Ogłoszenie z dnia 2025-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00596648/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Opolskie
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska 14
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-082
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 54 16 480
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@opolskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1dd59f5d-4170-4383-a181-1d76e6b8b2a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dd59f5d-4170-4383-a181-1d76e6b8b2a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00021231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043737/53/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.46 ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej z: 1) Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, 2) Pomocy Technicznej Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023-2027, 3) Pomocy Technicznej Fundusze Europejskie dla Rybactwa na lata 2021-2027.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596648
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOA-ZP.272.40.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 313140,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia: ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO
Dostawa energii elektrycznej będzie wykonywana przez okres 12 miesięcy, przy czym termin rozpoczęcia dostawy nastąpi nie wcześniej niż z dniem zaprzestania dostarczania energii elektrycznej przez dotychczasowego sprzedawcę, to jest od 05.02.2025 r., po zatwierdzeniu nowego Wykonawcy (Sprzedawcy) przez Operatora Systemu Dystrybucji (OSD).
Miejsce dostawy: do obiektów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego, wymienionych poniżej, na zasadach określonych w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 266 ze.zm.) oraz w wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych. Szacowana ilość zamawianej energii elektrycznej to 506 331 kWh, w tym wolumen podstawowy: 421 943 kWh i zamówienie w ramach prawa opcji 84 388 kWh, a łączna ilość PPE (punktów poboru energii elektrycznej) zgłoszonych do postępowania obiektów wynosi 10 szt. Zamówienie nie obejmuje dystrybucji energii elektrycznej, przyłączenia, opomiarowania i jakości energii wchodzących w zakres odrębnej umowy o świadczenie usług dystrybucji, zawartej przez Zamawiającego (Odbiorcę) z Operatorem Sieci Dystrybucyjnej.
Zamawiający oświadcza, że:
• posiada zawartą umowę sprzedaży energii elektrycznej (10 szt.) z ELEKTRA Spółka Akcyjna 01-748 Warszawa, ul. Szamocka 8. Umowa obowiązuje do dnia 04.02.2025 r.,
• posiada umowy świadczenia usługi dystrybucji z TAURON Dystrybucja S.A., na czas nieokreślony;
• prognoza zużycia energii wskazana powyżej stanowi jedynie wartość szacunkową, która w trakcie wykonywania umowy może ulec zmianie. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy wskazanej powyżej) uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (Odbiorcy), zaś Wykonawca (Sprzedawca) zobowiązany jest w każdym przypadku stosować ceny energii zaoferowane w ofercie;
• wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy, udostępni dane PPE w formie elektronicznej, niezwłocznie po zawarciu umowy.
Wykonawca (Sprzedawca) ma obowiązek:
1. skutecznego zgłoszenia do Operatora Systemu Dystrybucji (OSD), w terminie do 5 dni od dnia uzyskania od Zamawiającego (Odbiorcy) pełnomocnictwa, faktu zawarcia umowy z Zamawiającym (Odbiorcą) dla każdego punktu poboru energii elektrycznej wymienionego poniżej,
2. złożyć Zamawiającemu (Odbiorcy) przed terminem rozpoczęcia dostawy, pisemne oświadczenie, iż w stosunku do wszystkich punktów odbioru, wymienionych poniżej, nie zachodzą przeszkody w dostarczaniu energii elektrycznej od Wykonawcy (Sprzedawcy) do Zamawiającego (Odbiorcy),
3. W przypadku niezapewnienia, w terminie do 30 dni od daty podpisania umowy, z przyczyny leżącej po stronie Wykonawcy (Sprzedawcy), sprzedaży energii elektrycznej lub wystąpienia braków w ciągłości jej sprzedaży, Wykonawca (Sprzedawca) poniesie koszty jej zakupu równe różnicy pomiędzy ceną sprzedaży dostawcy rezerwowego a ceną ofertową Wykonawcy (Sprzedawcy).
Wykaz punktów, do których należy dostarczyć energię elektryczną wraz z ilością kWh zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach prawa opcji, w okresie realizacji zamówienia:
1. ul. BARLICKIEGO 17 w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 9 822
2. ul. HALLERA 9 - "A" w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 33 699
3. ul. HALLERA 9 - "B", "C" w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 64 246
4. ul. OSTRÓWEK 5-7 w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 37 902
5. ul. PIASTOWSKA 12 w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 11 787
6. ul. PIASTOWSKA 13 w Opolu
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 13 078
7. ul. PIASTOWSKA 14-OSTRÓWEK w Opolu (PARTER + PRZYZIEMIE)
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 198 617
8. ul. PIASTOWSKA 14-OSTRÓWEK w Opolu (PARTER)
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 28 448
9. ul. ŻEROMSKIEGO 3 w Opolu (CZĘŚCI WSPÓLNE + WINDA)
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 4 553
10. ul. ŻEROMSKIEGO 3 w Opolu (POMIESZCZENIA BIUROWE)
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 19 791
razem:
Zamówienie podstawowe: szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną [kWh]: 421 943.
Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w ramach zamówienia w ramach prawa opcji wynosi 84 388 kWh.
Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną powiększone o szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w zamówieniu w ramach prawa opcji wynosi 506 331 kWh.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
W Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) zawarte są elementy dotyczące przedmiotu i zasad realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303920,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336305,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303920,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reo.pl sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5213956475; REGON: 521277758
7.3.3) Ulica: ul. Gotarda
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-683
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303920,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Cena łączna oferty brutto: 303 920,12 zł, w tym:
- Zamówienie gwarantowane: 253 267,07 zł brutto
- Zamówienie w ramach prawa opcji: 50 653,05 zł brutto
Dot. pkt 6.2.)
Cena łączna oferty brutto: 303 920,12 zł, w tym:
- Zamówienie gwarantowane: 253 267,07 zł brutto
- Zamówienie w ramach prawa opcji: 50 653,05 zł brutto
Dot. pkt 6.3.)
Cena łączna oferty brutto: 336 305,05 zł, w tym:
- Zamówienie gwarantowane: 280 254,54 zł brutto
- Zamówienie w ramach prawa opcji: 56 050,51 zł brutto.
Dot. pkt 8.3.) Okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy
„§ 7 Umowy
Obowiązywanie umowy, wypowiedzenie umowy, wstrzymanie dostaw
1. Dostawa energii elektrycznej będzie wykonywana przez okres 12 miesięcy, przy czym termin rozpoczęcia dostawy nastąpi nie wcześniej niż z dniem zaprzestania dostarczania energii elektrycznej przez dotychczasowego sprzedawcę, to jest od 05.02.2025 r., po zatwierdzeniu nowego Wykonawcy (Sprzedawcy) przez Operatora Systemu Dystrybucji (OSD).
2. Umowa wchodzi w życie z dniem jej zawarcia.
(…)”
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup wraz z dostawą produktów uroginekologicznych (z podziałem na 2 zadania).
- U15/2025 Przeprowadzenie audytu wstępnego oraz opracowanie (na podstawie wyników) i wdrożenie dokumentacji SZBI wraz z przeprowadzeniem szkolenia dla kadry zarządzającej z wdrożonej dokumentacji SZBI
- B/05/2025/A Roboty budowlane w budynkach Uniwersytetu Opolskiego
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1717 O wraz z budową drogi dla rowerów na odc. od DW 405 do m. Lipno - opracowanie projektu
- TP.D.DI.34.25_Zakup wraz z dostawą dwóch sztuk licencji silnika bazodanowego Oracle SE2 wraz z wdrożeniem
- Kontr(terroryści) - pomoc i ochrona w awariach i klęskach żywiołowych
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej wraz z dystrybucją dla budynku Podkarpackiego Centrum Innowacji przy ul. Lenartowicza 4 w Rzeszowie
- Kompleksowa usługa dotycząca energii elektrycznej, obejmująca świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz dostawę energii elektrycznej dla Filharmonii Narodowej w Warszawie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu w roku 2026-2027
- Kompleksowa dostawa i dystrybucja energii elektrycznej dla Archiwum Państwowego w Zielonej Górze
- Zakup energii elektrycznej dla Miasta Zduńska Wola
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.