eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Budowa ulicy Połczyńskiej



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ulicy Połczyńskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wałcz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791483

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Wałcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-600

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwalcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bipwalcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.walcz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy Połczyńskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-355ad6b7-c84b-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000902/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudwa ul. Połczyńskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRP.271.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ul. Połczyńskiej w Wałczu w km 0+000,00
do km 0+187,38 m. na dz. nr ewid. 206/1, 206/2, 207/3, 194, w zakresie:
a) korytowanie
b) wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej bez fazowej grafitowej, 3 do 5 elementowej,
c) wykonanie nowej ulicy, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej szarej typ „bechaton”
d) konstrukcja nawierzchni zjazdów:
• 8 cm - kostka betonowa brukowa, kolor grafitowy,
• 5 cm - podsypka cementowo – piaskowa,
• 20 cm - kruszywo łamane 0/31,5 mm stabilizowane mechanicznie,
• 15 cm - warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 gr.
• całkowita grubość konstrukcji nawierzchni – 0,48 m.,
e) konstrukcja jezdni
• 8 cm - kostka brukowa betonowa szara typ „bechaton”,
• 5 cm - podsypka cementowo-piaskowa 1:4
• 20 cm - kruszywo łamane 0/31,5 mm stabilizowane mechanicznie,
• 30 cm - warstwa mrozoochronna z gruntu stabilizowanego cementem C1,5/2 gr. całkowita grubość konstrukcji nawierzchni – 0,63 m.,
f) wykonanie kanalizacji deszczowej. Wylot kanalizacji deszczowej - do rowu melioracyjnego zlokalizowanego na dz. 194 obręb Wałcz.
g) regulacja pionowa studzienek teletechnicznych,
h) istniejące studnie infrastruktury podziemnej wysokościowo dostosować do projektowanej jezdni i zjazdów.
i) przestawienie istniejących lamp oświetleniowych w miejsce wskazane na planie zagospodarowania terenu.
j) wywiezienie gruzu z terenu budowy, doprowadzenie terenów przyległych do stanu pierwotnego,
k) oznakowanie pionowe oraz poziome zgodnie z projektem stałej organizacji robót.

2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z pracami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia w ilości osób niezbędnej do realizacji przedmiotu zamówienia, w tym: pracownik budowy – roboty drogowe i instalacyjne jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, o ile czynności te nie będą wykonywane przez osobę w ramach prowadzonej działalności gospodarczej.
Szczegółowe wymagania w związku z art. 95 ustawy Pzp zostały określone w §22 wzoru umowy Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga przedłożenia kosztorysu ofertowego do umowy.
4. Zamawiający wymaga przedłożenia harmonogramu rzeczowo – finansowego do umowy.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części: zgodnie z definicją ujętą w Prawie budowlanym, pod pojęciem obiektu liniowego należy rozumieć obiekt budowlany, którego charakterystycznym parametrem jest długość, w szczególności droga wraz ze zjazdami, linia kolejowa, wodociąg (…). Podział zamówienia na poszczególne roboty branżowe byłby niecelowy ze względu na spójność projektu przebudowy drogi, jako jednego obiektu budowlanego, oraz oszczędność środków i nieuzasadniony ekonomicznie z punktu widzenia Wykonawców przystępujących do przetargu. Charakterystyka przedmiotu zamówienia odpowiada profilowi działalności MŚP funkcjonującym na rynku regionalnym i lokalnym, a ponadto w postępowaniu dopuszcza się udział podwykonawców przy realizacji zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
7. Zamawiający nie określił w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Ustawy .
8. Zamawiający nie przewiduje zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 Ustawy.
9. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 Ustawy.
10. Zamawiający nie przewiduje organizowania dla Wykonawców wizji lokalnej.
11. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a przyszłymi Wykonawcami zamówienia odbywać się będą w złotych polskich. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych.
12. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
15. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
16. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712363,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 771418,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712363,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8522672949

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522672949

7.3.3) Ulica: ul. Andrzeja Małkowskiego 30/1

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-304

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 712363,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.