eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawy materiałów budowlanych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-03-23


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021568 z dnia 2021-03-23

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów budowlanych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.policja.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy materiałów budowlanych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0cde7b7-6b97-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021568

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014146/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.28 Materiały budowlane.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006577/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP-509/21/18/IR

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 121361,54

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1. Dostawy materiałów malarskich - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 a do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39224210-3 - Pędzle malarskie

4.5.5.) Wartość części: 11341,97 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2. - Dostawy zamków i okuć budowlanych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 b do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44520000-1 - Zamki, klucze i zawiasy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44423000-1 - Artykuły różne

44521000-8 - Różne kłódki i zamki

44521100-9 - Zamki

44521110-2 - Zamki do drzwi

44521130-8 - Zamki o podwyższonym stopniu bezpieczeństwa

4.5.5.) Wartość części: 24393,31 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 – Dostawy materiałów do budowy ścianek gipsowych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 c do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44171000-9 - Płyty (budowlane)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44212500-4 - Kątowniki i profile

44334000-0 - Profile

44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

44921100-3 - Gips

4.5.5.) Wartość części: 30246,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 – Dostawy materiałów murarskich - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3d do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113120-2 - Płyty chodnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44111200-3 - Cement

44921200-4 - Wapno

4.5.5.) Wartość części: 12890 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – Dostawy materiałów dekarskich - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 e do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112500-3 - Odachowanie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

14622000-7 - Stal

14715000-6 - Miedź

44113620-7 - Asfalt

44190000-8 - Różne materiały budowlane

44831000-4 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze

4.5.5.) Wartość części: 42489,72 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zadaniu nr 1 zostały złożone 4 oferty. Oferty wszystkich Wykonawców podlegają odrzuceniu ze względu na niezgodność z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP lub błędy w obliczeniu ceny na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 Ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zadaniu nr 2 zostały złożone 3 oferty. Oferta jednego Wykonawcy podlega odrzuceniu. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 30 003,77 PLN brutto. Ceny ofert niepodlegających odrzuceniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami na dofinansowanie zamówienia do ceny złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39452,19

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39873,53

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zadaniu nr 3 zostały złożone 3 oferty. Oferta jednego Wykonawcy podlega odrzuceniu. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 37 203,24 PLN brutto. Ceny ofert niepodlegających odrzuceniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami na dofinansowanie zamówienia do ceny złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44487,87

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56160,97

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zadaniu nr 4 zostały złożone 3 oferty. Oferta jednego Wykonawcy podlega odrzuceniu. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 15 854,70 PLN brutto. Ceny ofert niepodlegających odrzuceniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami na dofinansowanie zamówienia do ceny złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31245,45

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32004,6

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W zadaniu nr 5 zostały złożone 4 oferty. Oferty dwóch Wykonawców podlegają odrzuceniu. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 52 262,36 PLN brutto. Ceny ofert niepodlegających odrzuceniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami na dofinansowanie zamówienia do ceny złożonych ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67844,34

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75508,06

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-03-23 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.