eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrószkówPrzygotowanie do uruchomienia i prowadzenie Punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Prószkowie i w Boguszycach



Ogłoszenie z dnia 2021-03-23

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021657 z dnia 2021-03-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie do uruchomienia i prowadzenie Punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Prószkowie i w Boguszycach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Prószków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413248

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opolska 17

1.5.2.) Miejscowość: Prószków

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-060

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774013700

1.5.8.) Numer faksu: 774013711

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@proszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.proszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.proszkow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie do uruchomienia i prowadzenie Punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Prószkowie i w Boguszycach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41d65a52-74ed-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021657

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001313/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Przygotowanie do uruchomienia i prowadzenie Punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Prószkowie i w Boguszycach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009390/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RO.271.1.2021.ORM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1039613,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przygotowanie do uruchomienia Punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Prószkowie i w Boguszycach (dalej jako PSZOK), przez które rozumie się:1) Uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji administracyjnych, pozwoleń, zezwoleń, uzyskanie wpisów do odpowiednich rejestrów, uzgodnień do prowadzenia działalności zbierania odpadów komunalnych na terenie obu PSZOK-ów, w tym wykonanie niezbędnej dokumentacji oraz poniesienie wszelkich kosztów z tym związanych;2) Przygotowanie niezbędnej infrastruktury PSZOK-ów (w tym kontenery i pojemniki), niedostarczonej i niewybudowanej w ramach zadań: „Budowa Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Boguszycach w gminie Prószków” i „Rozbudowa i modernizacja Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Prószkowie” ” i niedoposażonej w ramach w/w zadań w wyniku postępowania pn.: „Wyposażenie Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Prószkowie z podziałem na zadania" i „Wyposażenie Punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Boguszycach z podziałem na zadania”, która zostanie przekazana Wykonawcy, a wymaganej do prowadzenia działalności zbierania odpadów komunalnych na terenie obu PSZOK-ów, w tym realizacja stałego monitoringu terenu PSZOK-ów oraz wjazdu na PSZOK-i, jeśli przepisy obowiązującego prawa tego wymagają i zapewnienie by wykorzystywana infrastruktura spełniała wszelkie wymogi określone przepisami prawa;3) Uruchomienie systemu ewidencjonowania odpadów komunalnych przyjmowanych na PSZOK-ach;4) Zatrudnienie oraz przeszkolenie w zakresie obsługi systemu, o którym mowa w pkt 3 obsługi PSZOK-ów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1383615,98

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1383615,98

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1383615,98

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminne Przedsiębiorstwo Wielobranżowe sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9910515906

7.3.3) Ulica: Daszyńskiego 13A

7.3.4) Miejscowość: Prószków

7.3.5) Kod pocztowy: 46-060

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1383615,98

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 57 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.