Ogłoszenie z dnia 2023-01-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00524979/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy drutu żarzonego do prasy belującej na potrzeby Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SANIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910041776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Komunalna 4
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 412-18-00
1.5.8.) Numer faksu: 54 412-18-04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: saniko@saniko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.saniko.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/ , https://bip.saniko.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka odpadami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy drutu żarzonego do prasy belującej na potrzeby Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-268c0091-881a-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00017725
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00524979
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.ZP.29/30/12/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 261954,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy drutu żarzonego ( stalowego ), miękkiego o średnicy 3,4 mm do prasy belującej marki UPAMAT 60 V4 dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej „Saniko” sp. z o.o.
2. Kod Wspólnego Słownika Zamówień ( CPV ) – 44333000-3 - drut
3. Ilość zapotrzebowania na przedmiot zamówienia – 40 Mg.
4. Parametry techniczne drutu żarzonego:
a) wyrób – drut stalowy o przekroju okrągłym, miękko wyżarzonym do automatycznego wiązania materiałów nadających się do recyklingu, o średnicy 3,4 mm w kręgach o masie od 240 kg do 260 kg,
b) materiał zgodny z normą według DIN 177 – PN-EN 10016-2, walcówka ze stali niestopowej, niskowęglowej do ciągnięcia i/lub walcowania na zimno po obróbce termicznej. Wymagania dla walcówki ogólnego przeznaczenia,
c) tolerancja wymiaru według DIN 177 +/- 0,04 mm,
d) wytrzymałość na rozciąganie – Rm = 350 ÷ 420 N/mm2,
e) rozciągliwość: 35 – 40 %,
f) zakres wymiarów: 3,00 – 4,00 mm,
g) powierzchnia – niepokrywana, niepowlekana, olejona,
h) przeznaczenie i zakres stosowania wyrobu – do wiązania sprasowanych surowców wysortowanych z masy odpadów komunalnych, w tym selektywnych ( prasa kanałowa UPAMAT 60 V4, prasa AVOS 1410),
i) długość nawoju, min. 14,0 mb/kg,
j) pakowanie – drut w kręgach o średnicy wewnętrznej 370 – 500 mm, średnicy zewnętrznej 770 – 900 mm, waga kręgu 240 kg – 260 kg.
5. Realizacja dostaw odbywać się będzie sukcesywnie - w zależności od potrzeb Zamawiającego, do Regionalnego Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Machnaczu 41 A ( 87-880 Brześć Kujawski ) transportem Wykonawcy i na jego koszt.
6. Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć towar w terminie wskazanym w kryterium oceny ofert od dnia otrzymania pisemnego zamówienia, określającego ilość towaru od uprawnionego pracownika Zamawiającego.
7. Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu trwania umowy do zrealizowania 8 dostaw, przy czym Zamawiający nie złoży w ramach jednej dostawy, zamówienia na ilość większą niż 7 Mg przedmiotu zamówienia.
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu opcji, tj. zwiększenia w okresie realizacji umowy ilości towaru o 10 % w stosunku do ilości stanowiącej przedmiot zamówienia podstawowego, wyłącznie w przypadku konieczności zwiększenia zapotrzebowania RZUOK w Machnaczu na przedmiot zamówienia, wynikający z konieczności użytkowych prasy belującej.
9. Zamawiający zastrzega możliwość zamówienia mniejszej ilości przedmiotu zamówienia, lecz nie mniej niż 20 % ilości zamówienia podstawowego . Z tego tytułu Wykonawca nie może występować z roszczeniem rekompensaty za niedostarczoną ilość dostaw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44333000-3 - Drut
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w przedmiotowym postępowaniu nie wpłynęła żadna ofertaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Modernizacja lokali (pustostanów) należących do Gminy Miasta Włocławek
- "Budowa archiwum na potrzeby Starostwa Powiatowego we Włocławku z częścią garażową"
- "Przebudowa tarasu w III Liceum Ogólnokształcącym im. M. Konopnickiej we Włocławku" - II postępowanie
- KURS ADR PODSTAWOWY
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
- Modernizacja infrastruktury stadionu - I etap
więcej: przetargi w Włocławku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





