Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00006577/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-10
- 2021/BZP 00006577/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-02-10 (po zmianach)
- 2021/BZP 00007921/01 - Modyfikacja z dnia 2021-02-16
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021568 z dnia 2021-03-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy materiałów budowlanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.policja.waw.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/ksp_warszawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy materiałów budowlanych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0cde7b7-6b97-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014146/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.28 Materiały budowlane.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006577/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP-509/21/18/IR
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 121361,54
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1. Dostawy materiałów malarskich - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 a do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 39224210-3 - Pędzle malarskie
4.5.5.) Wartość części: 11341,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2. - Dostawy zamków i okuć budowlanych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 b do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 44520000-1 - Zamki, klucze i zawiasy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44423000-1 - Artykuły różne
44521000-8 - Różne kłódki i zamki
44521100-9 - Zamki
44521110-2 - Zamki do drzwi
44521130-8 - Zamki o podwyższonym stopniu bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 24393,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Dostawy materiałów do budowy ścianek gipsowych - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 c do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 44171000-9 - Płyty (budowlane)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44212500-4 - Kątowniki i profile
44334000-0 - Profile
44400000-4 - Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane
44921100-3 - Gips
4.5.5.) Wartość części: 30246,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Dostawy materiałów murarskich - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3d do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 44113120-2 - Płyty chodnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44111200-3 - Cement
44921200-4 - Wapno
4.5.5.) Wartość części: 12890 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 – Dostawy materiałów dekarskich - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 e do SWZ – odpowiednio do zadania, będący jednocześnie formularzem cenowym oraz Rozdz. XIX SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 44112500-3 - Odachowanie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
14622000-7 - Stal
14715000-6 - Miedź
44113620-7 - Asfalt
44190000-8 - Różne materiały budowlane
44831000-4 - Mastyksy, wypełniacze, uszczelniacze
4.5.5.) Wartość części: 42489,72 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu nr 1 zostały złożone 4 oferty. Oferty wszystkich Wykonawców podlegają odrzuceniu ze względu na niezgodność z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP lub błędy w obliczeniu ceny na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 Ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu nr 2 zostały złożone 3 oferty. Oferta jednego Wykonawcy podlega odrzuceniu. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 30 003,77 PLN brutto. Ceny ofert niepodlegających odrzuceniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami na dofinansowanie zamówienia do ceny złożonych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39452,19
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39873,53
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu nr 3 zostały złożone 3 oferty. Oferta jednego Wykonawcy podlega odrzuceniu. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 37 203,24 PLN brutto. Ceny ofert niepodlegających odrzuceniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami na dofinansowanie zamówienia do ceny złożonych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44487,87
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56160,97
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu nr 4 zostały złożone 3 oferty. Oferta jednego Wykonawcy podlega odrzuceniu. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 15 854,70 PLN brutto. Ceny ofert niepodlegających odrzuceniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami na dofinansowanie zamówienia do ceny złożonych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31245,45
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32004,6
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zadaniu nr 5 zostały złożone 4 oferty. Oferty dwóch Wykonawców podlegają odrzuceniu. Kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynosi 52 262,36 PLN brutto. Ceny ofert niepodlegających odrzuceniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający planuje przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami na dofinansowanie zamówienia do ceny złożonych ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67844,34
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75508,06
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa płyt drogowych żelbetowych na terenie miasta Chojnice
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowości Rozogi
- "Modernizacja placu apelowego Szkoły Podstawowej Nr 15 w Jaworznie, ul. Leśna 49 - dostosowanie wejścia dla osób niepełnosprawnych"
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego
więcej: Stal »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.