eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Utrzymanie zieleni na terenie gminy Sulechów



Ogłoszenie z dnia 2021-03-22


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00020680 z dnia 2021-03-22

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni na terenie gminy Sulechów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6

1.5.2.) Miejscowość: Sulechów

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683851120

1.5.8.) Numer faksu: 683854686

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@sulechow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zieleni na terenie gminy Sulechów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f078097e-6f99-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00020680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000028/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Utrzymanie zieleni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007726/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 635185,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie zieleni na terenie Gminy Sulechów. Zakres zamówienia obejmuje następujące usługi:1. 1.Koszenie trawników z załadunkiem i wywozem skoszonej trawy1.2. Wygrabianie liści z załadunkiem i wywozem.1.3. Porządkowanie i utrzymanie bieżące czystości alejek w parkach1.4. Przycinanie żywopłotów wraz z zebraniem i wywozem odpadów.1.5. Koszenie trawy kosiarką rotacyjną. 1.6. Wykaszanie poboczy dróg gminnych i innych terenów gminnych.1.7. Wykaszanie poboczy ścieżek rowerowych.1.8. Utrzymanie zieleni na terenie obiektów zabawowo-rekreacyjnych.1.9. Urządzanie rabat, gazonów i donic (nasadzenia jednoroczne).1.10. Pielęgnacja rabat, gazonów, donic i skalniaków.1.11. Podlewanie rabatów, gazonów, donic i skalniaków.1.12. Podlewanie młodych nasadzeń drzew i krzewów. 1.13. Urządzanie nowych rabat, skalniaków (nasadzenie wieloletnie) wg wskazania Zamawiającego.1.14. Urządzanie terenów zielonych wg wskazań Zamawiającego.1.15. Sadzenie drzew.1.16. Ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) bez użycia podnośnika.1.17. Ścinanie drzew na terenach gminnych (place, drogi, parki) w zabudowie z użyciem podnośnika.1.18. Pielęgnacja drzew polegająca na przycinaniu konarów i gałęzi, formowanie koron oraz likwidacja odrostów przy pniu.1.19. Przycinanie drzew o średnicy powyżej 40 cm na terenie zabudowanym w bezpośredniej bliskości budynków i obiektów.1.20. Przycinanie drzew o średnicy powyżej 40 cm na pozostałych terenach.1.21. Frezowanie pni na terenach gminnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poza wymaganiami powyżej określa załącznik nr 3 do SWZ, tabelaryczny wykaz terenów objętych przedmiotem zamówienia oraz wszystkie postanowienia SWZ3. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie usług określonych w § 1 ust. 3 pkt 1-8 i 10-12 projektu umowy wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.). 4. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji przedmiotu umowy weryfikować zatrudnienie pracowników przez Wykonawcę lub podwykowanawcę w zakresie opisanym w ust. 3 powyżej. 5. W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie usług opisanym ust. 3 powyżej, Zamawiający ma prawo:1) żądać oświadczeń zatrudnionych pracowników, 2) żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy złożenia oświadczenia o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę,3) żądać od wykonawcy lub podwykonawcy poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę zatrudnionych pracowników,4) innych dokumentów,zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. 6. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest na każde żądanie Zamawiającego przedłożyć wymagane dokumenty w terminie 3 dni od daty zgłoszenia takiego żądania.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w zakresie spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem osób opisanych w ust. 3 powyżej, w każdym czasie w okresie realizacji zamówienia, a Wykonawca zobowiązuje się umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie kontroli, zarówno na terenie robót podczas ich realizacji, jak również poprzez przedłożenie żądanych przez Zamawiającego dokumentów do jego siedziby. 8. Postanowienia powyższe stosuje się do podwykonawców i dalszych podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji przedmiotu umowy.9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych.10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień z wolnej ręki, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 12. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.13. Zamawiający nie wymaga składania oferty w postaci katalogów elektronicznych i dołączania katalogów elektronicznych.14. Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia wartości przedmiotu umowy, o której mowa § 8 w ust. 2, do minimalnej wartości netto wynoszącej 85% (osiemdziesiąt pięć procent) wynagrodzenia szacunkowego netto.15. Na podstawie art. 441 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie usług opisanych w § 1 ust. 3 projektu umowy objętych umową, w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. Skorzystanie z prawa opcji może nastąpić wyłącznie po uprzednim zwiększeniu planu wydatków Gminy Sulechów w roku 2021 lub roku 2022 na realizację przedmiotu umowy.16. Maksymalna wartość opcji polegającej na zwiększeniu wynagrodzenia za usługi objęte niniejsza umową, w okresie obowiązywania umowy nie przekroczy 30% ( trzydzieści procent) kwoty wynagrodzenia szacunkowego, o której mowa w projekcie umowy.17. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na zasadach i po cenach określonych w niniejszej umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje. 18. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony w ust. 16 powyżej, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co niniejszym akceptuje i oświadcza, że nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu wobec Zamawiającego.19. Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, może skorzystać z prawa opcji wielokrotnie do wartości określonej w ust. 6 powyżej, w terminie do dnia 28 lutego 2022r., a Wykonawca wykona zamówienie w terminie określonym w § 2 ust. 2 projektu umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 673662,47

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 673662,47

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 673662,47

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 97792265100000

7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 18 66-100

7.3.4) Miejscowość: Sulechów

7.3.5) Kod pocztowy: 66-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 673662,47

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-02-28

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-03-22 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.