eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokUs³ugi telekomunikacyjne



Og³oszenie z dnia 2022-01-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Us³ugi telekomunikacyjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050622576

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Poleska 89

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-874

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wspr.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pogotowie.bialystok.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Us³ugi telekomunikacyjne

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ce7043e-73ab-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00020192

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00015141/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.1 Us³ugi telekomunikacyjne

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://www.pogotowie.bialystok.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl; https://epuap.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz Regulaminie ePUAP.
4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia i wycofania ofert oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach: .pdf, .doc, .docx, .odt. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7. Za datê przekazania oferty, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1. Pzp, podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych informacji, o¶wiadczeñ lub dokumentów, przekazywanych w postêpowaniu, przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz Identyfikator postêpowania.
9. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
10. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja (inna ni¿ oferta Wykonawcy i za³±czniki do oferty) odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Korespondencja przes³ana za po¶rednictwem tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana. We wszelkiej korespondencji Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postepowania tj. EOP.332.1.22.
11. Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@wspr.bialystok.pl .
12. Osoby uprawnione do komunikowania siê z Wykonawcami:
Joanna Pó¼niewska, adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl
Tomasz Porczyñski, adres e-mail: przetargi@wspr.bialystok.pl
13. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 11 adres email z zastrze¿eniem, i¿ oferta, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp. mog± zostaæ przekazane wy³±cznie za pomoc± „Formularz do z³o¿enia oferty” dostêpnego na ePUAP. Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej Zamawiaj±cego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO zosta³a zawarta w rozdziale II SWZ. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: SP ZOZ WSPR w Bia³ymstoku, ul. Poleska 89, 15-874 Bia³ystok;2. Administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: iod@wspr.bialystok.pl tel. 85 663 73 01;3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mog± osoby lub podmioty upowa¿nione na podstawie przepisów obowi±zuj±cego prawa. Odbiorcami danych bêd± równie¿ podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp;5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat
od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.7. Jednocze¶nie informujemy, ¿e posiada Pani/Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa
wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie
zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 8. Jednak¿e, nie przys³uguje Pani/Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu,
wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; Pozosta³e informacje zawiera SWZ zamieszczona na wskazanej stronie internetowej Zamawiaj±cego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EOP.332.1.22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Telefonia stacjonarna Powszechnych Us³ug Telekomunikacyjnych PSTN i ISDN oraz komunikacja DSL. 1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie: Powszechnych Us³ug Telekomunikacyjnych PSTN i ISDN, polegaj±cych na zapewnieniu sta³ego dostêpu do publicznej sieci telefonicznej wraz z zainstalowaniem zakoñczeñ sieci NT dla us³ug ISDN.
2. ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych musi zapewniaæ obs³ugê po³±czeñ telefonicznych i faksowych:
a) dla ruchu przychodz±cego:
- wszystkich rodzajów po³±czeñ telefonicznych w zakresie numeracji,
b) dla ruchu wychodz±cego:
- po³±czeñ w ruchu lokalnym i strefowym,
- po³±czeñ w ruchu miêdzystrefowym,
- po³±czeñ w ruchu miêdzynarodowym (ca³y ¶wiat)
- po³±czeñ do sieci telefonii komórkowej,
- po³±czeñ na numery specjalne i us³ugowe innych operatorów.
3. ¦wiadczenie us³ug telekomunikacyjnych musi byæ zrealizowane oddzielnie dla ka¿dej lokalizacji w postaci:- cyfrowych ³±czy ISDN BRA przy wykorzystaniu stacjonarnych zakoñczeñ sieci dostarczanych przez Wykonawcê w ilo¶ci i rodzaju dostêpów wyszczególnionych w
tabeli „Wykaz lokalizacji i us³ug”,
- analogowych ³±czy PSTN (POTS) wyszczególnionych w tabeli „Wykaz lokalizacji
i us³ug”.
II Dostêp do Internetu - produkty typu DSL lub równowa¿ne.
Przez równowa¿no¶æ zamawiaj±cy rozumie produkt o w³a¶ciwo¶ciach funkcjonalnych i jako¶ciowych takich samych lub zbli¿onych do tych, które zosta³y zakre¶lone w SWZ (nie s³abszych), lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem.
Pozosta³e dane zawarto w opisie przedmiotu zamówienia znajduj±cym siê w tre¶ci SWZ zamieszczonej na stronie Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64200000-8 - Us³ugi telekomunikacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72318000-7 - Us³ugi przesy³u danych

72400000-4 - Us³ugi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami: W Czê¶ci 1 i 3:

1) CENA OFERTOWA – 60 pkt
liczona wg wzoru:


Cof = Cmin / Cofbad x 60 pkt

gdzie:
Cofbad – cena ofertowa brutto badanej oferty,
Cmin– najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.

2) Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii – 40 pkt,
Punkty za kryterium „Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii” zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii
a) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii do 4 godzin - Zamawiaj±cy przyzna 40 pkt.
b) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii od 5 do 8 godzin - Zamawiaj±cy przyzna 30 pkt.
c) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii od 9 do 12 godzin - Zamawiaj±cy przyzna 20 pkt.
d) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii od 13 do 16 godzin - Zamawiaj±cy przyzna 10 pkt.
e) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii od 17 do 24 godzin – zamawiaj±cy przyzna 0 pkt
Wykonawca podaje czas usuniêcia awarii w pe³nych godzinach. Maksymalny czas usuniêcia awarii wynosi 24 godzin.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
W przypadku braku podania przez Wykonawcê w ofercie warto¶ci dotycz±cej ocenianego kryterium „Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii” lub “Gwarancji na urz±dzenia” Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny okres gwarancji lub maksymalny czas usuniêcia awarii i przyzna 0 punktów.
3. Wszystkie obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym
w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
5. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Wykonawcy bêd± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Ewentualne wyja¶nienia dotycz±ce ra¿±co niskiej ceny udzielane s± wy³±cznie w formie pisemnej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Telefonia komórkowa i transmisja danych. Zamawiaj±cy wymaga:
dla obecnie aktywnych 136 (docelowo maksymalnie 148) kart wskazanych przez Zamawiaj±cego, których wykaz w postaci numerów telefonicznych zostanie przygotowany, jako za³±cznik do umowy), obowi±zywa³y abonamenty miesiêczne, który w ca³o¶ci bêd± rozliczane na rozmowy krajowe, po³±czenia w roamingu, SMS-y, MMS-y, SMS-y Premium oraz dostêp do Internetu do wysoko¶ci tego abonamentu. Po jego przekroczeniu koszt us³ug naliczany bêdzie zgodnie z Ofert±.
Pozosta³e dane zawarto w opisie przedmiotu zamówienia znajduj±cym siê w tre¶ci SWZ zamieszczonej na stronie Zamawiaj±cego.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64200000-8 - Us³ugi telekomunikacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

31712112-8 - Karty SIM

32250000-0 - Telefony komórkowe

64212000-5 - Us³ugi telefonii komórkowej

72318000-7 - Us³ugi przesy³u danych

72400000-4 - Us³ugi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
1) CENA OFERTOWA – 60 pkt
liczona wg wzoru:
Cof = Cmin / Cof bad x 60 pkt
gdzie:
Cofbad – cena ofertowa brutto badanej oferty,
Cmin– najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.

2) Okres gwarancji na urz±dzenia – 40 pkt,

Punkty za kryterium „Okres gwarancji na urz±dzenia” zostan± przyznane w nastêpuj±cy
sposób:
a) Za zaoferowanie 43 m-cy i wiêcej gwarancji na urz±dzenia - Zamawiaj±cy przyzna 40 pkt.
b) Za zaoferowanie do od 37 m-cy do 42 m-cy gwarancji na urz±dzenia - Zamawiaj±cy przyzna 30 pkt.
c) Za zaoferowanie od 31 m-cy do 36 m-cy gwarancji na urz±dzenia - Zamawiaj±cy przyzna 20 pkt.
d) Za zaoferowanie od 25 m-cy do 30 m-cy gwarancji na urz±dzenia - Zamawiaj±cy przyzna 10 pkt.
e) Za zaoferowanie 24 m-cy gwarancji na urz±dzenia - Zamawiaj±cy przyzna 0 pkt.
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce. Wykonawca wskazuje okres gwarancji w pe³nych miesi±cach.

2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
W przypadku braku podania przez Wykonawcê w ofercie warto¶ci dotycz±cej ocenianego kryterium „Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii” lub “Gwarancji na urz±dzenia” Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny okres gwarancji lub maksymalny czas usuniêcia awarii i przyzna 0 punktów.
3. Wszystkie obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym
w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
5. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Wykonawcy bêd± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Ewentualne wyja¶nienia dotycz±ce ra¿±co niskiej ceny udzielane s± wy³±cznie w formie pisemnej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na urz±dzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

£±cza ¶wiat³owododowe i dostêp do Internetu. UWAGA! Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie alternatywnego ³±cza ¶wiat³owodowego w stosunku do istniej±cej u Zamawiaj±cego wg. stanu na dzieñ 1.02.2022 r. infrastruktury. Wymóg ten wynika z konieczno¶ci zapewnienia dodatkowego i niezale¿nego ¼ród³a Internetu w celu utrzymania dostêpu do sieci tak¿e w przypadku awarii pozosta³ych ³±czy. Zamawiaj±cy nie ogranicza dostêpu do przedmiotowego zamówienia dotychczasowym dostawcom Internetu w ni¿ej wskazanych lokalizacjach pod warunkiem zaoferowania nowej i ca³kowicie niezale¿nej infrastruktury Operatora.
1. Dostêp do sieci INTERNET zlokalizowany w budynku ul. Poleska 89 ,
2. Dostêp do sieci INTERNET zlokalizowany w budynku ul. Pogodna 22, 3. Us³uga ³±cza ¶wiat³owodowego na potrzeby integracji z WCPR w Bia³ymstoku.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64200000-8 - Us³ugi telekomunikacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

72318000-7 - Us³ugi przesy³u danych

72400000-4 - Us³ugi internetowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
W Czê¶ci 1 i 3:

1) CENA OFERTOWA – 60 pkt
liczona wg wzoru:

Cof = Cmin / Cof bad x 60 pkt
gdzie:
Cofbad – cena ofertowa brutto badanej oferty,
Cmin– najni¿sza zaproponowana cena ofertowa brutto spo¶ród ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu.

2) Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii – 40 pkt,
Punkty za kryterium „Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii” zostan± przyznane w nastêpuj±cy sposób:
Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii
a) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii do 4 godzin - Zamawiaj±cy przyzna 40 pkt.
b) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii od 5 do 8 godzin - Zamawiaj±cy przyzna 30 pkt.
c) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii od 9 do 12 godzin - Zamawiaj±cy przyzna 20 pkt.
d) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii od 13 do 16 godzin - Zamawiaj±cy przyzna 10 pkt.
e) Za zaoferowanie czasu usuniêcia awarii od 17 do 24 godzin – zamawiaj±cy przyzna 0 pkt
Wykonawca podaje czas usuniêcia awarii w pe³nych godzinach. Maksymalny czas usuniêcia awarii wynosi 24 godzin.
2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
W przypadku braku podania przez Wykonawcê w ofercie warto¶ci dotycz±cej ocenianego kryterium „Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii” lub “Gwarancji na urz±dzenia” Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca zaoferowa³ minimalny okres gwarancji lub maksymalny czas usuniêcia awarii i przyzna 0 punktów.
3. Wszystkie obliczenia zostan± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
4. Najkorzystniejsza oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom zawartym
w Pzp oraz SWZ i uzyska najwy¿sz± liczbê punktów spo¶ród ofert wa¿nych, niepodlegaj±cych odrzuceniu. Oferta ta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, a pozosta³e oferty bêd± sklasyfikowane zgodnie z liczb± uzyskanych punktów.
5. W toku oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Wykonawcy bêd± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. Ewentualne wyja¶nienia dotycz±ce ra¿±co niskiej ceny udzielane s± wy³±cznie w formie pisemnej.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas usuniêcia awarii od momentu zg³oszenia awarii

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
tj. posiadaj± aktualne za¶wiadczenie o wpisie do Rejestru Przedsiêbiorców Telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej, wydane przez Prezesa UKE w trybie art. 11 lub art. 12 ust. 3 ustawy z dnia 16 lipca 2004r. – Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2021.576 t.j. z pó¼n. zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ od Wykonawcy sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie bêdzie wymaga³ od Wykonawcy sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê sporz±dza siê w jêzyku polskim na Formularzu Ofertowym - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) Wype³niony formularz cenowy [wg Za³±cznika nr 3a, 3b, 3c do SWZ]
2) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 Pzp – [wg Za³±cznika nr 4 do SWZ]
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, ¿e dana osoba jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
4) W przypadku gdy oferta nie zosta³a podpisana przez osobê uprawnion± do reprezentacji Wykonawcy okre¶lon± w odpowiednim rejestrze lub innym dokumencie w³a¶ciwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument pe³nomocnictwa. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno zostaæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dn. 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
2. Oferta oraz pozosta³e o¶wiadczenia i dokumenty, dla których Zamawiaj±cy okre¶li³ wzory w formie formularzy zamieszczonych w za³±cznikach do SWZ, powinny byæ sporz±dzone zgodnie z tymi wzorami. Dopuszcza siê w ofercie z³o¿enie za³±czników opracowanych przez Wykonawcê, pod warunkiem, ¿e bêd± one zgodne co do tre¶ci z formularzami opracowanymi przez Zamawiaj±cego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej elektronicznym lub elektronicznej kopii, po¶wiadczonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie te wstêpnie potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj± w formularzu oferty, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

I. Stosownie do tre¶ci art. 436 pkt 4) ppkt b) ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 2 ust. 1 Umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zmian zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zmian zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
je¿eli zmiany okre¶lone w pkt. a), b), c), d) bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.
2. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w pkt a) Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek
o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy (...). Pozosta³e zapisy odno¶nie modyfikacji umowy w przedmiotowym zakresie zawiera SWZ zamieszczona na stronie prowadzonego postêpowania.
II. Zgodnie z art. 439 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, wynagrodzenie wykonawcy mo¿e ulec zmianie w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia, zgodnie z poni¿szymi zasadami:
a. pocz±tkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia ustala siê na datê pocz±tkow± drugiego roku obowi±zywania umowy.
b. poziom zmiany kosztów, uprawniaj±cy strony umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia wynosi 10 pkt. proc.
c. jako zmianê kosztów przyjmuje siê wyra¿on± w pkt proc. roczn± zmianê, publikowanego przez Komisjê Nadzoru Finansowego w kwartale poprzedzaj±cym miesi±c ustalenia zmiany wynagrodzenia, wska¼nika kosztów administracyjnych,
d. zmiana (obni¿enie lub wzrost) ww. wska¼nika powy¿ej progu okre¶lonego w punkcie b. uprawnia strony do zmiany wynagrodzenia wykonawcy w takiej samej proporcji, w jakiej zmianie uleg³ ww. wska¼nik;
e. maksymalna dopuszczalna warto¶æ zmiany wynagrodzenia w efekcie zastosowania postanowieñ o zasadach wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia wynosi 5 proc.
9. Je¿eli bezsprzecznie zostanie wykazane, ¿e zmiany cen materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia uzasadniaj± zmianê wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy zgodnie z zasadami przewidzianymi w ust. 8 powy¿ej, Strony umowy zawr± stosowny aneks do umowy, okre¶laj±cy now± wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy, z uwzglêdnieniem dowiedzionych zmian.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-24 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-24 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.