eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubicz Dolny › Świadczenie usług użyteczności publicznej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-14

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług użyteczności publicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21

1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lubicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług użyteczności publicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c01f4c-6309-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00019215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00326814/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 11 zamówienie udzielane jest przez zamawiającego, o którym mowa w art. 4 i art. 5 ust. 1 pkt 1, osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki:
a) zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej;
b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a,
c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego;
W przypadku relacji istniejących pomiędzy Gminą Lubicz, a Zakładem Usług Komunalnych Sp. z o.o. powyższe warunki są spełnione, a zamówienie in-house leży w interesie Gminy Lubicz.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.WR.10.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 17235772,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Powierzenie Zakładowi Usług Komunalnych w Lubiczu Sp. z o.o. realizacji zadań własnych Gminy poprzez świadczenie na jej rzecz usług:
1. W zakresie zadań związanych z utrzymaniem nawierzchni dróg, chodników, drogowych obiektów inżynierskich, urządzeń zabezpieczających ruch i innych urządzeń związanych
z drogą:
1) Utrzymanie przejezdności dróg gminnych i ulic, w tym:
a) odśnieżanie (sezon zimowy 2021/2022 i 2022/2023; 2023/2024 i 2024/2025)
b) niwelowanie skutków gołoledzi, posypywanie piaskiem, polewanie solanką,
c) niwelowanie śliskości pośniegowej.
2) Prowadzenie robot interwencyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających drogi gminne, w tym:
a) bieżące usługi remontowe dróg gminnych gruntowych,
b) usługi związane z remontem cząstkowym dróg gminnych o nawierzchniach bitumicznych,
c) zapewnienie usług (robocizna) związanych z realizacją zadań w zakresie wydatków gminnych z funduszu sołeckiego,
d) usługi interwencji w nagłych przypadkach (naprawy)
3) Pozostałe usługi bieżące związane z należytym utrzymaniem stanu dróg gminnych, placów oraz chodników.
4) Naprawa wiat przystankowych, kanalizacji deszczowej
5) Wymiana i montaż oznakowania drogowego, odnawianie znaków poziomych jezdni
6) Montaż oznakowania drogowego zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną zmianą organizacji ruchu.
7) usuwanie awarii urządzeń melioracyjnych oraz czyszczenie rowów melioracyjnych,
8) przywracanie przepustowości urządzeń melioracyjnych, odbudowa rowów melioracji szczegółowej

2. W zakresie zarządzania oraz gospodarowania nieruchomościami do których prawo przysługuje Gminie::

1) Zarządzanie oraz gospodarowanie przez Zakład Usług Komunalnych w Lubiczu Sp. z o.o.
w imieniu Gminy i na rzecz Gminy prawami i obowiązkami związanymi z zasobem Gminy:
a) nieruchomościami zabudowanymi budynkami mieszkalnymi, stanowiącymi własność i współwłasność Gminy oraz lokalami mieszkalnymi znajdującymi się w posiadaniu Gminy do których nie maja zastosowania ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. 2019 poz. 737),
b) lokalami, których Gmina jest dotychczasowym właścicielem w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali (Dz. U. 2019 poz. 737) oraz związanymi z własnością tych lokali udziałami w częściach wspólnych nieruchomości,
c) innymi niż wymienione w punktach a) i b) nieruchomościami i lokalami użytkowymi )w tym garażami), stanowiącymi własność Gminy oraz znajdującymi się w posiadaniu samoistnym i zależnym Gminy.


3. W zakresie zapewnienia obsługi funkcjonowania PSZOK:

9) Oddelegowanie pracownika (pracowników) do obsługi PSZOK, do którego (których) obowiązków będzie należało:
d) przyjmowanie poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych, powstających
w gospodarstwach domowych na terenie gminy Lubicz, zgodnie z Regulaminem PSZOK,
e) weryfikacja osób przywożących odpady komunalne pochodzące z gospodarstw domowych – prawo do żądania okazania dokumentu potwierdzającego zamieszkanie na terenie gminy Lubicz,
f) nadzór nad prawidłową segregacją odpadów przywożonych przez mieszkańców (kontrola rozładunku do właściwych kontenerów i pojemników),
g) odmowa przyjęcia odpadów w przypadkach określonych w regulaminie PSZOK oraz sporządzanie notatek ze zdarzeń odmowy, niezwłoczne dostarczenie notatek służbowych kierownikowi Referatu Gospodarki Odpadami,
h) wydawanie worków do segregacji (na żądanie mieszkańca), prowadzenie ewidencji wydanych worków (ewidencja zawiera: datę, imię i nazwisko, adres, ilość i rodzaj wydanych worków),
i) kontrolowanie poziomu zapełnienia kontenerów/pojemników oraz zgłaszania do Referatu Gospodarki odpadami informacji o całkowitym zapełnieniu kontenerów/pojemników. Prowadzenie ewidencji dokonanych zgłoszeń(data zgłoszenia, rodzaj zgłaszanego odpadu, pojemność kontenera ze zgłoszonymi odpadami, data realizacji zgłoszenia),
j) prowadzenie ewidencji przyjętych posegregowanych odpadów komunalnych (data dostarczenia odpadów komunalnych, imię i nazwisko mieszkańca gminy Lubicz, adres zamieszkania, rodzaj dostarczonych odpadów komunalnych, ilość lub wielkość dostarczonych odpadów komunalnych (w przypadku odpadów policzalnych obowiązek podania ich dokładnej liczby- w szczególności odpadów wielkogabarytowych, elektroniki oraz opon, w przypadku odpadów budowlanych i rozbiórkowych należy podać ich ilość z dokładnością do 0,1 m 3,
k) prowadzenie odrębnej ewidencji dla przyjętych odpadów budowlanych i rozbiórkowych,
l) prowadzenie wskazanych ewidencji zarówno w formie elektronicznej, jak również papierowej, przekazywanie ich do referatu Gospodarki Odpadami, udostępnianie ich na żądanie Urzędu Gminy,
m) informowanie mieszkańców o przekroczeniu rocznego bezpłatnego limitu oraz stawce przyjęcia odpadów za kolejne m3,
n) wystawianie wymaganej dokumentacji przyjęcia odpadów (PZ) i niezwłoczne przekazywanie (do 3 dni) do referatu Gospodarki Odpadami,
o) stale kontaktowanie się we wszelkich sprawach z pracownikami referatu Gospodarki odpadami,
p) ustalanie (każdorazowo) z kierownikiem referatu Gospodarki Odpadami zmian funkcjonowania (organizacji) PSZOK,
q) bieżące prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów, zgodnie z art.66 ustawy o odpadach, masę dostarczanych przez mieszkańców posegregowanych odpadów komunalnych każdorazowo wprowadzać do danego rodzaju odpadów w kartę ewidencji odpadów znajdującą się w systemie BDO (ewentualnie można ujmować jednorazowo na koniec każdego dnia),
r) pozostałe niezbędne usługi związane z należytą obsługę pracowniczą w zakresie nadzoru i zapewnienia utrzymania ładu i porządku na terenie PSZOK


4. W zakresie gospodarki komunalnej obejmujące prace związane z oczyszczaniem terenu gminy:

1) utrzymanie czystości i porządku na obszarach gminnych dróg, ulic, obszarów gminnej zieleni i zadrzewień,
2) wywóz nieczystości płynnych w m. Grabowiec, inne usługi konieczne dla właściwego zabezpieczenia zadania związanego z wywozem nieczystości płynnych,
3) wywóz odpadów komunalnych (pojemniki ZW28,PA 1100),
4) koszenie traw,
5) sprzątanie po imprezach organizowanych przez Urząd Gminy Lubicz,
6) utrzymanie czystości i porządku na przystankach,
7) obsługa (koordynacja, nadzór, sprawozdawczość) w zakresie współpracy Gminy z sądami, w tym: rejestrowanie skierowanych do pracy przez sąd osób, zapewnienie obsługi BHP skazanym, kierowanie skazanych do poszczególnych sołectw (zgodnie z adresem zamieszkania lub wolą skazanego), prowadzenie spraw związanych z ewidencją i sprawozdawczością w powyższym zakresie, współpraca z sołtysami),
8) pozostałe usługi doraźne zlecone w trakcie realizacji zadań wynikające z nieplanowanych interwencji,
9) likwidacja „dzikich” wysypisk śmieci


5. W zakresie gospodarki komunalnej obejmujący zadania związane z utrzymaniem zieleni
w Gminie:
1) realizacja nasadzeń zieleni (uzupełniających),
2) koszenie traw,
3) wykonywanie wycinki drzew i krzewów,
4) przeprowadzanie zabiegów pielęgnacyjnych (poza zabiegami na pomnikach przyrody),


6. W zakresie gospodarki komunalnej obejmujący pozostałe zadania nie ujęte w załącznikach 4 - 6:
1) wyłapywanie bezpańskich psów, obsługa weterynaryjna,
2) usuwanie padłych zwierząt,
3) obsługa (koordynacja, nadzór, sprawozdawczość) w zakresie współpracy Gminy z sądami, w tym: rejestrowanie skierowanych do pracy przez sąd osób, zapewnienie obsługi BHP skazanym, kierowanie skazanych do poszczególnych sołectw (zgodnie z adresem zamieszkania lub wolą skazanego), prowadzenie spraw związanych z ewidencją i sprawozdawczością w powyższym zakresie, współpraca z sołtysami),
4) usuwanie awarii urządzeń melioracyjnych oraz czyszczenie rowów melioracyjnych,
5) zapewnienie bieżącego utrzymania eksploatacyjnego sali gimnastycznej w Lubiczu Dolnym

7. W zakresie zadań związanych z utrzymaniem i eksploatacją obiektów sportowych oraz świetlic:

1) zapewnienie bieżącego utrzymania placów zabaw, siłowni zewnętrznych, terenów rekreacyjnych (m.in. kąpieliska),
2) utrzymanie porządku na terenach placów zabaw, siłowni zewnętrznych, rekreacyjnych (m.in. kąpielisku,
3) naprawa urządzeń zabawowych, konserwacja, malowanie urządzeń zabawowych, wymiana piasku,
4) pozostałe usługi związane z należytym utrzymaniem placów zabaw, siłowni zewnętrznych i terenów rekreacyjnych (w tym kąpieliska).
5) zapewnienie bieżącego utrzymania w należytym stanie świetlic ,
6) utrzymanie porządku na terenach świetlic,
7) obsługa monitoringu (świetlice).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych

70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90511300-5 - Usługi zbierania śmieci

90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21200000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21200000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792326737

7.3.3) Ulica: Toruńska 56

7.3.4) Miejscowość: Lubicz Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21200000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.