eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO



Ogłoszenie z dnia 2025-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piastowska 14

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 480

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dd59f5d-4170-4383-a181-1d76e6b8b2a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dd59f5d-4170-4383-a181-1d76e6b8b2a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043737/53/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.46 ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z: 1) Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, 2) Pomocy Technicznej Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027, 3) Pomocy Technicznej Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596648

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.40.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 313140,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO

Dostawa energii elektrycznej będzie wykonywana przez okres 12 miesięcy, przy czym termin rozpoczęcia dostawy nastąpi nie wcześniej niż z dniem zaprzestania dostarczania energii elektrycznej przez dotychczasowego sprzedawcę, to jest od 05.02.2025 r., po zatwierdzeniu nowego Wykonawcy (Sprzedawcy) przez Operatora Systemu Dystrybucji (OSD).

Miejsce dostawy: do obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, wymienionych poniżej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze.zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Szacowana ilość zamawianej energii elektrycznej to 506 331 kWh, w tym wolumen podstawowy: 421 943 kWh i zamówienie w ramach prawa opcji 84 388 kWh, a łączna ilość PPE (punktów poboru energii elektrycznej) zgłoszonych do postępowania obiektów wynosi 10 szt. Zamówienie nie obejmuje dystrybucji energii elektrycznej, przyłączenia, opomiarowania i jakości energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji, zawartej przez Zamawiającego (Odbiorcę) z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej.

Zamawiający oświadcza, że:
• posiada zawartą umowę sprzedaży energii elektrycznej (10 szt.) z ELEKTRA Spółka Akcyjna 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 8. Umowa obowiązuje do dnia 04.02.2025 r.,
• posiada umowy świadczenia usługi dystrybucji z TAURON Dystrybucja S.A., na czas nieokreślony;
• prognoza zużycia energii wskazana powyżej stanowi jedynie wartość szacunkową, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy wskazanej powyżej) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (Odbiorcy), zaś Wykonawca (Sprzedawca) zobowiązany jest w każdym przypadku stosować ceny energii zaoferowane w ofercie;
• wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, udostępni dane PPE w formie elektronicznej, niezwłocznie po zawarciu umowy.

Wykonawca (Sprzedawca) ma obowiązek:
1. skutecznego zgłoszenia do Operatora Systemu Dystrybucji (OSD), w terminie do 5 dni od dnia uzyskania od Zamawiającego (Odbiorcy) pełnomocnictwa, faktu zawarcia umowy z Zamawiającym (Odbiorcą) dla każdego punktu poboru energii elektrycznej wymienionego poniżej,
2. złożyć Zamawiającemu (Odbiorcy) przed terminem rozpoczęcia dostawy, pisemne oświadczenie, iż w stosunku do wszystkich punktów odbioru, wymienionych poniżej, nie zachodzą przeszkody w dostarczaniu energii elektrycznej od Wykonawcy (Sprzedawcy) do Zamawiającego (Odbiorcy),
3. W przypadku niezapewnienia, w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy (Sprzedawcy), sprzedaży energii elektrycznej lub wystąpienia braków w ciągłości jej sprzedaży, Wykonawca (Sprzedawca) poniesie koszty jej zakupu równe różnicy pomiędzy ceną sprzedaży dostawcy rezerwowego a ceną ofertową Wykonawcy (Sprzedawcy).

Wykaz punktów, do których należy dostarczyć energię elektryczną wraz z ilością kWh zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji, w okresie realizacji zamówienia:
1. ul. BARLICKIEGO 17 w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 9 822
2. ul. HALLERA 9 - "A" w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 33 699
3. ul. HALLERA 9 - "B", "C" w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 64 246
4. ul. OSTRÓWEK 5-7 w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 37 902
5. ul. PIASTOWSKA 12 w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 11 787
6. ul. PIASTOWSKA 13 w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 13 078
7. ul. PIASTOWSKA 14-OSTRÓWEK w Opolu (PARTER + PRZYZIEMIE)
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 198 617
8. ul. PIASTOWSKA 14-OSTRÓWEK w Opolu (PARTER)
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 28 448
9. ul. ŻEROMSKIEGO 3 w Opolu (CZĘŚCI WSPÓLNE + WINDA)
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 4 553
10. ul. ŻEROMSKIEGO 3 w Opolu (POMIESZCZENIA BIUROWE)
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 19 791

razem:
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 421 943.
Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w ramach zamówienia w ramach prawa opcji wynosi 84 388 kWh.
Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną powiększone o szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w zamówieniu w ramach prawa opcji wynosi 506 331 kWh.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.

W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

09310000-5 - Elektryczność

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303920,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336305,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303920,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reo.pl sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213956475; REGON: 521277758

7.3.3) Ulica: ul. Gotarda

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-683

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303920,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. pkt 6.4.) oraz 8.2.)
Cena łączna oferty brutto: 303 920,12 zł, w tym:
- Zamówienie gwarantowane: 253 267,07 zł brutto
- Zamówienie w ramach prawa opcji: 50 653,05 zł brutto
Dot. pkt 6.2.)
Cena łączna oferty brutto: 303 920,12 zł, w tym:
- Zamówienie gwarantowane: 253 267,07 zł brutto
- Zamówienie w ramach prawa opcji: 50 653,05 zł brutto
Dot. pkt 6.3.)
Cena łączna oferty brutto: 336 305,05 zł, w tym:
- Zamówienie gwarantowane: 280 254,54 zł brutto
- Zamówienie w ramach prawa opcji: 56 050,51 zł brutto.

Dot. pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy
„§ 7 Umowy
Obowiązywanie umowy, wypowiedzenie umowy, wstrzymanie dostaw
1. Dostawa energii elektrycznej będzie wykonywana przez okres 12 miesięcy, przy czym termin rozpoczęcia dostawy nastąpi nie wcześniej niż z dniem zaprzestania dostarczania energii elektrycznej przez dotychczasowego sprzedawcę, to jest od 05.02.2025 r., po zatwierdzeniu nowego Wykonawcy (Sprzedawcy) przez Operatora Systemu Dystrybucji (OSD).
2. Umowa wchodzi w życie z dniem jej zawarcia.
(…)”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.