eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Budziszewice › Budowa targowiska gminnego "Mój Rynek" w Budziszewicach



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” w Budziszewicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Budziszewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647813

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.J.Ch.Paska, 66

1.5.2.) Miejscowość: Budziszewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-212

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447102389

1.5.8.) Numer faksu: 447102389

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@budziszewice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.budziszewice.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.budziszewice.net oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” w Budziszewicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94e238a7-4ea0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00017145

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006914/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa targowiska gminnego "Mój Rynek" w Budziszewicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286403/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.5.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1451101,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem zgodami i pozwoleniami oraz wykonanie robót budowlanych i realizacja zadania związana z budowa targowiska gminnego „Mój Rynek” wraz z niezbędną infrastrukturą.Budowa targowiska gminnego realizowana będzie na działce o numerze ewidencyjnym 503/1 obręb Budziszewice, przyległej do drogi publicznej (droga wojewódzka) ul. Jana Chryzostoma Paska. Połączenie z drogą zapewniają dwa istniejące zjazdy publiczne znajdujące się na przyległej utwardzonej działce o nr ewidencyjnym 503/2, której układ komunikacyjny zostanie funkcjonalnie powiązany z terenem działki 503/1.W ramach zadania do zaprojektowania i wybudowania przewiduje się m.in.: 1)przebudowę i remont istniejącego budynku (piętrowy murowany, z dachem dwuspadowym) przeznaczonego dla obsługi targowiska, obejmujące m.in. wydzielenie dwóch lokali handlowych wraz z węzłami sanitarnymi dla mężczyzn i kobiet oraz osób niepełnosprawnych, wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych, schody zewnętrzne. W ramach tychże robót wykonane zostaną m.in. przyłącze wod.kan, zewnętrzna instalacja gazowa wraz z podziemnym zbiornikiem na gaz płynny, wewnętrzna instalacja wod.kan., c.o. i cwu, odprowadzenie wód opadowych z dachu, wymiana więźby dachowej wraz z pokryciem i orynnowaniem, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie podłogi na gruncie, docieplenie części stropu nad parterem wraz z wylewką betonową, przebicia i zamurowania w ścianach zewnętrznych i wewnętrznych, wykonanie ścian działowych tynków i malowanie, ułożenie płytek na ścianach; termomodernizacja ścian zewnętrznych ; 2)wykonanie wiat handlowych (24szt.) wraz z instalacją oświetleniową zasilaną z paneli fotowoltaicznych oraz utwardzenie terenu pod wiatami kostką brukową;
3)wykonanie utwardzenia z kostki brukowej;4)montaż oświetlenia LED na budynku, wiatach i na działce zasilanej panelami fotowoltaicznymi; 5)demontaż i montaż ogrodzenia wraz z bramami wjazdowymi ; 6)zakup, dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych;
7)wykonanie odwodnienia na działce; 8)wykonanie nawierzchni biologicznie czynnej (niska zieleń).Powierzchnie, ilości, parametry określone w Programie Funkcjonalno Użytkowym.Prace projektowe obejmują m.in. pozyskanie map do celów projektowych, opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, uzyskanie wszystkich wymaganych opinii, map, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń na budowę/ braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót. Zaprojektowane zadanie musi zapewnić dostępność osobom niepełnosprawnym, osobom o szczególnych potrzebach, musi być przeznaczone dla wszystkich użytkowników - Wykonawca zobowiązany jest wykonując zamówienie do przestrzegania minimalnych wymagań służących zapewnieniu dostępności architektonicznej określonych w art.6 pkt 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020,poz.1062).
Zakres dokumentacji projektowej powinien być kompletny dla realizacji i prawidłowego działania całości planowanej inwestycji.
Zakres przedmiotu do zaprojektowania i wykonania szczegółowo określony i opisany został w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Zadanie ma być zaprojektowane z uwzględnieniem wszystkich wymagań zawartych w tym PFU jak również dodatkowych wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ, w tym we wzorze umowy stanowiącym jej integralną część i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU) stanowi integralną część niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1470000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1470000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1470000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MOT Józef Znojek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7711809395

7.3.3) Ulica: Rzgowska 19

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1470000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.