eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Nowego Sącza z wyłączeniem obszaru "Śródmieście"



Ogłoszenie z dnia 2023-01-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Nowego Sącza z wyłączeniem obszaru „Śródmieście”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Nowy Sącz

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Nowego Sącza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893167

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Sącz

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-300

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@nowysacz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowysacz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.nowysacz.pl/zamowienia_publiczne_urzad_miasta; https://bip.malopolska.pl/nowysacz,m,288947,ogloszenia-o-zamowieniach.html; https://platformazakupowa.pl/transakcja/677282

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie porządku i czystości na terenie miasta Nowego Sącza z wyłączeniem obszaru „Śródmieście”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0067270b-4e25-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019891

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037444/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00399680/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.99.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 444480,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I.Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania porządku i czystości na terenie miasta Nowego Sącza z wyłączeniem obszaru „Śródmieście”.
II.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1.opróżnianie, konserwację i mycie koszy ulicznych, usuwanie (zbieranie) wszystkich odpadów („śmieci”, odchody zwierzęce itp.), usuwanie zwłok zwierząt (psów, kotów, ptaków i innych) znajdujących się na ulicach, ścieżkach rowerowych, chodnikach, placach i zejściach (schodach) dla pieszych, usuwanie odpadów powstałych w wyniku tzw. zdarzeń losowych (m.in.: usuwanie odpadów z wypadków drogowych lub stłuczek, gdy sprawcy zdarzenia są nieznani, usuwanie odpadów utrudniających ruch samochodowy lub pieszy pozostawionych na ulicy, chodniku lub placu przez nieznanych sprawców np. rozsypany materiał sypki, itp.),
2.montaż koszy ulicznych zakupionych przez Zamawiającego – termin i miejsca montowania koszy będą wskazane przez Zamawiającego,
3.zbieranie i usuwanie odpadów powstałych podczas plenerowych imprez kulturalnych
i sportowych, których organizatorem lub współorganizatorem jest Miasto Nowy Sącz - terminy i miejsca wykonania usługi będą wskazane przez Zamawiającego.
III. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierający wykaz terytorialny i rzeczowy terenów objętych zamówieniem oraz standard zgodnie z którym usługi muszą być wykonywane, określony został w załącznikach do specyfikacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585792,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 590100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 585792,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PreZero Małopolska Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przemysław Maślanka prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: Garden Design Przemysław Maślanka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341066587

7.3.3) Ulica: Kosiarzy 5A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-731

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585792,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.