Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00404169/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli i wyposażenia dla działów Biblioteki Głównej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: BIBLIOTEKA MIEJSKA IM.W.KULERSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007008714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 28
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biblioteka.grudziadz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli i wyposażenia dla działów Biblioteki Głównej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68537d6d-56e7-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00020288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00167044/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mebli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00404169
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/17/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli i wyposażenia do budynku Biblioteki Miejskiej im. W. Kulerskiego w Grudziądzu.
2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ, zgodnie z projektem umowy oraz zgodnie ze złożoną ofertą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258306,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258306,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258306,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABEA ROBERT PIERZYCKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391868099
7.3.3) Ulica: ul. Stalowa 7
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-420
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258306,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek żołnierskich - sprawa nr 109/2025
- Dostawa odczynników z materiałami pomocniczymi (materiały zużywalne, kontrole, kalibratory i wszystkie inne materiały potrzebne do wykonania badań zawartych w zamówieniu) oraz dzierżawa aparatów.
- Dostawa kotłów warzelnych gazowych - sprawa 106/2025
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania "Rozbudowa schodów im. Juliusza Słowackiego od ul. Spichrzowej do ul. Królowej Jadwigi w Grudziądzu"
- Rozbiórka wiat nr 35 i nr 38 w kompleksie wojskowym przy ul. Biskupiej 15-23 w Chełmnie - 103/2025
- Dostawa środków chemicznych do filtrów do oczyszczania wody typ FPW-50, FPW-350 - sprawa nr 111/2025
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa, wykonanie i montaż zabudowy meblowej (funkcyjnej) poszczególnych obszarów/pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego II
- Wyposażenie pracowni językowej w RCEZ w ramach projektu pn. "Wzmocnienie potencjału szkół zawodowych w Powiecie Niżańskim"
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lelisie o pomieszczenia zaplecza kuchennego i przebudowa istniejącej kuchni
- Dostawa mebli wraz z montażem oraz wyposażenia do Klubu Dziecięcego przy ul. Włościańskiej 1/U21 w Szczecinie w ramach "Programu Aktywny Maluch 2022-2029"
- Dostawa i montaż mebli dla Biblioteki Elbląskiej
- Zakup i dostawa sprzętu, zabawek, akcesoriów oraz pomocy dydaktycznych do nowo tworzonego żłobka w Szkole Podstawowej nr 2 w Wadowicach
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.