Ogłoszenie z dnia 2022-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00307610/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont statku WA-01-0072 (kuter inspekcyjno-roboczy).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.paryz@wodypolskie.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont statku WA-01-0072 (kuter inspekcyjno-roboczy).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-579f71b1-58d8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.161 Remont statku WA-01-0072 - RZGW w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307610/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LU.ROZ.2810.101.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu statku-kutra inspekcyjno-roboczego Drohiczyn WA-01-0072 . Dane dotyczące kutra inspekcyjno-roboczego: - Symbol klasy: KS-100D - Długość statku: 12,00 m - Szerokość statku: 3,00 m - Wysokość boczna: 2,25 m - Rejon żeglugi: 3 - Silnik JAMZ, 238GM, wysokoprężny, moc 125 kW - Rok produkcji: 1990 r. Kuter obecnie znajduje się na terenie działania Zarządu Zlewni w Sokołowie Podlaskim w miejscowości: Borowe 26, 07-319 Prostyń. Kuter nie jest zdatny do wodowania. Zaawansowana korozja na całym poszyciu. Statek obecnie posiada aktualne Świadectwo Zdolności Żeglugowej oraz ubezpieczenie OC. Wykonawca we własnym zakresie i na swój koszt odbierze statek z miejsca postoju statku a po zakończonym remoncie we własnym zakresie i na swój koszt odstawi statek do miejsca uzgodnionego przez zamawiającego (teren działania Zarządu Zlewni w Sokołowie Podlaskim).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia , warunki realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy przedstawione zostały: w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 9 do SZW oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50241100-7 - Usługi w zakresie naprawy statków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do wyznaczonego terminu składania ofert złożona została jedna oferta. Cena oferty przewyższa o 24 % kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia.Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 w/w ustawy Prawo Zamówień Publicznych– „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli: 3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.”
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa płyt meblowych i akcesoriów meblowych
- Dostawa pasz treściwych na 2026 rok dla Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji projektowej przekładki sieci ciepłowniczej w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy al. ,,Solidarności" 90 - numer postępowania: 68/ZP/25
- Modernizacja 2 węzłów sanitarnych w budynku Urzędu Dzielnicy Targówek przy ul. L. Kondratowicza 20 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych i kwater przed ponownym zasiedleniem w miejscowościach Kraków, Lubliniec, Oświęcim, Sandomierz, Nowy Glinnik, Tarnowskie Góry, Miasteczko Śląskie - 6 części
- usługi z zakresu BHP i P.POŻ.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





