Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00003404/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SR.272.d.01.2022.RG „Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego
(typu pellet pelet, pellets) do Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SR.272.d.01.2022.RG „Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego(typu pellet pelet, pellets) do Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93539e78-6d4e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001165/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 SR.272.d.01.2022.RG „Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet pelet, pellets) do Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003404/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.272.d.01.2022.RG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup z sukcesywnymi dostawami granulatu drzewnego (typu pellet, pelet, pellets), do Domu Pomocy Społecznej MORS w Stegnie”.
2. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia:
1) szacunkowa ilość – 384 ton;
2) miejsce dostawy (Odbiorca) – Dom Pomocy Społecznej „MORS” w Stegnie, ul. Morska 11, 82-103 Stegna, tel. 55/247 83 84, fax 55/ 247 82 05, e-mail: dpsmors@dpsmors-stegna.pl;
3) transport przy użyciu samochodu-autocysterny przystosowanej do transportu pelletu i rozładunek pelletu do magazynu (silosów), za pomocą złącza pneumatycznego.
3. Przewidywane terminy i ilości paliwa:
1) styczeń 2022 r., w ilości: 24 ton;
2) luty 2022 r. w ilości: 24 ton;
3) marzec 2022 r. w ilości: 22 ton;
4) kwiecień 2022 r. w ilości: 16 ton;
5) czerwiec 2022 r. w ilości: 14 ton;
6) wrzesień 2022 r. w ilości: 20 ton;
7) październik 2022 r. w ilości: 24 ton;
8) listopad 2022 r. w ilości: 24 ton;
9) grudzień 2022 r. w ilości: 24 ton;
10) styczeń 2023 r. w ilości 24 ton;
11) luty 2023 r. w ilości: 24 ton;
12) marzec 2023 r. w ilości: 24 ton;
13) kwiecień 2023 r. w ilości: 16 ton;
14) czerwiec 2023 r. w ilości: 14 ton;
15) wrzesień 2023 r. w ilości: 18 ton;
16) październik 2023 r. w ilości; 24 ton;
17) listopad 2023 r. w ilości: 24 ton;
18) Grudzień 2023 r. w ilości 24 ton.
Uwaga: zamawiający przewiduje „Prawo opcji” (szczegóły zawarte są w załączniku nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, złożono 2 oferty. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę brutto w wysokości: 652.392,00 zł. Oferta która została oszacowana jako najkorzystniejsza dla zamawiającego o wartości: 699.033,60 zł, przewyższyła kwotę którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje budżetem pozwalającym na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 3, ustawy Pzp, jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w Kaliskach"
- Zakup i sukcesywna dostawa granulatu drzewnego - pelletu na potrzeby Powiatowego Zespołu Szkół w Łopusznie w ilości 140 ton".
- Dostawa pelletu drzewnego do Zespołu Szkół Nr 3 w Kłobucku
- Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do Domu Pomocy Społecznej w Rokitnie 38 w 2026r.-postępowanie III
- Zakup oraz sukcesywna dostawa pelletu drzewnego w 2026 roku
- Dostawa paliwa drzewnego - pelletu do kotłowni Publicznej Szkoły Podstawowej w Rudzie Malenieckiej i innych budynków administrowanych przez Gminę Ruda Maleniecka w latach 2026 - 2027
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





