e zostaæ opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ podpisem kwalifikowanym;
7.) dokument lub dokumenty, z których bêdzie wynikaæ uprawnienie do podpisania oferty – je¿eli uprawnienie to nie bêdzie wynika³o z innych z³o¿onych dokumentów, np. z odpisu z w³a¶ciwego rejestru pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej, czyli dokument musi pozostawaæ plikiem elektronicznym, ale mo¿e zostaæ opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ podpisem kwalifikowanym;
8.) orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium – je¿eli wniesiono je w innej formie ni¿ w formie pieniê¿nej.

9) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, pe³nomocnictwo powinno byæ udzielone pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej, czyli dokument musi pozostawaæ plikiem elektronicznym, ale mo¿e zostaæ opatrzony podpisem zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ podpisem kwalifikowanym,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci: 2 000,00z³
( s³ownie: dwa tysiace z³otych 00/100)
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w banku banku BG¯ Paribas S.A. o/Radom nr rachunku 18203000451110000000175060 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu znak SA.270.5.1.2022.

Wniesienie wadium w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
4. Z tre¶ci wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci powinno wynikaæ bezwarunkowe, na pierwsze pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 11.2. ppkt 2)-4) nale¿y przekazaæ Zamawiaj±cemu wraz z Ofert± w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upowa¿nionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczaæ ofertê na dan± czê¶æ zamówienia przez ca³y okres zwi±zania ofert±. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawid³owy, lub nie bêdzie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postêpowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP.
6. Tre¶æ gwarancji wadialnej musi zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
1) nazwê daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cych gwarancji/porêczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) okre¶lenie wierzytelno¶ci, która ma byæ zabezpieczona gwarancj±/porêczeniem – okre¶lenie przedmiotu zamówienia
3) kwotê gwarancji/porêczenia,
4) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia bezwarunkowo i nieodwo³alnie kwoty gwarancji/porêczenia na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 PZP.
7. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w pkt 7.1. powinni spe³niaæ ³±cznie wszyscy Wykonawcy.
7.4 Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych, z zastrze¿eniem, ¿e w przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu udostêpniaj±cego zasoby celem wykazania spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu w zakresie do¶wiadczenia, warunek okre¶lony w 7.1. ppkt 4) lit a) SWZ . W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± dostawy , do realizacji, których te zdolno¶ci s± wymagane. Zamawiaj±cy ocenia, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w pkt 7.1. ppkt 4) SWZ, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane w pkt 6.1. i 6.3. SWZ wzglêdem Wykonawcy.
Je¿eli zdolno¶ci techniczne lub zawodowe, sytuacja finansowa podmiotu udostêpniaj±cego zasoby nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
7.5. Na podstawie art. 116 ust. 2 PZP Zamawiaj±cy mo¿e, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Ka¿da zmiana postanowieñ niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Niedopuszczalne s± zmiany postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba ¿e konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego.

3. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie w przypadkach przewidzianych ustaw± oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza w szczególno¶ci zmianê postanowieñ umowy w przypadku:
1) Zmiany stawki podatku VAT wp³ywaj±cej na wynagrodzenie Wykonawcy
2) Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacje przedmiotu umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-25 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_radom

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-25 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-25

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Zamówienia te polegaæ bêd± na powtórzeniu us³ug to¿samych do us³ug stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia tj. „Sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowej Le¶nego O¶rodka Edukacyjnego w Jedlni Letnisko w roku 2022.“ zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w za³±czniku nr 5 do SWZ.
5.2. Zakres rzeczowy us³ug stanowiacych przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 1. nie przekroczy warto¶ci 20% warto¶ci niniejszego zamówienia.
5.3. Zamówienia, o których mowa w pkt 1. bêd± udzielane po przeprowadzeniu odrêbnego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej rêki.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.