eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKA INSTYTUCJA POŚREDNICZĄCA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020636248

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kwiatkowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-407

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 71 776 58 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.sznel@dip.dolnyslask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dip.dolnyslask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.dip.dolnyslask.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ebccf32-6d33-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00016901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020oraz z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego w ramach projektu pn. „Obsługa zadań DIP w ramach PT 2022-2023”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00003477/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DIP/ZP/0-1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 660000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Kompleksowa obsługa prawna Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco:
3. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi obsługi prawnej dla Dolnośląskiej Instytucji Pośredniczącej będącej
jednostką sektora finansów publicznych z siedzibą we Wrocławiu. Obsługa prawna obejmuje m. in.:
1) przygotowywanie/aktualizację dokumentacji dotyczącej realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego WD na lata
2014-2020 i 2021-2027,
2) prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie zwrotu środków, na podstawie ustawy o finansach publicznych,
postępowań w sprawie udzielenia ulg w spłacie zobowiązań publicznoprawnych, postępowań egzekucyjnych w
administracji i cywilnoprawnych oraz postępowań restrukturyzacyjnych i upadłościowych;
3) wydawanie opinii prawnych, w szczególności dotyczących:
a) określenia statusu MŚP wnioskodawców lub beneficjentów oraz powiązań pomiędzy podmiotami w świetle
obowiązujących przepisów;
b) kwalifikowalności wydatków w ramach umowy o dofinansowanie i stosownych wytycznych;
c) rozpoczęcia inwestycji wg przepisów dotyczących udzielania pomocy;
d) zagadnień związanych z wykonywaniem lub interpretacją umowy o dofinansowanie uwzględniając przy tym prawo
krajowe w relacji do prawa Unii Europejskiej;
e) wpływu przekształceń i zmian własnościowych na realizację projektu i na jego trwałość;
f) występowania konfliktu interesów w realizacji projektu;
g) wydłużenia lub naruszenia trwałości projektu;
h) wpływu realizacji wskaźników na osiągnięcie celu projektu lub zachowanie trwałości;
i) prawidłowości udzielanych w projektach zamówień w zakresie wyboru wykonawców dostaw, usług, robót
budowlanych;
j) ujawnionych w projektach uchybień i nieprawidłowości;
k) obowiązku stosowania przepisów o pomocy publicznej;
l) realizacji projektów o dofinansowanie w formule partnerstwa;
4) sprawdzanie regulaminów naboru, wzorów wniosków o dofinansowanie, instrukcji ich wypełniania, instrukcji
wykonawczych;
5) sprawdzanie pod względem formalno-prawnym umów o dofinansowanie oraz aneksów do nich oraz sprawdzanie pod
względem formalno-prawnym dokumentów związanych akceptacją cesji wierzytelności umów o dofinansowanie;
6) sprawdzanie dokumentacji i nadzór prawny nad postępowaniami prowadzonymi w trybach zamówień publicznych oraz
postępowaniami prowadzonymi wg przepisów kodeksu cywilnego;
7) sprawdzanie lub przygotowanie umów cywilnoprawnych;
8) sprawdzanie lub przygotowywanie zarządzeń wewnętrznych Dyrektora DIP;
9) sprawdzanie lub przygotowanie regulaminów wewnętrznych;
10)sprawdzanie lub przygotowanie zawiadomienia organów ścigania o podejrzeniu popełnienia przestępstwa;
Ul. Strzegomska 2-4, 53-611 Wrocław, tel. +48 71 776 58 00,
sekretariat@dip.dolnyslask.pl , www.dip.dolnyslask.pl
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego
2014-2020 oraz z budżetu Samorządu Województwa Dolnośląskiego
11)nadzór prawny nad procedurą odwoławczą w zakresie negatywnej oceny formalnej i merytorycznej wniosków o
dofinansowanie;
12)doradztwo prawne w zakresie prawa pracy;
13)opiniowanie wniosków o udzielenie informacji publicznej;
14)wydawanie interpretacji prawnych związanych ze stosowaniem przez DIP przepisów prawa mających zastosowanie do
wdrażanych osi priorytetowych;
15)doradztwo prawne w zakresie realizacji przez DIP zadań związanych z wdrażaniem i obsługą Instrumentów
Finansowych;
16)wyjaśnianie wątpliwości podczas procesu przyjmowania zabezpieczeń;
17)opiniowanie realizacji projektów zewnętrznych;
18)opiniowanie występowania przesłanek do rozwiązania umów o dofinansowanie;
19)reprezentowanie Zamawiającego w postępowaniu restrukturyzacyjnym i upadłościowym;
20)występowanie w charakterze pełnomocnika w postępowaniu sądowym oraz egzekucyjnym;
21)uczestniczenie w prowadzonych rokowaniach/negocjacjach;
22)opiniowanie oraz zatwierdzanie pod względem formalnoprawnym, na żądanie Zamawiającego, dokumentacji w
sprawach związanych z bieżącą działalnością oraz innych dokumentów.
2. W okresie realizacji zamówienia Wykonawca nie będzie uprawniony do świadczenia usług prawnych na rzecz osób
fizycznych i/lub prawnych, a w szczególności na rzecz któregokolwiek z Beneficjentów, kontrahentów i partnerów
biznesowych Zamawiającego, bądź korzystających lub zamierzających korzystać z jakiejkolwiek innej formy wsparcia
przyznawanego przez Zamawiającego.
3. Wykonawca ma zapewnić dyżur 2 osób w siedzibie Zamawiającego, w tym:
1) jednej osoby 5 razy w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku, w wymiarze min. 6 godzin dziennie, a w pozostałym
czasie ( 2h ) w dniach od pon-pt będzie pełnił dyżur prawny we Wrocławiu w siedzibie Wykonawcy, w miejscu
dostępnym środkami komunikacji miejskiej,
2) jednej osoby 1 raz w tygodniu tj. od poniedziałku do piątku,( w ustalonym dniu) w wymiarze 8 godzin ( 7.00-15.00), w
pozostałych 2 dniach od pon-pt będzie pełnił dyżur prawny, będąc dostępnym dla Zamawiającego poprzez
komunikację mailowa, video spotkania oraz telefon.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 452640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 497412 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 497412 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kancelaria Adwokacja Jacek Wojtyżak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8272102842

7.3.3) Ulica: ul. Księcia Witolda 49/9

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 497412 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.