eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Twardogóra › Budowa punktów oświetlenia drogowego w Gminie Twardogóra

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa punktów oświetlenia drogowego w Gminie Twardogóra

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TWARDOGÓRA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 14

1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 713992248

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: it@twardogora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: twardogora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://twardogora.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa punktów oświetlenia drogowego w Gminie Twardogóra

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a019d627-6997-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00019295

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00442464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IT.271.28.2023.AK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 271341,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Chełstów budowa 2 punktów oświetlenia drogowego Dz. Nr 192 AM 1 obręb Chełstów:
­ roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
­ budowa linii kablowej dł. ok. 120 mb
­ budowa słupów oświetleniowych 2 szt. o wys. H = min 6 m i montaż opraw typu LED 2 szt.
­ prace porządkowe,
­ przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 20921,42 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Budowa oświetlenia drogowego w Drągowie Dz. Nr 114 obręb Drągów:
­ roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
­ budowa linii kablowej dł. ok. 250 mb (od skrzyżowania z drogą powiatową do dz. 116/8)
­ budowa słupów oświetleniowych 7 szt. o wys. H = min 5 m i montaż opraw typu LED 7 szt.
­ budowa szafki zasilającej z punktem sterującym,
­ prace porządkowe,
­ przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 37088,43 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia drogowego w Sądrożycach Dz. Nr 177, 189 obręb Sądrożyce:
­ roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
­ budowa linii kablowej dł. ok. 150 mb
­ budowa słupów oświetleniowych 3 szt. o wys. H = min 8,5 m, montaż opraw typu LED 7 szt.
­ budowa szafki zasilającej z punktem sterującym,
­ prace porządkowe,
­ przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 26336,01 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia drogowego w Goszczu ul. Leśna i Parkowa Dz. Nr 568/1, 570, 572 obręb Goszcz:
­ sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń,
­ roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
­ budowa linii kablowej dł. ok. 1276 mb (370+226+680)
­ budowa słupów oświetleniowych 20 szt. o wys. H = min 7 m i montaż opraw typu LED 20 szt.
­ budowa szafki zasilającej z punktem sterującym,
­ prace porządkowe,

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 111999,54 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa oświetlenia drogowego w Moszycach Dz. Nr 226/2 obręb Moszyce:
­ sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych zezwoleń,
­ roboty pomiarowe, wytyczenia i pełna obsługa geodezyjna,
­ budowa linii kablowej dł. ok. 640 mb
­ budowa słupów oświetleniowych 12 szt. o wys. H = min 7 m i montaż opraw typu LED 12 szt.
­ budowa szafki zasilającej z punktem sterującym,
­ prace porządkowe,
przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, badań i sporządzenie pełnej dokumentacji powykonawczej

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.5.) Wartość części: 75000,44 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19532,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19532,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19532,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITEL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621-183-32-95

7.3.3) Ulica: KONOPNICKIEJ

7.3.4) Miejscowość: KROTOSZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19532,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61254,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61254,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 61254,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITEL SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621-183-32-95

7.3.3) Ulica: KONOPNICKIEJ

7.3.4) Miejscowość: KROTOSZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 61254,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITEL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621-183-32-95

7.3.3) Ulica: KONOPNICKIEJ

7.3.4) Miejscowość: KROTOSZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Najkorzystniejsza z ofert niepodlegających odrzuceniu dla Części IV przekracza możliwości finansowe Zamawiającego i Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207722,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276180,81 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113652,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171623,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113652,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITEL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 621-183-32-95

7.3.3) Ulica: KONOPNICKIEJ

7.3.4) Miejscowość: KROTOSZYN

7.3.5) Kod pocztowy: 63-700

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113652,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.