Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00104971/01 - Wynik z dnia 2024-02-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego Nr 1 i Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny Nr 1 w Grudziądzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319641
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wybickiego 10/22
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_grudziadz@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk-grudziadz-1.bip.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenu Zakładu Karnego Nr 1 i Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2407d57f-ae25-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00018048
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00118725/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi wywozu odpadów komunalnych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zk1grudziadz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zk1grudziadz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie
dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 61 ustt. 1 ustawy Pzp), za
pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://zk1grudziadz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html zgodnie
z REGULAMINEM i INSTRUKCJĄ obsługi platformy zakupowej oraz ich aktualizacjami, dostępnymi na stronie internetowej
https://zk1grudziadz.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Sposób sporządzenia oraz sposób i tryb przekazywania ofert, oświadczeń,
o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji muszą
być zgodne z wymaganiami określonymi w rozporządzeniach wydanych na podstawie art. 70 ustawy Pzp, tj:
a) rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji
oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).
b) Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r.
w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz
uchylającego dyrektywę 1999/93/WE (Dz. Urz. UE L 257 z 28.08.2014, str. 73), zwanych dalej „dokumentami elektronicznymi”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu z siedzibą przy ul. Wybickiego
10/22, 86-300 Grudziądz, e-mail: zk_1_grudziadz@sw.gov.pl, tel. 56 644 04 00
w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pocztą elektroniczną na
adres e-mail: ido_zk_1_grudziadz@sw.gov.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego .
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych przy czym skorzystanie z
prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani
zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego
załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D.Kw.2232.1.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi odbierania odpadów komunalnych: zmieszanych oraz odpadów zbieranych selektywnie z Zakładu Karnego Nr 1
w Grudziądzu oraz Oddziału Zewnętrznego (OZ) Zakładu Karnego Nr 1
w Grudziądzu.
► Zakład Karny Nr 1 /ul. Wybickiego 10/22/, odbiór od ul. Sienkiewicza /brama gospodarcza/
1 Wywóz odpadów zmieszanych 8 m3 /otwarty/ - 66
2 Wywóz odpadów segregowanych- opakowania z tworzyw sztucznych 1,1 m3 /zamknięty/ - 126
3 Wywóz odpadów segregowanych- szkło 1,1 m3 /zamknięty/ -52
4 Wywóz odpadów biodegradowalnych 7 m3 /zamknięty, szczelny/ - 55
►OZ Zakładu Karnego Nr 1 w Grudziądzu, ul. Sikorskiego 13/17
1 Wywóz odpadów zmieszanych 7 m3 /zamknięty/ -30
2 Wywóz odpadów segregowanych- opakowania z tworzyw sztucznych 1,1 m3 /zamknięty/ - 18
3 Wywóz odpadów segregowanych- szkło 1,1 m3 /zamknięty/-18
4 Wywóz odpadów biodegradowalnych 1,1 m3 /zamknięty/ -20
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90511400-6 - Usługi zbierania papieru
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy nie podlegającemu wykluczeniu, którego oferta uzyska
największą liczbę punktów i jednocześnie spełni wszystkie wymagania przedmiotowe określone
w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty przy zastosowaniu kryterium:
cena oferty – waga 100 %
Cof.n. (cena oferty najniższej)
Cn (liczba punktów = cena najniższa) = ------------------------------------- x 100 pkt
Cof.b. (cena oferty badanej)
3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
4. Oferta z najniższą ceną otrzymuje 100 punktów, każda następna będzie przeliczana w stosunku
do oferty z ceną najniższą według wzoru w ust. 2.
5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (bez zaokrąglania punktów z
trzeciego miejsca wyniku działania matematycznego).
6. Oferta, która spełni wszystkie warunki i wymagania oraz uzyska najwyższą liczbę punktów, obliczoną według wzoru w ust. 2,
zostanie uznana za najkorzystniejszą.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:postępowaniu
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:
odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich
posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o dokumenty (na wezwanie Zamawiającego )
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed
wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na
potwierdzenie:
braku podstaw wykluczenia
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy
wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada:
odpowiednie zezwolenie, licencję, koncesję lub potwierdzenie wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest
niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ( na wezwanie zamawiającego)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna).2. Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
4. Oferta musi być podpisania w sposób wiążący prawnie wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
5. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie
zobowiązań.
6. Na ofertę wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składają się dokumenty:
− pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Pzp, które zawiera m.in.: nazwy i adresy członków, nazwę i adres
pełnomocnika, zakres pełnomocnictwa, datę udzielenia pełnomocnictwa oraz podpisy przedstawicieli członków, zgodnie z
zasadami reprezentacji
− oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika, które dostawy wykonują poszczególni
wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem umowy
w sprawie zamówienia publicznego będzie żądać umowy regulującej współpracę tych wykonawców
7. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi wykazać samodzielnie, iż nie podlega wykluczeniu z
postępowania na podstawie przesłanek określonych przez Zamawiającego.
8. Jeżeli oferta wykonawców zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający przed zawarciem
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z2023 r. poz. 1605).
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
1) zmiany cen ze względu na zmianę urzędowej stawki VAT na dane usługi objęte zawartą umową i proporcjonalnie wartości
umowy poprzez jej zwiększenie lub odpowiednio zmniejszenie;
2) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących Strony.
3) jeżeli konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą
starannością, nie mógł przewidzieć, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany
każdą kolejną zmianą nie przekracza 50% wartości pierwotnej umowy;
4) każdej zmiany, która jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiany, której nie można było przewidzieć na etapie
prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-17 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Szczegółowe instrukcje dotyczące złożenia oferty za pośrednictwem Platformy zakupowej zawarte są w Instrukcjach użytkowników”, zamieszczonych na stronie internetowej pod adresem: https://zk1grudziadz.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-15
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Usługi przeprowadzenia specjalistycznych szkoleń obsad ruchomych warsztatów służby uzbrojenia i elektroniki oraz czołgowo-samochodowej w zakresie spawalniczym - sprawa nr 40/2025
- Pielęgnacja drzew o obwodzie pnia 50-100 cm oraz ponad 100 cm w budynkach administrowanych przez MPGN w okresie od dnia podpisania umowy do 30.11.2025 r.
- Remont drogi nr 1365C Gardeja-gr. woj.-Łasin metodą powierzchniowego utrwalania
- Dostawa mebli technologicznych do stołówki wojskowej przy ul. Bema w Grudziądzu i ul. Czwartaków 1 w Brodnicy oraz do magazynu żywności w Brodnicy - sprawa nr 41/2025
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pod nazwą "Modernizacja sieci lokalnej wraz z infrastrukturą teleinformatyczną w budynkach Urzędu Miejskiego oraz instalacji elektrycznej ogólnego ...
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na dostosowanie pomieszczeń części obiektu przy ul. Rydygiera 15-17 do pełnienia funkcji centrum szkoleń medycznych....
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie sukcesywnej usługi odbioru i zagospodarowania stałych odpadów komunalnych z obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji w Piotrkowie Trybunalskim
- "Odbiór i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Pszczew"
- "Odbiór oraz zagospodarowanie w procesie odzysku R3 odpadów o kodzie 19 05 03 - kompost nieodpowiadający wymaganiom wytwarzanych w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Lulkowie"
- DOŻYWIANIE DZIECI W ZESPOLE PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W SKRZYDLNEJ W ROKU SZKOLNYM 2025/2026
- Odbiór i transport odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Brody
- Odbiór, gospodarowanie i transport odpadów komunalnych na potrzeby Placówek Straży Granicznej Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku (sprawa nr 19/ZP/WTiZ/25)
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.