Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00608080/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-21
- 2024/BZP 00619829/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jasienica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jasienica 159
1.5.2.) Miejscowość: Jasienica
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-385
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334726200
1.5.8.) Numer faksu: 334726262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jasienica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jasienica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jasienica.logintrade.net/zapytania_email,182326,06a245aa7faba53ed172f42b15f5d9f8.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d9b7fb5-b055-4e5c-8e9e-7be1012b6746
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00017419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00018810/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie jest dofinansowane z projektu ”Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego z udziałem środków Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy (FERC) 2021-2027 Priorytet II „Zaawansowane usługi cyfrowe” Działanie 2.2 „Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00608080
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.44.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 515000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 149650,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania informatycznego.
1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem dostawę:
1) Serwer backup - 1 szt.
2) Serwer logów - 1 szt.
3) Streamer - 1 szt.
1.2. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem, rozładunkiem, instalacją i uruchomieniem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
Wszystkie rozwiązania dostarczone w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane przed dniem dostarczenia do siedziby Zamawiającego, z wyłączeniem użycia niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. Nie dopuszcza się urządzeń i licencji typu refurbished.
Dostarczone urządzenia i licencje oprogramowania muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 155041,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333022,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196652,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ForIP Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386248867
7.3.3) Ulica: Juliusza Słowackiego 2
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196652,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI JASIENICA
więcej: przetargi JASIENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie macierzy do przechowywania kopii zapasowych klasy enterprise wraz z oprogramowaniem do wykonywania kopii zapasowych klasy enterprise.
- Rozbudowa macierzy dyskowych
- Dostawa trzech serwerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kartuzach
- Dostawa sprzętu informatycznego na potrzeby realizacji projektu "Zwiększenie cyberbezpieczeństwa w gminie Rozdrażew"
- Dostawa specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Wieliczce i innych jednostek organizacyjnych Powiatu
- Dostawa serwerów wyposażonych w system do automatycznego wykonywania kopii zapasowych oraz urządzeń zasilania awaryjnego (UPS) w ramach realizacji konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.