Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00242607/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-22
- 2021/BZP 00254747/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00265038/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00267932/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1017F Stare Strącze-Lipinki w km 0+000 do 1+655
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wschowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 977945847
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kosynierów 1c
1.5.2.) Miejscowość: Wschowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 655404800
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.wschowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wschowa.info/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwschowa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1017F Stare Strącze-Lipinki w km 0+000 do 1+6552.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a836bdc1-3307-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001682/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi powiatowej nr 1017F Stare Strącze-Lipinki w km 0+000 do 1+655
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSE.272.12.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje realizację inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj” polegającej na przebudowie drogi powiatowej nr 1017F Stare Strącze - Lipinki na odcinku od km 0+000 (skrzyżowanie z drogą wojewódzką nr 319 - bez skrzyżowania) do km ok. 1+700 w miejscowości Stare Strącze.
Klasa drogi L.
Obszar inwestycji:
Inwestycja obejmuje odcinek drogi powiatowej nr 1017F od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 319 do granicy z dz. nr ew. 16/4 w miejscowości Stare Strącze. Droga powiatowa nr 1017F prowadzi do miejscowości Lipinki.
Inwestycja jest zlokalizowana na obszarze, na którym obowiązują ustalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w obrębie: Przybyszów, Stare Strącze, Nowe Strącze, Lipinki, Krążkowo, Krzepielów – Gmina Sława, uchwalonego uchwałą Rady Miejskiej w Sławie nr LV/372/10 z dnia 28 października 2010r.
Ponadto inwestycja znajduje się na terenie układu ruralistycznego miejscowości Stare Strącze ujętego w wykazie zabytków nieruchomych objętych ochroną konserwatorską wyznaczonych przez Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków do ujęcia w gminnej ewidencji zabytków.
Zakres inwestycji obejmować będzie:
- przebudowę istniejącej jezdni,
- przebudowę lub budowę chodników,
- przebudowę istniejącego skrzyżowania z drogą publiczną gminną,
- przebudowę zjazdów,
- budowę, przebudowę lub odbudowę rowów drogowych i przepustów na tych rowach,
- przebudowę rowów i przepustów melioracyjnych,
- przebudowę, rozbudowę lub budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego (stała organizacja ruchu),
- budowę kanału technologicznego,
- przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z rozbudowywaną drogą, w tym sieci i przyłączy elektroenergetycznych, wodociągowych i telekomunikacyjnych,
- humusowanie i obsianie trawą terenów i pasów zieleni,
- wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia,
Szczegółowy zakres przedsięwzięcia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
Zamówienie obejmuje dwa etapy:
Etap I - sporządzenie pełnobranżowej dokumentacji projektowej w oparciu o Program funkcjonalno – użytkowy stanowiący załącznik nr 1do SWZ, w tym:
a) przeprowadzenie szczegółowej wizji w terenie oraz badań, geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych i inwentaryzacji w zakresie niezbędnym do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej,
b) sporządzenie niezbędnej dokumentacji tj. karty informacyjnej przedsięwzięcia lub raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2021r. poz. 247),
c) sporządzenie map do celów projektowych terenu inwestycji w rozumieniu art. 2 pkt
7a ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020r. poz. 2052),
d) wykonanie badań geologicznych w celu ustalenia budowy geologicznej i warunków geologiczno-inżynierskich podłoża pod projektowaną drogę oraz sporządzenie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. z 2021r. poz. 1420),
e) wykonanie projektu zagospodarowania terenu, projektu architektoniczno-budowlanego oraz projektu technicznego inwestycji. Pełnobranżowy projekt budowlany należy opracować zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2020r. poz. 1333), ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1376) , rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016r. poz. 124), rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r. poz. 1609),
f) W ramach projektowanej dokumentacji, należy zapewnić dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami uwzględniając, o ile jest o możliwe, uniwersalne projektowania o którym mowa w art. 2 ust 20) Ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U.2021.741 ze zm).
g) sporządzenie informacji BIOZ,
h) uzyskanie akceptacji Zamawiającego w przedmiocie opracowanej dokumentacji projektowej w zakresie jej zgodności z Programem funkcjonalno – użytkowym stanowiącym załącznik nr 1do SWZ,
i) wykonanie operatu wodnoprawnego i uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie urządzeń wodnych (rowów, przepustów itp.) oraz na odprowadzanie wód deszczowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 lipca 2017r. Prawo wodne (Dz. U. z 2021r. poz. 624),
j) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych całego przedsięwzięcia,
k) wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu stałej organizacji ruchu na odcinku projektowanej drogi,
l) wykonanie i uzyskanie zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót budowlanych,
m) przygotowanie dokumentów niezbędnych do pozyskania wszelkich decyzji administracyjnych związanych z realizacją przedmiotowego przedsięwzięcia,
n) uzyskanie pozwolenia na realizację robót będących przedmiotem zamówienia,
o) sprawowanie nadzoru autorskiego, o którym mowa w art. 20 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
p) na żądanie Zamawiającego uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,
q) udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie,
r) dokumentację projektową należy opracować w wersji papierowej w 4 egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na płycie CD w plikach dxf, dwg i pdf (rysunki) i doc i pdf (część opisowa).
Etap II – wykonanie robót budowlanych, zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, w tym:
a) przekazanie Zamawiającemu w terminie 14 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia robót wszystkich prawidłowo wystawionych dokumentów niezbędnych do rozpoczęciu robót budowlanych, w tym:
-planu BIOZ,
-oryginału oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązków kierownika budowy,
-oryginałów oświadczeń wszystkich kierowników robót branżowych stwierdzających przyjęcie obowiązku kierowania robotami,
-poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii uprawnień kierownika budowy i kierowników robót oraz aktualnych zaświadczeń, iż są członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
b) wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę,
c) wywóz i zagospodarowanie wytworzonych podczas robot budowlanych odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2021r. poz. 779),
d) realizację inwestycji zgodnie z warunkami wydanego pozwolenia na przebudowę, pozwolenia wodnoprawnego i innych uzyskanych pozwoleń oraz zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli istniejącej infrastruktury technicznej,
e) w przypadku stwierdzenia występowania na terenie inwestycji stałych punktów geodezyjnych zabezpieczenie ich przed uszkodzeniem i niezwłocznie powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego,
f) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zrealizowanego odcinka drogi zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu,
g) wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przez uprawnionego geodetę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6455026,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8796336,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6455026,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Colas Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 786-13-95-883
7.3.3) Ulica: Nowa 49
7.3.4) Miejscowość: Palędzie
7.3.5) Kod pocztowy: 62-070
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
a) Roboty branży teletechnicznej oraz branży elektroenergetycznej: Zakład Instalacji i Sieci Elektrycznych Krzysztof Marek Cichy, ul. Wiosenna 20, 64-500 Szamotuły
b) Usługi projektowe:
- SMP Projektanci Sp. z o.o. Sp. k., ul. Głuchowska 1, 60-101 Poznań
- ArtSan Agnieszka Rak, ul. Zamkowa, 8A/4, 62-072 Dąbrówka
- Biuro Projektowe Piotr Piskorek, ul. Złota 7/29, 78-100 Kołobrzeg,
- Playnet Media Sp. z o.o. Sp. k. ul. Starołęcka 20/205, 61-361 Poznań
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6455026,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
INNE PRZETARGI Z WSCHOWY
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 1013F w Lginiu - Etap II
- Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego w ramach Konkursu Grantowego "Cyfrowa Gmina"
więcej: przetargi w Wschowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont korytarzy i klatki schodowej w Domu Studenckim ARKONA przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- "Budowa przechowalni sadzonek na szkółce leśnej w Nadleśnictwie Dretyń - II postępowanie"
- Rozbudowa przychodni zdrowia przy ul. Stalowej 50 na potrzeby Centrum Zdrowia Psychicznego
- Remont korytarzy i klatki schodowej w Domu Studenckim ARKONA przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- "Budowa miasteczka rowerowego stacjonarnego przy Szkole Podstawowej w Świerczach, zakup trenażera czasu reakcji oraz wyznaczenie przejścia dla pieszych na ul. Szkolnej w Świerczach"
- Przebudowa i rozbudowa budynku basenu wraz z zagospodarowaniem terenu i niezbędną infrastrukturą techniczną oraz budowa tarasu cz. 3 [lokalizacja Łańsk, gm. Stawiguda, woj. warmińsko-mazurskie]
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.