eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › Utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2022-01-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 12A

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@grodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.grodzisk.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63b13009-5e6f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019472

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00319113/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 12 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna i uzasadnienie wyboru trybu z wolnej ręki określonego w art. 214 ust. 1 pkt 11
ustawy z 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze
zm.) ze szczególnym uwzględnieniem wysokości wskaźnika z art. 214 ust. 1 pkt 12 lit. b) ww.
ustawy. 1. Podstawa prawna art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z 11 września 2019 r.
- Prawo zamówień publicznych (t.j.Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), dalej
w skrócie „PZP". 2. Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych w art. 214 ust. 1 pkt 11-14
PZP rozszerzyła katalog przesłanek pozwalających na udzielenie zamówienia z wolnej ręki,
wprowadzając tryb udzielenia zamówienia publicznego potocznie zwanego „in house".
Powołując się na art. 214 ust. 1 pkt 11 PZP zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej
ręki, jeżeli zamówienie udzielane jest (szczeg. opis w zwr). Wskaźnik za listopad 2020r. wyniósł
90,31%. Spółka będzie monitorowała na bieżąco wysokość tego wskaźnika. Szczegółowe
uzasadnienie w zamówieniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.141.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki

Utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Grodzisk Mazowiecki
Zakres usług obejmuje:
1. Kompleksowe utrzymanie czystości ulic: 11 Listopada, 1 Maja, Zondka, Kilińskiego, Kościuszki, Bartniaka, Placu Wolności oraz Placu Jana Pawła II, a także terenu wokół Centrum Kultury przy ul. Spółdzielczej
1.1 Utrzymywanie czystości winno być prowadzone przez sześć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty.
1.2 W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej, tj. nagłego silnego zaśmiecenia jakiekolwiek z terenów zieleni i związanej z tym konieczności ich natychmiastowego oczyszczenia, będzie zastosowana zasada dyspozycyjności Wykonawcy, czyli podjęcia przez niego realizacji czynności oczyszczenia tego terenu w ciągu dwóch godzin od chwili otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia o tego rodzaju sytuacji awaryjnej.
2. Oczyszczanie koszy wolnostojących w ilości około 500 sztuk wraz przekazaniem odpadów do utylizacji.
2.1 Oczyszczanie winno być prowadzone przez sześć dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do soboty.
2.2 W przypadku wystąpienia sytuacji awaryjnej, tj. nagłego nadmiernego nagromadzenia śmieci w niektórych koszach i związanej z tym konieczności ich natychmiastowego oczyszczenia, będzie zastosowana zasada dyspozycyjności Wykonawcy, czyli podjęcia przez niego realizacji oczyszczenia tych koszy w ciągu dwóch godzin od chwili otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia o tego rodzaju sytuacji awaryjnej.
2.3 Wykonawca zobowiązany jest do zakupu na własny koszt nowych koszy ulicznych i wymiany do 70 zniszczonych koszy w ciągu roku.
3. Bieżące sprzątanie chodników przylegających do nieruchomości gminnych.
4. Zimowe utrzymanie chodników
5. Kompleksowe sprzątanie terenów przejętych przez gminę od Grodziskiej Spółdzielni Mieszkaniowej
6. Utrzymanie porządku i czystości w miejscach pamięci narodowej w tym na cmentarzach, oraz 50% partycypacji w kosztach wywozu odpadów
7. Wywieszanie flag z okazji uroczystości państwowych i miejskich po każdorazowym zgłoszeniu takiej konieczności. Ilość flag, rodzaj i rozmieszczenie ustalone razem z Zmawiającym
8. Dekoracja miejsc pamięci narodowej (flagi, znicze) po każdorazowym zgłoszeniu takiej potrzeby przez Zamawiającego
9. Uzupełnianie nawierzchni typu „hanse grand”- materiały zapewnia Zamawiający

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do zamówienia i załącznik nr 2 do zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 972000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 972000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 972000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o.o. z siedzibą w Chrzanowie Dużym (05-825), Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291800540

7.3.3) Ulica: ul. Ekologiczna 1

7.3.4) Miejscowość: Chrzanów Duży

7.3.5) Kod pocztowy: 05-825

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 972000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.