eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystrzyca K³odzkaPielêgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Bystrzyca K³odzka w okresie od 1 marca 2022 r. do 28 lutego 2023 r.



Og³oszenie z dnia 2022-01-14


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Pielêgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Bystrzyca K³odzka w okresie od 1 marca 2022 r. do 28 lutego 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Bystrzyca K³odzka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717958

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bystrzyca K³odzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-500

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748117605

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@bystrzycaklodzka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bystrzycaklodzka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pielêgnacja zieleni miejskiej na terenie miasta Bystrzyca K³odzka w okresie od 1 marca 2022 r. do 28 lutego 2023 r.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4bd6379e-746d-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00018413

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-01-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://portal.smartpzp.pl/bystrzycaklodzka

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/bystrzycaklodzka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji
przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z us³ug Systemu
(Regulamin Portalu e-Us³ug) dostêpnym z poziomu modu³u E-learning dla wszystkich u¿ytkowników
Systemu oraz podczas rejestracji konta Wykonawcy dla Wykonawców.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Bystrzycy K³odzkiej, Plac Wolno¶ci 1, 57-500 Bystrzyca K³odzka;
-inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Bystrzyca K³odzka jest Pan Dariusz Styczyrz, tel. 748 117 659, e-mail: iodumig@bystrzycaklodzka.pl;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celuzwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr WTiKF.271.1.2022.ZP prowadzonym w trybie podstawowym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
- nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WTiKF271.1.2022.ZP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje organizacjê i realizacjê us³ugi polegaj±cej na pielêgnacji zieleni miejskiej na terenie miasta Bystrzyca K³odzka w okresie od 1 marca 2022 r. do 28 lutego 2023. Czê¶æ 1 obejmuje nastêpuj±ce obszary: Góra Parkowa, Miejska Trasa spacerowa, skarpy przy ul. K³odzkiej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-01 do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie - sta¿ pracy w ogrodnictwie/ wykonawstwie lub pielêgnacji terenów zielonych osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje organizacjê i realizacjê us³ugi polegaj±cej na pielêgnacji zieleni miejskiej na terenie miasta Bystrzyca K³odzka w okresie od 1 marca 2022 r. do 28 lutego 2023. Czê¶æ 2 obejmuje nastêpuj±ce obszary: Ma³y Rynek, Plac Wolno¶ci, parki w centrum miasta.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 77300000-3 - Us³ugi ogrodnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-03-01 do 2023-02-28

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie - sta¿ pracy w ogrodnictwie/ wykonawstwie lub pielêgnacji terenów zielonych osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Dla czê¶ci 1:
1. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
2. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, tj. w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na urz±dzaniu i pielêgnacji zieleni miejskiej lub innej przestrzeni publicznej z terenami zielonymi, obejmuj±c± m.in. projektowanie i aran¿owanie nasadzeñ, wykonywanie nasadzeñ krzewów i kwiatów, bie¿±c± pielêgnacjê zieleni i obszarów zielonych o warto¶ci 300 000,00 z³ brutto wraz z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz którego us³uga zosta³a wykonana oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie, powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania oferty,
oraz
b) je¿eli wyka¿e ¿e dysponuje nastêpuj±cymi osobami, które zostan± skierowane do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami:
- co najmniej 2 osoby z wykszta³ceniem minimum ¶rednim kierunkowym ze specjalizacj± – le¶nictwo, ogrodnictwo lub architektura krajobrazu i min. 2 letnim sta¿em pracy w ogrodnictwie/ wykonawstwie terenów zieleni,
- co najmniej 1 osob± posiadaj±c± wa¿ne uprawnienia do pracy na wysoko¶ciach.
Uwaga: do sta¿u pracy Zamawiaj±cy zalicza pracê wykonywan± na podstawie umowy o pracê oraz na podstawie umów cywilno-prawnych,
oraz
c) dysponuje w celu wykonania zamówienia publicznego nastêpuj±cymi narzêdziami, wyposa¿eniem lub urz±dzeniami technicznymi (wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami), co najmniej:
- jedn± kosiark± samojezdn± z koszem zbieraj±cym,
- samochodem dostawczo – transportowym,
- kos± spalinow± - min. 4 sztuki,
- traktorkiem ogrodniczym z funkcj± zbierania trawy – 1 sztuka,
- dmuchaw± spalinow± – 1 sztuka.
Dla czê¶ci 2:
1. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy sytuacji ekonomicznej lub finansowej, je¿eli wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
2. Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej, je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, tj. w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê polegaj±c± na urz±dzaniu i pielêgnacji zieleni miejskiej lub innej przestrzeni publicznej z terenami zielonymi, obejmuj±c± m.in. projektowanie i aran¿owanie nasadzeñ, wykonywanie nasadzeñ krzewów i kwiatów, bie¿±c± pielêgnacjê zieleni i obszarów zielonych o warto¶ci 100 000,00 z³ brutto wraz z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz którego us³uga zosta³a wykonana oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy, w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie, powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania oferty,
oraz
b) je¿eli wyka¿e ¿e dysponuje nastêpuj±cymi osobami, które zostan± skierowane do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami:
- co najmniej 2 osoby z wykszta³ceniem minimum ¶rednim kierunkowym ze specjalizacj± – le¶nictwo, ogrodnictwo lub architektura krajobrazu i min. 2 letnim sta¿em pracy w ogrodnictwie/ wykonawstwie terenów zieleni;
Uwaga: do sta¿u pracy Zamawiaj±cy zalicza pracê wykonywan± na podstawie umowy o pracê oraz na podstawie umów cywilno-prawnych,
oraz
c) dysponuje w celu wykonania zamówienia publicznego nastêpuj±cymi narzêdziami, wyposa¿eniem lub urz±dzeniami technicznymi (wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami), co najmniej:
- jedn± kosiark± samojezdn± z koszem zbieraj±cym,
- samochodem dostawczo – transportowym,
- kos± spalinow± - min. 4 sztuki,
- traktorkiem ogrodniczym z funkcj± zbierania trawy – 1 sztuka,
- dmuchaw± spalinow± – 1 sztuka.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie wraz z podaniem jej warto¶ci, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz którego us³uga zosta³a wykonana z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy ta us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty (za³±cznik nr 3 do SWZ).
Okres 3 lat, o którym mowa powy¿ej liczy siê wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia
publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ
niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych
przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
(za³±cznik nr 4 do SWZ).
W przypadku sk³adania oferty wspólnej (konsorcjum) dokumenty/o¶wiadczenia sk³ada co najmniej jeden z jego uczestników, który ten warunek spe³nia.
3. Wykaz narzêdzi, wyposa¿enia lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami - (wed³ug wzoru -za³±cznik nr 5 do SWZ).
4. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia
oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
Zamawiaj±cy wymaga wype³nienia w formularzu ofertowym o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ wy³±cznie za obopóln± zgod± stron, w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z zastrze¿eniem ust. 2 poni¿ej.
2. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w nastêpuj±cych przypadkach:
1) opisanych w poprzedzaj±cych paragrafach niniejszej umowy,
2) wskazanych w ustawie z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych,
3) dopuszcza siê mo¿liwo¶æ zmian wszystkich postanowieñ niniejszej umowy na zasadach i w warunkach okre¶lonych w art. 15 r ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwi±zaniach zwi±zanych z zapobieganiem, przeciwdzia³aniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zaka¼nych oraz wywo³anych nimi sytuacji kryzysowych.
3. Dopuszcza siê zmianê osób realizuj±cych przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami i do¶wiadczeniem zawodowym spe³niaj±cym wymogi SWZ i nie krótszym od zaoferowanego w ofercie Wykonawcy.
4. Dopuszcza siê zmiany organizacji spe³nienia ¶wiadczenia w zakresie:
1) zmian harmonogramu rzeczowo–finansowego wykonania przedmiotu umowy,
2) zmian zasad dokonywania odbiorów.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-28 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/bystrzycaklodzka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-28 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-25

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.