eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nielisz › Dostawa Żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach



Ogłoszenie z dnia 2021-03-16


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00018034 z dnia 2021-03-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W RUSKICH PIASKACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001307150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ruskie Piaski 59

1.5.2.) Miejscowość: Nielisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-413

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dps-ruskiepiaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dps-ruskiepiaski.pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dps-ruskiepiaski.pl/bip/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pozostała opieka wychowawcza i społeczna z zakwaterowaniem

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-616c9cb4-71d6-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008361/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa Żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00008615/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPS.AG.3220.1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 158348,72 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Produkty mleczarskie, w asortymencie i ilościach określonych w ofercie – formularzu cenowym stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.5.) Wartość części: 28172,17 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, w asortymencie i ilościach określonych w „Ofercie – formularzu cenowym” stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne

4.5.5.) Wartość części: 43402,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Produkty głęboko mrożone, w asortymencie i ilościach określonych w „Ofercie – formularzu cenowym” stanowiącej załącznik nr 3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone

4.5.5.) Wartość części: 10319,64 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 - Różne produkty spożywcze, w asortymencie i ilościach określonych w „Ofercie – formularzu cenowym” stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze

4.5.5.) Wartość części: 25489,57 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Warzywa, owoce, orzechy, w asortymencie i ilościach określonych w „Ofercie – formularzu cenowym” stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy

4.5.5.) Wartość części: 25321,81 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6 – Pieczywo, w asortymencie i ilościach określonych w „Ofercie – formularzu cenowym” stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.5.) Wartość części: 20259,16 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7 – Jaja, w asortymencie i ilościach określonych w „Ofercie – formularzu cenowym” stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja

4.5.5.) Wartość części: 5383,42 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze przeprowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, ze względu na problemy techniczne zamawiającego związane z portalem, na którym prowadzone było postępowanie - aktualnie brak jest możliwości składania ofert przez wykonawców.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze przeprowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, ze względu na problemy techniczne zamawiającego związane z portalem, na którym prowadzone było postępowanie - aktualnie brak jest możliwości składania ofert przez wykonawców.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze przeprowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, ze względu na problemy techniczne zamawiającego związane z portalem, na którym prowadzone było postępowanie - aktualnie brak jest możliwości składania ofert przez wykonawców.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze przeprowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, ze względu na problemy techniczne zamawiającego związane z portalem, na którym prowadzone było postępowanie - aktualnie brak jest możliwości składania ofert przez wykonawców.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze przeprowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, ze względu na problemy techniczne zamawiającego związane z portalem, na którym prowadzone było postępowanie - aktualnie brak jest możliwości składania ofert przez wykonawców.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze przeprowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, ze względu na problemy techniczne zamawiającego związane z portalem, na którym prowadzone było postępowanie - aktualnie brak jest możliwości składania ofert przez wykonawców.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze przeprowadzenie postępowania jest nieuzasadnione, ze względu na problemy techniczne zamawiającego związane z portalem, na którym prowadzone było postępowanie - aktualnie brak jest możliwości składania ofert przez wykonawców.

2021-03-16 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.