Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00193848/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-26
- 2023/BZP 00209690/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
- 2023/BZP 00277014/01 - Wynik z dnia 2023-06-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Urządzenie terenów rekreacyjnych w m. Rudna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rudna
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647558
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 15
1.4.2.) Miejscowość: Rudna
1.4.3.) Kod pocztowy: 59-305
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.4.7.) Numer telefonu: 767492100
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rudna.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.rudna.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00018435
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00583279
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
6073335,35
Po zmianie:
6337448,81
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana kosztorysu w związku z koniecznością wykonania dodatkowych robót, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy o kwotę 264 113,46 zł brutto, tj. do kwoty 6 337 448,81 zł brutto
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.3. Podstawa prawna zmiany (Informacje o zmianach umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.4. Przyczyny dokonania zmian (Informacje o zmianach umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana umowy spowodowana jest koniecznością wykonania robót dodatkowych, czego Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł wcześniej przewidzieć.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.5. Krótki opis zamówienia po zmianie (Informacje o zmianach umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy - do 12 m-cy od podpisania umowy.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
6337448,81
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.6. Wartość zmiany umowy (Wartość zmiany umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
6337448,81
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.7. Kod waluty (Wartość zmiany umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4.8. Wzrost ceny w związku ze zmianą umowy/umowy ramowej (jeżeli dotyczy) (Wartość zmiany umowy nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
NIE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.