Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00501402/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup akcesoriów telefonicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nask.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
IT
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup akcesoriów telefonicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-125dea98-73df-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00019730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00501402
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZWiDIT.2611.52.2023.547.KZM[SKR-2023]
4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 439135,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy ramowej na dostawę akcesoriów telefonicznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w Szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, stanowiące Załączniki nr 1.1 oraz Załączniku nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32552100-8 - Zestawy do aparatów telefonicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 12 grudnia 2023 r. Zamawiający opublikował na Platformie zakupowej pismo z informacją o wyniku postepowania, w którym Zamawiający wybrał jako najkorzystniejsze oferty złożone przez następujących Wykonawców: PRIMAR - IT spółka z o.o. oraz SAGITO SEBASTIAN KACZANOWSKI, których oferty spełniały wszystkie wymagania SWZ, nie podlegały odrzuceniu i były ofertami, które uzyskały najwyższą liczbę punktów w kryterium oceny ofert: „Cena oferty brutto (C)”.Zgodnie z powyższym Zamawiający przystąpił w dniu 20 grudnia 2023 r. do podpisania umowy ramowej z ww. wymienionymi Wykonawcami. W dniu 27 grudnia 2023 r. obaj wykonawcy poinformowali Zmawiającego, że z powodu zmiany modeli jakie wchodzą do produkcji w 2024 roku nie będą w stanie podpisać umowy ramowej ponieważ nowy model oprócz zmienionej
specyfikacji będzie posiadał wyższą cenę.
Zgodnie z treścią art. 263 ustawy Prawo zamówień publicznych „Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jakomnajkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie”.
W związku z tym, że Wykonawcy, którzy złożyli najkorzystniejsze oferty uchylają się od zawarcia umowy, a ich oferty były jedynymi ofertami złożonymi w ww. postepowaniu, nie można zastosować, w celu dokonania skutecznego ponownego wyboru oferty, regulacji art. 263 ustawy Pzp, tj. dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w
postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę.
W związku z powyższym, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy Pzp tj. jeżeli: „wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub
uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263”.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ul. MEKSYKAŃSKA 6, lok. 101
03-948 WARSZAWA
SAGITO SEBASTIAN KACZANOWSKI - cena oferty brutto 531 360,00 zł
Ul. Jana Pawła II 140
05-077 Warszawa
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia jest usługa polegająca na prowadzeniu monitoringu powierzchni ziemi (gleby, ziemi) w zakresie badań jakości gleb i ziemi, stanowiącego element realizacji inwestycji polegającej na budowie elektrowni jądrowej w Lokalizacji Lubiatowo Kopalino o mocy maksymalnej do 3750 MWe, zlokalizowanej na terenie gminy Choczewo w województwie pomorskim.
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.