eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wyposażenie laboratorium VR (......) w projekcie "Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości" - Zadania



Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie laboratorium VR (......) w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” - Zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 320 43 92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.kowalek@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52729c91-7717-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie laboratorium VR (......) w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” - Zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52729c91-7717-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/68/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.357 Wyposażenie laboratorium VR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00469058

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-343/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 330000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyposażenie laboratorium VR realizowane w ramach zadania „Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie Uczelnią - multimedialna i interaktywna platforma szkoleniowo-edukacyjna on-line z możliwością kastomizacji i personalizacji” w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” – 3 Zadania:
Zadanie nr 1 dostawa elementów wyposażenia laboratorium VR

Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25, bud. C-13 p.1.10.

Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

KOD CPV – 32322000-6
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia laboratorium VR, aby sprostać rosnącym potrzebom wynikających z realizacji procesu dydaktycznego dla studentów na kierunku Cyberbezpieczeństwo.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na maksymalnie do 10 dni roboczych od dnia podpisania zamówienia/umowy do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru, jednak nie później niż do 30.11.2023r. Zamawiający przeprowadzi testy dostarczonych elementów zgodnie z procedurą opisaną w dokumentacji przetargowej.
Cały dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów ich poprawnej pracy.
Dostarczone elementy oraz dostarczone wraz z nimi oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Żaden z oferowanych ani dostarczanych podzespołów przedmiotu zamówienia nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu złożenia oferty.
Zadanie nr 1: Dostawa elementów wyposażenia laboratorium VR
Wykaz podstawowych elementów stanowiących przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 1
Kamera cyfrowa (korpus), Obiektyw wymienny do korpusu kamery cyfrowej,
Monitor podglądowy do kamery cyfrowej,
Stabilizator obrazu (gimbal) do kamery cyfrowej, Kontroler stabilizatorów obrazu do kamer cyfrowych, Monitor podglądowy 4K z kalibracją na wózku jezdnym, Konwerter NDI-SDI , Konwerter SDI-HDMI/HDMI-SDI z zasilaczem, Profesjonalna kamera sferyczna 360 ze statywem, Gogle VR wraz z osprzętem, Zestaw: gogle VR , manipulatory oraz osprzęt i dwie dodatkowe bazy, Zestaw do śledzenia pozycji kamer na potrzeby wirtualnej produkcji filmowej z dwoma dodatkowymi bazami, Tło na ramie z zestawem do łączenia teł, Zasilacz rezerwowy UPS, Zestaw okablowania SDI, HDMI, LAN w ilościach opisanych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 170731,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyposażenie laboratorium VR realizowane w ramach zadania „Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie Uczelnią - multimedialna i interaktywna platforma szkoleniowo-edukacyjna on-line z możliwością kastomizacji i personalizacji” w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” – 3 Zadania:

Zadanie nr 2: dostawa stacji roboczych, tableta, manipulator 3D

Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25, bud. C-13 p.1.10.

Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

KOD CPV – 32322000-6
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia laboratorium VR, aby sprostać rosnącym potrzebom wynikających z realizacji procesu dydaktycznego dla studentów na kierunku Cyberbezpieczeństwo.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na maksymalnie do 10 dni roboczych od dnia podpisania zamówienia/umowy do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru, jednak nie później niż do 30.11.2023r. Zamawiający przeprowadzi testy dostarczonych elementów zgodnie z procedurą opisaną w dokumentacji przetargowej.
Cały dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów ich poprawnej pracy.
Dostarczone elementy oraz dostarczone wraz z nimi oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Żaden z oferowanych ani dostarczanych podzespołów przedmiotu zamówienia nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu złożenia oferty.
Zadanie nr 2: Dostawa stacji roboczych, tableta, manipulatora 3D
Wykaz podstawowych elementów stanowiących przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 2
Zestaw: stacja komputerowa wraz kartą przechwytującą oraz dwoma monitorami, Przenośna stacja komputerowa, Przenośna stacja komputerowa, Tablet, Manipulator 3D wg ilości wskazanych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 106422,76 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego postępowania jest wyposażenie laboratorium VR realizowane w ramach zadania „Narzędzia informatyczne wspomagające zarządzanie Uczelnią - multimedialna i interaktywna platforma szkoleniowo-edukacyjna on-line z możliwością kastomizacji i personalizacji” w projekcie „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości” – 3 Zadania:

Zadanie nr 3: dostawa oprogramowania

Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Wybrzeże Wyspiańskiego 23-25, bud. C-13 p.1.10.

Zamawiający oświadcza, że przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu: „Cyberbezpieczeństwo dla gospodarki przyszłości”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,Programu Wiedza Edukacja Rozwój, na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-Z308/18 z Narodowym Centrum Badań i Rozwoju.

KOD CPV – 32322000-6
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów wyposażenia laboratorium VR, aby sprostać rosnącym potrzebom wynikających z realizacji procesu dydaktycznego dla studentów na kierunku Cyberbezpieczeństwo.
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na maksymalnie do 10 dni roboczych od dnia podpisania zamówienia/umowy do dnia podpisania protokołu końcowego odbioru, jednak nie później niż do 30.11.2023r. Zamawiający przeprowadzi testy dostarczonych elementów zgodnie z procedurą opisaną w dokumentacji przetargowej.
Cały dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy, tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testów ich poprawnej pracy.
Dostarczone elementy oraz dostarczone wraz z nimi oprogramowanie muszą pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych.
Żaden z oferowanych ani dostarczanych podzespołów przedmiotu zamówienia nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży w dniu złożenia oferty.
Zadanie nr 3: Dostawa oprogramowania
Wykaz podstawowych elementów stanowiących przedmiot zamówienia w ramach zadania nr 3:

Dożywotnia, 1-stanowiskowa licencja na oprogramowanie interaktywnych, wirtualnych spacerów 360 z instruktażem wdrożeniowy, Dożywotnia, 1-stanowiskowa licencja na system wirtualnego studia 2D/3D z funkcją śledzenia kamer wraz z instruktażem wdrożeniowym, Dożywotnia, 1-stanowiskowa licencja na system wirtualnego studia 2D/3D wraz z instruktażem wdrożeniowym wg ilości wskazanych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 52845,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 208372,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 208372,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 208372,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEMIX MEDIA ŁUKASZ BEM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240696346

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 52 lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 208372,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101628,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103560,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101628,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141723924

7.3.3) Ulica: Wolność 8 lok. 4

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101628,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66666,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66666,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66666,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BEMIX MEDIA ŁUKASZ BEM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240696346

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 52 lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.5) Kod pocztowy: 41-808

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66666 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.