eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeszcze › "Dostawa używanego pojazdu do ciśnieniowego mycia kanałów oraz oczyszczania wypustów ulicznych i pompowni ścieków typu Kombi".



Ogłoszenie z dnia 2021-03-15


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00017894 z dnia 2021-03-15

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa używanego pojazdu do ciśnieniowego mycia kanałów oraz oczyszczania wypustów ulicznych i pompowni ścieków typu Kombi”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272203933

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 7

1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ak@akbrzeszcze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.akbrzeszcze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ak.brzeszcze.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa używanego pojazdu do ciśnieniowego mycia kanałów oraz oczyszczania wypustów ulicznych i pompowni ścieków typu Kombi”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9c8a687-75bf-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00017894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009797/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 01/ZP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego pojazdu do ciśnieniowego mycia kanałów oraz oczyszczania wypustów ulicznych i pompowni ścieków typu kombi.Zabudowa:1. Rok wykonania zabudowy: min: 2013r.2. Urządzenie ciśnieniowo – ssące, zainstalowane na podwoziu dwuosiowym.3. Masa pojazdu gotowego do jazdy z pełnymi zbiornikami wody i osadu nie może przekraczać 18 000kg (+-2%).4. Zbiornik zabudowy cylindryczny z pierścieniami wzmacniającymi, wykonany ze stali kotłowej, osadzony elastycznie na ramie podwozia za pośrednictwem nisko profilowej ramy pośredniej.5. Dennica otwierana hydraulicznie do kąta min. 90°, przy pomocy dwóch siłowników hydraulicznych.6. Ryglowanie dennicy za pomocą rygli, zapewniającego równomierny docisk na całym obwodzie zbiornika.7. Zbiornik podzielony na część wodną i osadową stałą przegrodą.8. Pojemność ogólna zbiornika w przedziale 7000 - 8000dm³.9. Pojemność komory osadu w przedziale 4000 – 4500dm³. 10. Pojemność komory wody w przedziale 3000 – 3500dm³. 11. Czas pracy pompy wodnej max. 800h.12. Czas pracy kompresora max. 80h.13. Komora wody czystej wyposażona we właz rewizyjny o średnicy min. Ø500mm.14. Opróżnianie zbiornika osadu za pomocą tłoka wygarniającego. 15. Rynna zsypowa ochronna na końcu zbiornika wykonana ze stali nierdzewnej.16. Pompa podciśnieniowa (kompresor) • wydajności min. 1000m3/h,• zakres pracy w przedziale od min. 0,085MPa do 0,05MPa napęd hydrauliczny,• elektroniczny licznik czasu pracy pompy.17. Pompa wysokociśnieniowa próżniowa z płaszczem wodnym o następujących parametrach:• wydajność - nie mniejsza niż 260dm3/min,• ciśnienie nominalne min 16MPa,• płynna regulacja ciśnienia,• napęd mechaniczny od poziomej skrzyni rozdzielczej,• elektroniczny licznik czasu pracy pompy,• pompa umieszczona na ramie podwozia, na zewnątrz zbiornika z łatwym dostępem dla wykonywania czynności kontrolno – obsługowych. Nie dopuszcza się pompy próżniowej zamkniętej w zbiorniku wody• pompa próżniowa wyposażona w minimum 2 intercoolery, dodatkowo chłodzące wodę roboczą, zapewniając ciągłą pracę w długim okresie czasu, • system płynnego włączania i wyłączania pompy, tzw. Soft Start.18. Maksymalne obroty silnika podczas pracy urządzenia przy maksymalnych parametrach: 1400 obr./min.19. Pompa ciśnieniowa i próżniowa z przodu zbiornika z łatwym dostępem do obsługi.20. Teleskopowy wysięgnik, układu ssącego podnoszony, obracany i wysuwany hydraulicznie• Obrót hydrauliczny – kąt obrotu min 270o,• Kąt wzniosu min 48o,• Wysuw min 1100mm,• Bezstopniowa regulacja wysuwu wysięgnika,• Głębokość ssania wężami 6m od poziomu terenu,• Inżektor wspomagający ssanie z głębokości min. 10m od poziomu terenu.21. Hydrauliczne urządzenie do otwierania studni zamontowane z tyłu pojazdu.22. Skrzynka sterownicza, umieszczona z tyłu zabudowy, umożliwiająca sterowanie pracą urządzenia, 23. Na obudowie głównego bębna ciśnieniowego manometry, oraz sterowanie bębnem.24. Panel kontrolny w kabinie kierowcy, umożliwiający włączenie główne całego urządzenia oraz włączenie świateł ostrzegawczych.25. Urządzenie diagnostyczne, kontrolujące pracę całej zabudowy, z sygnalizatorem awaryjnym, przełączające pracę w tryb awaryjny, lub wyłączające całkowicie, w przypadku braku wody lub poważniejszej awarii.26. Sterownik obsługujący następujące funkcje:• włącznik główny,• wyłącznik awaryjny,• regulacja obrotów silnika,• uruchamianie pompy próżniowej,• włączanie pompy ciśnieniowej,• sterowanie parametrami pracy pompy ciśnieniowej,• otwieranie/zamykanie zaworu wpustowego,• sterowanie wysięgnikiem z wężem ssącym,• bęben duży, napędzany hydraulicznie, z regulacją przepływu i prowadnicą węża, ułatwiającą jego układanie na bębnie• pojemność bębna minimum 120 metrów węża 5/4” (DN32),• termoplastyczny wąż wysokociśnieniowy na dużym bębnie, długość minimum 120mb, średnica 5/4” (DN32),• bęben mały napędzany ręcznie umieszczony z tyłu zabudowy, • wąż wysokociśnieniowy na małym bębnie, długość min. 40 mb, średnica ½" (DN15).27. Wąż ssący łączony o średnicy min. Ø 125 mm, dł. min 9,0mb. 28. Zabezpieczenie zimowe, dodatkowy układ podgrzewający wodę, zapewniający możliwość dojazdu i pracy urządzenia przy temperaturach spadających do -15°C.29. Zamykana na klucz skrzynka narzędziowa.30. Boczne skrzynie do przewozu wyposażenia z drzwiami unoszonymi do góry, umieszczone z lewej i prawej strony wzdłuż całego zbiornika.31. Uchwyty do przewozu węży ssawnych zamontowane wzdłuż zbiornika z zabezpieczeniem węży przed wypadnięciem.32. Ochronna rynna spustowa z tyłu zbiornika, wykonana ze stali nierdzewnej, chroniąca osprzęt urządzenia przy opróżnianiu zbiornika osadu.33. Zestaw dysz do czyszczenia kanalizacji.34. W tylnej części pojazdu lampa typu „halogen” do oświetlania miejsca pracy, zamocowana na wysięgniku 35. Przenośna lampa robocza z kablem, zasilana z pojazdu.36. Tylne światło ostrzegawcze, pomarańczowe.37. Pojemnik na płyn dezynfekujący o pojemności min. 0,5l, oraz podgrzewacz wody do mycia rąk zainstalowany po prawej stronie pojazdu.38. Kolor lakierowania zabudowy – niebieska.Wymogi dotyczące pojazdu: 1. Rok produkcji: min: 2013r.2. Przebieg do 40 000km.3. Podwozie dwuosiowe.4. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu – 18000kg.5. Rozstaw osi – max 4000mm.6. Kabina krótka, dzienna 3 osobowa.7. Kolor kabiny biały.8. Zewnętrzne lusterka podgrzewane, regulowane elektrycznie.9. Dodatkowe lusterko prawe tzw. krawężnikowe.10. Fotel kierowcy amortyzowany pneumatycznie z zagłówkiem i pasem bezpieczeństwa.11. Fotele dla 2 pasażerów z zagłówkami i 3 punktowymi pasami bezpieczeństwa.12. Wspomaganie układu kierowniczego.13. Radioodtwarzacz i 2 głośniki.14. Tachograf cyfrowy.15. Komputer pokładowy.16. Reflektory przeciwmgłowe.17. Reflektory z tworzywa sztucznego, odporne na uderzenia.18. Szyby regulowane elektrycznie.19. Dach otwierany i regulowany.20. Immobiliser.21. Zamek centralny.22. Zawieszenie tylne pneumatyczne.23. Silnik o mocy minimum 184kW, spełniający normy emisji spalin min. EURO 5.24. Pojemność silnika min. 6800ccm.25. Silnik sześciocylindrowy, rzędowy.26. Turbosprężarka z chłodnicą powietrza.27. Przystawka odbioru mocy zależna od skrzyni biegów.28. Elektroniczny ogranicznik prędkości do 85km/h.29. Skrzynia biegów – 9 biegowa, 2/4x2 manualna.30. Zbiornik paliwa o pojemności nie mniejszej niż 150dm3.31. Przednie zawieszenie wyposażone w paraboliczne resory piórowe, amortyzatory i stabilizator.32. Hamulce tarczowe przedniej i tylnej osi.33. Napędzana oś tylna z blokadą mechanizmu różnicowego.34. Tylne zawieszenie pneumatyczne.35. ABS, EBS.36. Hamulec silnikowy.37. Koła - R22,5.38. Dźwiękowy sygnał biegu wstecznego.39. Zestaw lamp stroboskopowych umieszczonych z przodu i tyłu pojazdu, uruchamianych ręcznie z kabiny kierowcy, o kolorze pomarańczowym.40. Zestaw lamp w kolorze białym zamocowanych na wysięgnikach, ułatwiających pracę w obrębie pojazdu.41. Standardowy zestaw narzędzi, dywaniki, trójkąt, gaśnica, apteczka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty środowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 713-020-79-09 REGON 430525592

7.3.3) Ulica: ul. Krasnystawska 54

7.3.4) Miejscowość: Łęczna

7.3.5) Kod pocztowy: 21-010

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-03-16

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi na uzyskanie największej ilości punktów w toku dokonywania oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji ww. zamówienia - ofertę Wykonawcy:Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Łęczna Sp. z o.o.ul. Krasnystawska 54, 21-010 Łęczna Cena ofertowa brutto: 393 600,00 PLN bruttoCena ofertowa netto: 320 000,00 PLN nettoTermin wydania przedmiotu zamówienia do 1 dni, licząc od dnia podpisania umowy
2021-03-15 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.