Ogłoszenie z dnia 2022-01-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00312790/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczo-gospodarczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Białe Błota w 2022 r z podziałem na części:...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091602946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Betonowa 1A
1.5.2.) Miejscowość: Białe Błota
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-005
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gops.bialeblota.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gops.bialeblota.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://platformazakupowa.pl/pn/bialeblota1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczo-gospodarczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Białe Błota w 2022 r z podziałem na części:...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77eb95ca-59a0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00018699
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00312790/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.271.1.2021.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług opiekuńczo-gospodarczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Białe Błota w 2022 r z podziałem na części:Zadanie 1 – Ogólne świadczenie usług opiekuńczo-gospodarczych
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu usług opiekuńczo-gospodarczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Białe Błota w 2022 r z podziałem na dwie części. Specyfikację Warunków Zamówienia oraz wszelkie dokumenty stanowiące jej załączniki Zamawiający udostępnia na stronie dedykowanej platformy zakupowej pod linkiem http://platformazakupowa.pl/pn/bialeblota
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 126829,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług opiekuńczo-gospodarczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Białe Błota w 2022 r z podziałem na części:Zadanie 2 - „Nowa jakość usług w Gminie Białe Błota” (trwałość projektu)
Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na świadczeniu usług opiekuńczo-gospodarczych dla podopiecznych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej z terenu gminy Białe Błota w 2022 r z podziałem na dwie części. Specyfikację Warunków Zamówienia oraz wszelkie dokumenty stanowiące jej załączniki Zamawiający udostępnia na stronie dedykowanej platformy zakupowej pod linkiem http://platformazakupowa.pl/pn/bialeblota
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312100-0 - Usługi opieki dziennej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
4.5.5.) Wartość części: 68292,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 03 stycznia 2022 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę – UNIFUND Sp. z o.o., ul. Młyńska 9/1, 31-469 Kraków. Zamawiający Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białych Błotach przesłał Wykonawcy umowę do podpisania. W dniu 12.01.2022 r. Wykonawca - UNIFUND Sp. z o.o., ul. Młyńska 9/1, 31-469 Kraków wystosował pismo, w którym uchylił się od zawarcia umów w sprawie zamówienia publicznego, uzasadniając swoją decyzję przyczynami niezależnymi od Wykonawcy. W postępowaniu złożono tylko 1 ofertę (art. 263 – w którym jest mowa o możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych nie ma w tym przypadku zastosowania).
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 7 [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia] Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 03 stycznia 2022 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę – UNIFUND Sp. z o.o., ul. Młyńska 9/1, 31-469 Kraków. Zamawiający Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Białych Błotach przesłał Wykonawcy umowę do podpisania. W dniu 12.01.2022 r. Wykonawca - UNIFUND Sp. z o.o., ul. Młyńska 9/1, 31-469 Kraków wystosował pismo, w którym uchylił się od zawarcia umów w sprawie zamówienia publicznego, uzasadniając swoją decyzję przyczynami niezależnymi od Wykonawcy. W postępowaniu złożono tylko 1 ofertę (art. 263 – w którym jest mowa o możliwości dokonania ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych nie ma w tym przypadku zastosowania).
Uzasadnienie prawne:
Art. 255 pkt 7 [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia] Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług społecznych - usług sąsiedzkich i opieki wytchnieniowej na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznych w Ostrowcu Świętokrzyskim"
- Świadczenie usług społecznych w ramach realizacji projektu pn.: "Model Usług Społecznych w Gminie Bełżyce" zadanie od nr 1 do nr 6
- Świadczenie usług asystenckich w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami" dla 1 os. niepełnosprawnej w wieku od 18 lat.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla mieszkańców Józefowa w ramach Projektu pn. "Zwiększenie samodzielności seniorów w miejscu ich zamieszkania (RWS)"
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025
- Świadczenie usług społecznych w formie specjalistycznych usług opiekuńczych mieszkańcom miasta Ostrołęki w wieku 60+ w miejscu ich zamieszkania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.