eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasień › "Bieżące utrzymanie czystości dróg na terenie Gminy Jasień wraz z zabezpieczeniem utrzymania zimowego w roku 2022"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Bieżące utrzymanie czystości dróg na terenie Gminy Jasień wraz z zabezpieczeniem utrzymania zimowego w roku 2022”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIEŃ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000528712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. XX-lecia 20

1.5.2.) Miejscowość: Jasień

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-320

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@jasien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jasien.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jasien

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Bieżące utrzymanie czystości dróg na terenie Gminy Jasień wraz z zabezpieczeniem utrzymania zimowego w roku 2022”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5112edc2-5739-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002073/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Jasień wraz z zabezpieczeniem utrzymania zimowego w okresie w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309428/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPiOŚ.271.13.2021.MŁas

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Bieżące utrzymanie czystości dróg na terenie Gminy Jasień wraz z zabezpieczeniem utrzymania zimowego w roku 2022” zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zasadami odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach.

Zimowe utrzymanie dróg są to prace mające na celu zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywoływanych takimi czynnikami atmosferycznymi, jak opady śniegi i śliskość zimowa. Ma na celu utrzymanie przejezdności dróg, zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, prowadzenie akcji zimowej w dzień i w nocy, w dni robocze i święta, w różnych warunkach atmosferycznych.
Zimowe utrzymanie dróg w szczególności polegać będzie na:
- usuwaniu śniegu z dróg,
- usuwaniu błota pośniegowego,
- zwalczaniu śliskości zimowej ( gołoledzi, lodowicy, śliskości poślizgowej) poprzez pokrywanie dróg i ulic piaskiem z solą, lub piaskiem,
- posiadaniu zapasu materiałów uszarstniających i soli oraz bieżącym uzupełnianiu zapasów tych środków,
- utrzymanie pełniej gotowości technicznej i eksploatacyjnej sprzętu do zwalczania zimy,
- całodobowe pełnienie dyżurów,
- pracach porządkowych po sezonie zimowym polegających na sprzątaniu jezdni z nadmiaru środków użytych do posypywania oraz oczyszczenia wpustów(studzienek) kanalizacji deszczowej.
Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody, wypadki i kolizje drogowe i inne zdarzenia spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg.

Bieżące utrzymanie dróg na terenie Gminy Jasień obejmuje:
1) Sukcesywne oczyszczenie jezdni i chodników z zanieczyszczeń oraz ich usuwanie a wymienionych poniżej na jej całej szerokości. Zamawiający wskazuje, że przez zanieczyszczenia uważane są m. in.:
a) materiały sypkie (ziemia, piasek, inne zanieczyszczenia),
b) zanieczyszczenia organiczne (gałęzie, liście, inne zanieczyszczenia),
c) śmieci, opakowania, odpadki organiczne i nieorganiczne,
d) pozostawione przedmioty zagrażające uczestnikom ruchu i pieszym,
e) inne zanieczyszczenia mogące wystąpić na ulicy i chodnikach (oraz w ich bezpośrednim sąsiedztwie), a pozostawione przez ich użytkowników.
2) W przypadku, gdy przy jezdniach nie występują utwardzone ciągi piesze, pieszo-rowerowe – usuwanie zanieczyszczeń dotyczy poboczy.
3) Zamiatanie jezdni specjalistycznym sprzętem mechanicznym (zamiatarką) lub ręcznie, z częstością, która umożliwia naturalny odpływ wód opadowych i przeciwdziała zablokowaniu skrajni (powstawanie zastoisk i kałuży).
4) Czyszczenie i opróżnianie studzienek kanalizacji sanitarnych co najmniej 4 (cztery) razy we wskazanych przez Zamawiającego miesiącach tj. w marcu, maju, sierpniu i listopadzie oraz na żądanie Zamawiającego każdorazowo w przypadku zablokowania swobodnego odpływu.
5) Zbierane zanieczyszczenia (w miarę możliwości selektywnie) Wykonawca ma obowiązek wywozić przystosowanymi do tego celu środkami transportowymi na uprawnione do przyjmowania odpadów danego rodzaju wysypisko śmieci. Wykonawca do faktury za wykonane usługi dołącza potwierdzenie wywiązania się z obowiązku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349920 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 382320 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349920 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Komunalny w Jasieniu Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9281788176

7.3.3) Ulica: Kolejowa 9

7.3.4) Miejscowość: Jasień

7.3.5) Kod pocztowy: 68-320

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349920 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.