eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont statku WA-01-0072 (kuter inspekcyjno-roboczy).



Ogłoszenie z dnia 2022-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont statku WA-01-0072 (kuter inspekcyjno-roboczy).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.paryz@wodypolskie.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont statku WA-01-0072 (kuter inspekcyjno-roboczy).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-579f71b1-58d8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.161 Remont statku WA-01-0072 - RZGW w Lublinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307610/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LU.ROZ.2810.101.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu statku-kutra inspekcyjno-roboczego Drohiczyn WA-01-0072 . Dane dotyczące kutra inspekcyjno-roboczego: - Symbol klasy: KS-100D - Długość statku: 12,00 m - Szerokość statku: 3,00 m - Wysokość boczna: 2,25 m - Rejon żeglugi: 3 - Silnik JAMZ, 238GM, wysokoprężny, moc 125 kW - Rok produkcji: 1990 r. Kuter obecnie znajduje się na terenie działania Zarządu Zlewni w Sokołowie Podlaskim w miejscowości: Borowe 26, 07-319 Prostyń. Kuter nie jest zdatny do wodowania. Zaawansowana korozja na całym poszyciu. Statek obecnie posiada aktualne Świadectwo Zdolności Żeglugowej oraz ubezpieczenie OC. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt odbierze statek z miejsca postoju statku a po zakończonym remoncie we własnym zakresie i na swój koszt odstawi statek do miejsca uzgodnionego przez zamawiającego (teren działania Zarządu Zlewni w Sokołowie Podlaskim).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , warunki realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy przedstawione zostały: w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 9 do SZW oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50241100-7 - Usługi w zakresie naprawy statków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu składania ofert złożona została jedna oferta. Cena oferty przewyższa o 24 % kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 w/w ustawy Prawo Zamówień Publicznych– „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.