eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY BARTOSZYCE



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY BARTOSZYCE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 893000369

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: 1. Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Sędławkach, Sędławki 4, 11-200 Bartoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 743-10-01-918

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sędławki 2

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 762-64-01/02

1.5.8.) Numer faksu: 89 762-12-92

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zbgkim@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zbgkim.pl/kontakt

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Leśników Polskich w Galinach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431765426

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Galiny 69

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 761-22-24

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp-galiny@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp-galiny.edupage.org/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Wojciechach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431771622

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojciechy 66

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 761-58-41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp-wojciechy@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp-wojciechy.edupage.org/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Kinkajmach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7431765455

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kinkajmy 18A

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 761-68-64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp-kinkajmy@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spkinkajmy.edupage.org/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO DLA JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH GMINY BARTOSZYCE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-569bba1f-5353-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00020285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000141/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa oleju opałowego na rzecz jednostek organizacyjnych gminy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00295969/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 317696,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 Ośrodek Zdrowia w miejscowości Galiny i w miejscowości Łabędnik
- Olej opałowy litrów 8 000
Dostawa oleju opałowego realizowana będzie sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na ich wniosek – zlecenie zamówienia, określające ilość oleju opałowego będącego przedmiotem dostawy.

Olej opałowy dostarczany będzie w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Cysterny muszą być wyposażone w legalizowane przepływomierze, układ pomiarowo-wydawczy z możliwością wydruku pomiaru. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca cysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia.

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przy każdej dostawie czytelnej kopii świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczony olej opałowy.

Olej opałowy winien spełniać następujące warunki techniczne:
 lepkość kinematyczna w temperaturze 20 stopni C nie większa niż 6 mm2/s
 wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
 zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m)

Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 30240 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2 Szkoła Podstawowa im. Leśników Polskich w Galinach
- Olej opałowy litrów 22 880
Dostawa oleju opałowego realizowana będzie sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na ich wniosek – zlecenie zamówienia, określające ilość oleju opałowego będącego przedmiotem dostawy.

Olej opałowy dostarczany będzie w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Cysterny muszą być wyposażone w legalizowane przepływomierze, układ pomiarowo-wydawczy z możliwością wydruku pomiaru. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca cysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia.

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przy każdej dostawie czytelnej kopii świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczony olej opałowy.

Olej opałowy winien spełniać następujące warunki techniczne:
 lepkość kinematyczna w temperaturze 20 stopni C nie większa niż 6 mm2/s
 wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
 zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m)

Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 86486 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 3 Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Wojciechach
- Olej opałowy litrów 26 448
Dostawa oleju opałowego realizowana będzie sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na ich wniosek – zlecenie zamówienia, określające ilość oleju opałowego będącego przedmiotem dostawy.

Olej opałowy dostarczany będzie w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Cysterny muszą być wyposażone w legalizowane przepływomierze, układ pomiarowo-wydawczy z możliwością wydruku pomiaru. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca cysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia.

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przy każdej dostawie czytelnej kopii świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczony olej opałowy.

Olej opałowy winien spełniać następujące warunki techniczne:
 lepkość kinematyczna w temperaturze 20 stopni C nie większa niż 6 mm2/s
 wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
 zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m)

Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 99973,44 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 Szkoła Podstawowa w Kinkajmach
- Olej opałowy litrów 34 916
Dostawa oleju opałowego realizowana będzie sukcesywnie stosownie do potrzeb Zamawiającego, każdorazowo na ich wniosek – zlecenie zamówienia, określające ilość oleju opałowego będącego przedmiotem dostawy.

Olej opałowy dostarczany będzie w cysternach samochodowych zgodnie z przepisami dotyczącymi przewozów i oznaczonych odpowiednimi tablicami informacyjnymi z numerami identyfikacyjnymi niebezpieczeństwa i materiału. Cysterny muszą być wyposażone w legalizowane przepływomierze, układ pomiarowo-wydawczy z możliwością wydruku pomiaru. Zamawiający ma prawo kontrolowania plomb i cech legalizacyjnych licznika. Na żądanie Zamawiającego kierowca cysterny musi okazać aktualne świadectwo legalizacji urządzenia.

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przy każdej dostawie czytelnej kopii świadectwa jakości oleju opałowego (atestu) potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę oraz dowodu wydania na dostarczony olej opałowy.

Olej opałowy winien spełniać następujące warunki techniczne:
 lepkość kinematyczna w temperaturze 20 stopni C nie większa niż 6 mm2/s
 wartość opałowa nie niższa niż 42,6 MJ/kg
 zawartość siarki nie więcej niż 0,20 % (m/m)

Koszty załadunku i rozładunku obciążają Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.5.5.) Wartość części: 131982,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31360 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boss19 Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421988627

7.3.3) Ulica: ul. Młodkowskiego 40A

7.3.4) Miejscowość: Mrągowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-700

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86486,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89689,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86486,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boss19 Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421988627

7.3.3) Ulica: ul. Młodkowskiego 40A

7.3.4) Miejscowość: Mrągowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-700

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86486,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99973,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103676,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99973,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boss19 Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421988627

7.3.3) Ulica: ul. Młodkowskiego 40A

7.3.4) Miejscowość: Mrągowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-700

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99973,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131982,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136870,72 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131982,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Boss19 Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421988627

7.3.3) Ulica: ul. Młodkowskiego 40A

7.3.4) Miejscowość: Mrągowo

7.3.5) Kod pocztowy: 11-700

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131982,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZADANIE NR 1. Łączne maksymalne wynagrodzenie za cały okres obowiązywania umowy wynosi brutto 41 600,00 zł Wynagrodzenie, o którym mowa jest sumą wynagrodzenia w zakresie zamówienia podstawowego oraz wynagrodzenia za realizację zamówienia opcjonalnego. Za wykonanie zamówienia podstawowego 32 000,00 zł Za wykonanie zamówienia opcjonalnego przedmiotu umowy Zamawiający 9 600,00 zł Na cenę oleju opałowego Wykonawca udziela Upust w wysokości 5,5 %, za każdy litr zakupionego oleju opałowego
ZADANIE NR 2 Łączne maksymalne wynagrodzenie za cały okres obowiązywania umowy wynosi brutto 116 576,00 zł Wynagrodzenie, jest sumą wynagrodzenia w zakresie zamówienia podstawowego oraz wynagrodzenia za realizację zamówienia opcjonalnego Za wykonanie zamówienia podstawowego 91 520,00 zł Za wykonanie zamówienia opcjonalnego 25 056,00 zł Na cenę oleju opałowego Upust w wysokości 5,5 %, za każdy litr zakupionego oleju opałowego
ZADANIE NR 3 Łączne maksymalne wynagrodzenie za cały okres obowiązywania umowy wynosi brutto 137 528,00 zł Wynagrodzenie, wynagrodzenia w zakresie zamówienia podstawowego oraz wynagrodzenia za realizację zamówienia opcjonalnego. Za wykonanie zamówienia podstawowego 105 792,00 zł Za wykonanie zamówienia opcjonalnego 31 736,00 zł Upust w wysokości 5,5 %, za każdy litr zakupionego oleju opałowego
ZADANIE NR 4 Łączne maksymalne wynagrodzenie za cały okres obowiązywania umowy wynosi brutto 181 564,00 zł Wynagrodzenie, jest sumą wynagrodzenia w zakresie zamówienia podstawowego oraz wynagrodzenia za realizację zamówienia opcjonalnego Za wykonanie zamówienia podstawowego 139 664,00 zł Za wykonanie zamówienia opcjonalnego 41 900,00 zł Upust w wysokości 5,5 %, za każdy litr zakupionego oleju opałowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.