eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › Świadczenie usług weterynaryjnych w 2024 roku z podziałem na trzy części



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług weterynaryjnych w 2024 roku z podziałem na trzy części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Zielonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zielonka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług weterynaryjnych w 2024 roku z podziałem na trzy części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10fa0812-9824-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00017055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042648/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi weterynaryjne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00544878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 253321,99

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - Usługi weterynaryjne wobec zwierząt nowo odłowionych oraz przebywających w miejscu czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt, mieszczącego się przy ul. Krzywej 18 w Zielonce.
1. Usługi weterynaryjne wobec zwierząt w miejscu czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt będą polegały na przybyciu na wezwanie Zamawiającego do ww. miejsca celem dokonania zbiorowych szczepień, odrobaczenia oraz na okoliczność nagłych przypadków wymagających interwencji lekarza. Ponadto do lecznicy Wykonawcy przywożone będą zwierzęta odłowione przez Zamawiającego, które po 24-godzinnym pobycie w lecznicy obejmującym: badanie kliniczne, udzielenie doraźnej pomocy, odrobaczenie, odpchlenie, usunięcie kleszczy, sprawdzenie czy zwierzę jest zaczipowane (jeżeli nie – należy zaczipować) oraz po założeniu książki kontroli weterynaryjnej, będą dostarczane przez Wykonawcę do miejsca czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt mieszczącego się przy ul. Krzywej 18 w Zielonce. 2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: lekarze weterynarii, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 3. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 11 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 3.1 do SWZ.
4. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 75306,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Miasta Zielonka, z udziałem zwierząt bezdomnych i wolno żyjących, wymagających udzielenia im niezbędnej pomocy weterynaryjnej. 1) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Miasta Zielonka
z udziałem zwierząt bezdomnych w tym wolno żyjących wymagających udzielenia im niezbędnej pomocy weterynaryjnej, w 2024 roku. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zgłoszeń (oraz ich realizacji) od Zamawiającego lub przedstawiciela Policji w Zielonce oraz świadczenie usług weterynaryjnych przez cały okres realizacji zamówienia w wymiarze całodobowym, również w dni świąteczne. Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Miasta Zielonka z udziałem zwierząt bezdomnych, w tym wolno żyjących takich jak: koty, ptaki i drobne ssaki np. jeże, zające, wiewiórki, kuny itp.) wymagających udzielenia im niezbędnej pomocy weterynaryjnej, będzie polegało na przybyciu na wezwanie Zamawiającego na miejsce zdarzenia, transporcie zwierzęcia do lecznicy i udzielenie mu niezbędnej pomocy lekarskiej oraz w przypadku psów, po zakończeniu pobytu przetransportowanie do miejsca czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt, mieszczącego się przy ul. Krzywej 18 w Zielonce. Transport odbywał się będzie pojazdem w sposób niestwarzający zagrożenia dla ich życia i zdrowia oraz niezadający im cierpienia. Ponadto do lecznicy Wykonawcy przywożone będą zwierzęta odłowione przez Zamawiającego w dni świąteczne oraz poza godzinami pracy Lecznicy Weterynaryjnej, z którą Miasto Zielonka będzie miało podpisaną umowę na opiekę nad zwierzętami nowo odłowionymi oraz nad punktem przy ul. Krzywej 18, które następnie będą przetransportowane przez Wykonawcę do miejsca czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt mieszczącego się przy ul. Krzywej 18 w Zielonce, w terminie uzgodnionym z przedstawicielem Zamawiającego.
Do lecznicy Wykonawcy będą też dostarczane koty wolno żyjące, będące pod opieką tzw. społecznych karmicielek, które będą wymagały udzielenia im niezbędnej pomocy weterynaryjnej. 2) Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: lekarze weterynarii, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 3) Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 11 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 3.2 do SWZ. 4) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 73197,61 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 - Usługi weterynaryjne wobec zwierząt posiadających właściciela oraz bezdomnych, polegające na sterylizacji i kastracji oraz elektronicznym znakowaniu. 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zabiegów operacyjnych polegających na: a) sterylizacji, kastracji i znakowaniu kotów domowych, posiadających właściciela oraz kotów wolno żyjących,
b) sterylizacji, kastracji i znakowania psów bezdomnych oraz domowych, posiadających właściciela, c) elektronicznym znakowaniu (czipowaniu) kotów i psów domowych, posiadających właściciela oraz zwierząt bezdomnych,
d) usypianiu ślepych miotów. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonywanie zabiegów sterylizacji i kastracji zwierząt posiadających właściciela, jak również kotów wolno żyjących oraz psów przebywających w punkcie czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt przy
ul. Krzywej 18 w Zielonce. 2) Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ((t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: lekarze weterynarii, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465). 3) Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 11 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 3.3 do SWZ. 4) Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4.3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.5.5.) Wartość części: 86818,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60150,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 60150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60150,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI WETERYNARYJNE MAREK KLAMCZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1250064444

7.3.3) Ulica: Chrobrego 2

7.3.4) Miejscowość: Wołomin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 19 grudnia 2023 roku, w zakresie części drugiej i trzeciej została złożona jedna oferta, przez Wykonawcę PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA MONIKA NOCUŃ-ROKICKA, ul. Marecka 28A, 05-220 Zielonka. Mając na uwadze fakt, że w zakresie części 2 i 3 złożono tylko jedną ofertą, która jednocześnie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, to uznać należy, że postępowanie podlega unieważnieniu stosownie do brzmienia art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do dnia 19 grudnia 2023 roku, w zakresie części drugiej i trzeciej została złożona jedna oferta, przez Wykonawcę PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA MONIKA NOCUŃ-ROKICKA, ul. Marecka 28A, 05-220 Zielonka. Mając na uwadze fakt, że w zakresie części 2 i 3 złożono tylko jedną ofertą, która jednocześnie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, to uznać należy, że postępowanie podlega unieważnieniu stosownie do brzmienia art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.