Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych nr 102
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych nr 102
1.3.) Oddział zamawiającego: ZSS nr 102
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 634191584
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Przełajowa, 6
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-622
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@zss102.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zss102.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/poznan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów niepełnosprawnych Zespołu Szkół Specjalnych nr 1022.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc775c13-5f1e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00131208/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowożenie uczniów do szkoły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00320381/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne
Art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający przewidział udzielenie zamówień o których mowa powyżej do 30% wartości zamówienia podstawowego polegających na powtórzeniu podobnych usług na dowożeniu uczniów niepełnosprawnych ze szkoły do domu i z domu do szkoły w procedurze zamówienia publicznego na okres 09 – 12.2021 rok.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZOU-XII.271.63.2021.MC
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.94.2021.MC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest transport uczniów objętych przedmiotem zamówienia, który odbędzie się na terenie miasta Poznania i dotyczy przejazdu uczniów na trasie dom – szkoła oraz szkoła –dom według obowiązującego planu lekcji.
W dniach 03 – 05.01.2021 – z powodu zmiany organizacji pracy szkoły - częściowego zamknięcia szkół z powodu epidemii Covid – 19 liczba dowożonych uczniów i przejechanych kilometrów wyniesie:
- dzienna liczba uczniów objętych przewozem wyniesie maksymalnie 7 osób;
- dzienna liczba przejechanych kilometrów wyniesie maksymalnie 84.
Od 10.01.2022 roku liczba dowożonych uczniów i przejechanych kilometrów wyniesie:
- dzienna liczba uczniów objętych przewozem wyniesie maksymalnie 102 osoby;
- dzienna liczba przejechanych kilometrów wyniesie maksymalnie 1224.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
60140000-1 - Nieregularny transport osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161696,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161696,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161696,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Czochralski VIP TRANSPORT Mikrobusy Komfortowe
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7811023180
7.3.3) Ulica: Bartoszycka 11
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-434
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ CZOCHRALSKI "VIP TRANSPORT" MIKROBUSY KOMFORTOWE
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ CZOCHRALSKI "VIP TRANSPORT" MIKROBUSY KOMFORTOWE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161696,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-03 do 2022-02-188.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków oraz warzyw obranych pakowanych vacum
- AN/ZP/98/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- AN/ZP/97/25 Zakup i montaż książkomatu z oprogramowaniem do obsługi i integracji systemowej urządzenia, przeznaczonego do użytku w Bibliotece PP znajdującej się przy ul. Piotrowo 2, 61-138 Poznań
- przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za rok obrachunkowy 2025, 2026 i 2027 dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- ZP3/5340/25 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dowóz dzieci i uczniów do szkół w gminie Magnuszew w roku szkolnym 2025/2026 wraz z zapewnieniem opieki w czasie przewozu"
- Zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla rodzin zastępczych, osób przebywających i opuszczających pieczę zastępczą oraz usamodzielnionych z pieczy zastępczej z warsztatami terapeutycznym
- Dostawa kruszywa naturalnego wraz z wbudowaniem do remontów dróg gminnych i dojazdowych na terenie Gminy Janów w 2025 roku
- Transport (tam i z powrotem) uczestników projektu "Europejskie ścieżki kultury 1,2,3... Francja" i ich opiekunów wraz z bagażem do Francji.
- Dostawa kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym frakcji 0/31,5 [mm] (C50/30) do konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Czarna Białostocka w 2025 roku
- Dowóz i odwóz 4 uczniów niepełnosprawnych do klas integracyjnych i 3 dzieci do oddziału przedszkolnego w SP nr 6 im. Jana Pawła II w Łaziskach Górnych, ul Wyrska 4 wraz z opieką nad nimi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.