Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 121
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-726
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.asp.lodz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa opieki serwisowej oprogramowania SIMPLE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80e547d8-d58f-4e94-8ad5-d77a533f0111
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019353
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00604833
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki - na podstawie art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 1b) ustawy z dnia 11.08.2019r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.), zwanej dalej ustawą Pzp.
Zgodnie z treścią art. 214 ust. 1 pkt 1b) ustawy Pzp, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi następująca okoliczność: dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężenia parametrów zamówienia;
Ciąg dalszy w informacjach dodatkowych
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KBZ.261.39.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 123000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez SIMPLE SA:
- Opieki Gwarancyjnej/Maintanance
- Opieki Serwisowej stanowiącej ubezpieczenie Użytkownika na wypadek wystąpienia Problemów w trakcje eksploatacji Rozwiązania Indywidualnego lub jego części, a polegającej na zapewnieniu gotowości SIMPLE do realizacji usług konserwacyjno-serwisowych Rozwiązania Indywidualnego lub jego poszczególnych części (Obszarów Funkcjonalnych).
- Opieki Powdrożeniowej stanowiącej wsparcie Użytkownika w przypadku realizacji prac o charakterze konsultacji oraz pomocy merytorycznej i technicznej związanej z eksploatacją oprogramowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIMPLE SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1130022578
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 151290 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-12-24 do 2025-12-23SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający udzielił Wykonawcy SIMPLE SA w Warszawie zamówienie, którego przedmiotem ma być usługa
opieki serwisowej systemu SIMPLE.ERP. Opieka serwisowa obejmować będzie:
- opiekę gwarancyjną/maintenance,
- opiekę serwisową, polegającą na zapewnieniu gotowości Wykonawcy do realizacji usług konserwacyjno-serwisowych,
- opiekę powdrożeniową, polegającą na konsultacjach i pomocy merytorycznej i technicznej związanej z eksploatacją
programu.
SIMPLE SA z siedzibą w Warszawie, na mocy umowy nr I/7/2015 z dnia 20.07.2015r., zawartej w wyniku przeprowadzenia
postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na Dostawę i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (w
skrócie ZSI) na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, nr postępowania: 14/2015, jest
producentem i właścicielem przedmiotowego oprogramowania i posiada wyłączne majątkowe prawa autorskie do
przedmiotowego oprogramowania. Przedmiotowe zamówienie należy do usług serwisowych. Inny Wykonawca nie dokona
serwisu i wsparcia przedmiotowego oprogramowania. SIMPLE SA ma wyłączne prawo do dokonywania wszelkich
modyfikacji systemu, dostosowywania systemu zgodnie z wymaganiami prawnymi, udostępniania nowych wersji systemu,
świadczenia nadzoru autorskiego oraz świadczenia usług serwisowych, chronionych na podstawie ustawy z dnia
04.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1231 ze zm.).
Na rynku istnieją inne oprogramowania tego typu, ale udzielenie zamówienia innemu Wykonawcy łączy się z zakupem całego nowego systemu, co łączy się ze znacznymi dodatkowymi kosztami. Ponadto migracja szeregu danych i ich
implementacja w nowym systemie wymagałaby dużego nakładu czasu i przeszkolenia personelu, co generowałoby dodatkowo znaczne koszty. Udzielenie zamówienia innemu wykonawcy byłoby wydatkiem niecelowym i niegospodarnym, co stałoby w sprzeczności z treścią art. 44 ustawy o finansach publicznych.
W przedmiotowym postępowaniu spełniono przesłanki dla zastosowania zamówienia z wolnej ręki w oparciu o przepisy art. 214 ust. 1 pkt 1b) ustawy Prawo zamówień publicznych.
W związku z powyższym przedmiotowe zamówienie jest uzasadnione.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa wyposażenia do UGUL-a
- Dostawy produktów mięsno-wędliniarskich, mięsa drobiowego, podrobów wieprzowych do Aresztu Śledczego w Łodzi
- Zakup doposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla IV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi, w ramach projektu pn. "Chcę i potrafię" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Dostawa projektorów multimedialnych, monitora interaktywnego, aparatów fotograficznych z obiektywem, mikrofonu oraz zamrażarek dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup wraz z dostawą zbiorników na paliwa płynne dla Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie systemu zakupowego
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ŚREDNIEGO NAPIĘCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Serwis, asysta techniczna, pakiet szkoleniowy oraz prace związane z rozwojem oprogramowania systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie w Urzędzie Miasta Świnoujście
- Rozbudowa dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych wraz z ich automatyzacją w Gminie Turek
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Zakup oprogramowania w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna gmina Stąporków
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





