eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie"REMONT NIECKI BASENU Z WYMIANĄ FOLII BASENOWEJ NA KRYTEJ PŁYWALNI OSIR PRZY ULICY POMORSKIEJ 61 W ZAWIERCIU".



Ogłoszenie z dnia 2021-03-18


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00019244 z dnia 2021-03-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„REMONT NIECKI BASENU Z WYMIANĄ FOLII BASENOWEJ NA KRYTEJ PŁYWALNI OSIR PRZY ULICY POMORSKIEJ 61 W ZAWIERCIU”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000674827

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 67 243 37

1.5.8.) Numer faksu: 32 67 243 37

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir2@osir.net.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osir.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osir-zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„REMONT NIECKI BASENU Z WYMIANĄ FOLII BASENOWEJ NA KRYTEJ PŁYWALNI OSIR PRZY ULICY POMORSKIEJ 61 W ZAWIERCIU”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6fea97e-6c23-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00019244

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006083/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 REMONT NIECKI BASENU Z WYMIANĄ FOLII BASENOWEJ NA KRYTEJ PŁYWALNI OSIR PRZY ULICY POMORSKIEJ 61 W ZAWIERCIU.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00006897/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 185560,54 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: REMONT NIECKI BASENU Z WYMIANĄ FOLII BASENOWEJ NA KRYTEJ PŁYWALNI OSIR PRZY ULICY POMORSKIEJ 61 W ZAWIERCIU.Stan istniejący:Niecka basenu wyłożona folią „Delifol” niemieckiej firmy DLW o grubości 1,5mm w kolorze niebieskim. Przelew górny wzdłuż dłuższych boków basenu.Linie torowe wyłożone folią w kolorze czarnym.Kratki oraz rynny ściekowe z tworzyw sztucznych.Obrzeże basenu wokół niecki wykonane z pł. ceramicznych antypoślizgowych (płytki stanowią obejście basenu – plażę). Zakres robót obejmuje: Demontaż starej folii stanowiącej warstwę wykończeniową niecki basenu wraz z włókniną i zstąpienie ich nową włókniną poliestrową wraz z nową folią (widoczna powłoka niecki basenu). Reprofilacja powierzchni dna oraz ścian basenu. Demontaż i ponowny montaż istniejącego wypłycenia (miejsce do nauki pływania). Demontaż/montaż osprzętu basenowego (drabinki, atrakcje, lampy, dysze, haki, spusty). Przewiduje się wymianę lamp, dysz oraz haków na nowe wraz z ich uszczelnieniem. Drabinki oraz atrakcje – uszczelnienie oraz wymiana istniejących uszczelek. Wymianę kabli zasilających do lamp oświetleniowych Demontaż istniejących kratek osłonnych i wymiana ich na nowe. Wykonanie odpływu do pomiaru parametrów wody. Wyłożenie rynny przelewowej kątownikiem z blachy pokrytej folią PVC i folią PVC. Uszczelnienie połączenia folii niecki z izolacją na plaży stanowiącej obejście dookoła. Wymianę dwóch rzędów płytek znajdujących się przy kratce przelewowej. Wykonanie nadruku pasów torowych w kolorze czarnym/ciemnogranatowym. Wyłożenie stopnia do stania w basenie blachą pokrytą folią PVC i folią PVC NGP.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).1) Dokumentacja projektowa została sporządzona przez Pana Marcina Szczerbińskiego Samodzielnego Specjalistę ds. Utrzymania i Eksploatacji Infrastruktury i Obiektów Budowlanych OSiR Zawiercie.2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych została sporządzona przez Pana Marcina Szczerbińskiego Samodzielnego Specjalistę ds. Utrzymania i Eksploatacji Infrastruktury i Obiektów Budowlanych OSiR Zawiercie.3) Przedmiar robót został sporządzony przez Pana Marcina Szczerbińskiego Samodzielnego Specjalistę ds. Utrzymania i Eksploatacji Infrastruktury i Obiektów Budowlanych OSiR Zawiercie.Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SWZ wzór umowy.2. Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego. 3. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.4. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.5. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,f) standardów emisyjnych.6. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp) musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.7. W przypadku wymagania w dokumentacji projektowej i STWiORB etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.8. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.9. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. nr 1333 z późn. zm), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j Dz. U. z 2020r., poz. nr 215 z późn. zm.) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.10. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę.Zamawiający działając na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby w ramach realizacji umowy czynności bezpośrednio związane z przedmiotem umowy (wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie wynikające z przedmiaru robót) były wykonywane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) niezależnie od tego, czy prace te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca (tzw. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej w zakresie, w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy.Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.11. Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy, który zostanie doręczony Zamawiającemu do dnia zawarcia umowy, z uzyskaniem wcześniejszej akceptacji jego formy i zapisu przez Zamawiającego. Harmonogram musi uwzględniać założenie jak powyżej i być sporządzony wg. Wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do wzoru umowy. Opracowanie tego dokumentu jest niezbędne Zamawiającemu w celu kontroli realizacji zamówienia. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych obiektów wchodzących w skład zadania. Jeżeli zaproponowana wartość obiektu (elementu) będzie budziła zastrzeżenia co do jej wysokości, to Zamawiający będzie mógł żądać opracowania szczegółowego kosztorysu budowlanego, który pozwoli zweryfikować założenia finansowe ujęte w harmonogramie.Zgłoszenie gotowości odbioru końcowego po zakończeniu robót musi być potwierdzone przez inspektora nadzoru. Należy je zgłosić przed dniem umownym zakończenia robót w taki sposób, aby dzień odbioru końcowego mieścił się w terminie umownym zakończenia zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą do unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją tego przepisu, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły dwie oferty:1) FORMAT MAREK AFTANAS, ul. Wolności 142, 58-260 Bielawa - cena 148000,00 PLN.2) TOPATOTERA Sp. z o.o., ul. Floriana 7, 44-190 Knurów - cena 297555,07 PLN.Zamawiający, stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia, tj. 240000,00 zł brutto. Oferta Wykonawcy FORMAT Marek Aftanas z siedziba w Bielawie, ul. Wolności 142 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8 w zw. z art. 224 ust 6 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, która zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp - odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny).Cena kolejnej oferty, ocenionej jako najkorzystniejszej, tj. oferty TOPATOTERA Sp. z o.o. z siedzibą w Knurowie przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny tej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148000

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297555,07

2021-03-18 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.