Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00470588/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
- 2022/BZP 00484910/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-08
- 2022/BZP 00491030/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-12
- 2022/BZP 00495646/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników i byłych pracowników (emerytów, rencistów) UOKiK realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD OCHRONY KONKURENCJI I KONSUMENTÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006212789
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 225560219
1.5.8.) Numer faksu: +48228269169
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uokik.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uokik.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6985631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona praw konkurencji i konsumentów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników i byłych pracowników (emerytów, rencistów) UOKiK realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ccb7e40-70aa-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00019639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007754/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługi kafeteryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470588/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BF-2.262.41.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 820000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kafeteryjnych dla pracowników i byłych pracowników (emerytów, rencistów) Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów realizowane poprzez dostęp do cyfrowej platformy świadczeń pozapłacowych uwzględniającej świadczenia pozapłacowe w kategoriach:
1. sport i rekreacja w ramach miesięcznych abonamentów;
2. kultura i oświata oraz sport i rekreacja w tym zakup kodów wartościowych (voucherów).
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SWZ” oraz w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92620000-3 - Usługi w zakresie sportu
92600000-7 - Usługi sportowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17300,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17300,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17300,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BENEFIT SYSTEMS SPÓŁKA AKCYJNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0000370919
7.3.3) Ulica: PLAC EUROPEJSKI 2
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 00-844
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 817300,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
z czego kwota 800 000,00 zł zostanie sfinansowana z ZFŚS, a kwota 17 300,13 zł zawiera cenę za wdrożenie, uruchomienie i udostępnienie usług Platformy w kwocie 500,00 zł brutto oraz za utrzymanie kont pracowniczych w okresie obowiązywania umowy ( 24 miesiące) 16 800,13 zł brutto.
Umowa obowiązuje do 31.12.2024 r. albo do czasu wykorzystania kwoty z ZFŚS w wysokości 800 000,00zł brutto (słownie złotych: osiemset tysięcy:00/100.), (kwota, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia) w zależności, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej. Umowa ulegnie rozwiązaniu z końcem miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym wartość wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT spowodowałaby przekroczenie niniejszej kwoty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Międzyzdrojów zwiększającego kompetencje kluczowe uczniów w ramach realizowanego projektu" Wsparcie kształcenia ogólnego w Gminie Połczyn -Zdrój"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn. "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowych i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Poznaniu
- Organizacja kolonii letnich dla dzieci z terenu Gminy Głogów w 2025 r.
- "Organizacja 12 warsztatów rękodzielniczych o charakterze integracyjnym"
- Usługi wyjazdowe w ramach projektu pn.: "Z LICEUM W PRZYSZŁOŚĆ" - powt.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.