Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00017537/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15
- 2021/BZP 00017537/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-15 (po zmianach)
- 2021/BZP 00020796/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-22
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00021423 z dnia 2021-03-23 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa opatrunków i obłożeń do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIEMIATYCZACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050653482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 8
1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@spzozsiemiatycze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spzozsiemiatycze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.spzozsiemiatycze.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa opatrunków i obłożeń do Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siemiatyczach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97838b6a-856a-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002660/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa opatrunków i oblężeń dla SP ZOZ w Siemiatyczach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP ZOZ ZP/02/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 671048,18 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 14.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 39154,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 24.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 33591,06 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 34.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 94339,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 44.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 6930,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 54.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 5686,03 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 64.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 79280,54 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 74.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 57522,75 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 84.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 1462,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 94.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 115200 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 104.5.3.) Główny kod CPV: 33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 29415,90 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 114.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 2380,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 124.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 46629,50 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 134.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33199000-1 - Odzież medyczna
4.5.5.) Wartość części: 82160,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 144.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 41057,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 154.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 2783,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 164.5.3.) Główny kod CPV: 33770000-8 - Artykuły higieniczne z papieru
4.5.5.) Wartość części: 8563,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 174.5.3.) Główny kod CPV: 33752000-6 - Podkładka do pielęgnacji
4.5.5.) Wartość części: 4107,50 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 184.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 481,85 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 194.5.3.) Główny kod CPV: 33631000-2 - Produkty lecznicze dla dermatologii
4.5.5.) Wartość części: 7893,80 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 204.5.3.) Główny kod CPV: 33711500-2 - Produkty do pielęgnacji skóry
4.5.5.) Wartość części: 3669,95 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 214.5.3.) Główny kod CPV: 33694000-1 - Czynniki diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 4450,00 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 224.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 732,60 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 234.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 523,60 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 244.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 519,00 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 254.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 1838,70 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa opatrunków i obłożeń w ilość i wielkości określone w pakiecie nr 264.5.3.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne
4.5.5.) Wartość części: 676,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Istotna zmiana charakteru zamówienia w porównaniu z pierwotnie określonym ogłoszeniem w szczególności zmienia to zakres zamówienia w związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 256.
| 2021-03-23 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SIEMIATYCZ
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Dostawa z montażem urządzeń klimatyzacyjnych
- Dostawa ciągnika użytkowego wraz z oprzyrządowaniem dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa wraz z montażem 3 szt. agregatów prądotwórczych o mocy min. 50 kVA każdy, na potrzeby szkół podstawowych w miejscowościach: Czartajew, Tołwin i Szerszenie
- Dostawa paliw płynnych z dystrybutorów na stacji paliw w 2026 roku
- Dostawa dwóch mobilnych agregatów prądotwórczych dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Siemiatyczach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- EOP.332.35.25 Dostawa materiałów medycznych do SP ZOZ WSPR w Białymstoku
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla komórek Blok Operacyjny, Endoskopia oraz Sterylizacja Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie II
- 2025 Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i akcesoriów do ciśnieniomierzy dla WSRM w Łodzi
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





