eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi FredropolPrzebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2025-01-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fredropol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fredropol 15

1.5.2.) Miejscowość: Fredropol

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-734

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 671 98 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@fredropol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fredropol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/fredropol

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-438dd597-cff9-40b7-b1ee-7bd648bc18bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054557/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remont, konserwacja i renowacja budynku byłego gimnazjum z przeznaczeniem na cele turystyczno – edukacyjne – Etap I w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00623211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KI.271.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa, zmiana sposobu użytkowania i termomodernizacja budynku dawnego gimnazjum wraz z łącznikiem i zagospodarowaniem terenu w formule zaprojektuj i wybuduj.
W ramach inwestycji przewiduje się:
Zadanie I – wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uwzględnieniem założeń zawartych w
Programie Funkcjonalno - Użytkowym wraz z uzyskaniem ostatecznego pozwolenia na budowę.
Zadanie II – Remont, konserwacja i renowacja budynku byłego gimnazjum z przeznaczeniem na cele turystyczno –edukacyjne – Etap I, zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, opracowaną dokumentacją projektową i pozwoleniem
na budowę.
Wykonawca na własny koszt powinien uzyskać mapę do celów projektowych wraz z uzyskaniem wymaganych prawem,
decyzji, opinii, postanowień, uzgodnień w zakresie niezbędnym do opracowania dokumentacji projektowej zgodnie z
obowiązującymi przepisami, złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenie na budowę dla przedmiotowej
inwestycji oraz uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót określa:
Opis przedmiotu zamówienia stanowiący zał. nr 7 do SWZ,
Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący zał. nr 8 do SWZ,
Etap 1 z PFU obejmuje dwie części zamówienia t.j. część I dokumentacja projektowa i część II robo-ty budowlane i tak
przedmiot zamówienia obejmuje:
1. sporządzenie projektu koncepcyjnego zawierającego opracowania dot.:
• zaprojektowania rozbiórki części sanitarnej budynku dydaktycznego wraz z opisem zakresu robót z określeniem
elementów do rozbiórki oraz technologią prowadzenia robót rozbiórkowych,
• projekt robót budowlanych w ramach remontu piwnic w celu udostępnienia piwnic na cele turystyczne służące promocji
Gminy (przebudowa i odrestaurowanie),
• zaprojektowania kuchni wraz ze stołówką w kondygnacji parteru z wejściem do stołówki od strony łącznika (na ok. 45
dzieci),
• zaprojektowania przedszkola w kondygnacji 1 piętra (na ok. 33 dzieci) wraz z sanitariatami, w pozostałej części wydzielić
sale lekcyjne z dostępem od strony łącznika,
• zaprojektowania w kondygnacji poddasza sal lekcyjnych z dostępem od strony łącznika, wraz ze zmianą sposobu
użytkowania poddasza z nieużytkowego na użytkowe z funkcją dydaktyczną,
• przebudową, rozbudowa i nadbudowa łącznika w celu skomunikowania poszczególnych kondygnacji z budynkiem hali,
• przebudowy dachu wraz z pokryciem dachowym z wykonaniem ścianki kolankowej,
• przebudowy stropów drewnianych na żelbetowe,
• przebudowy wymaganych elementów konstrukcyjnych,
• termomodernizacji budynku dydaktycznego wraz z wymianą źródła ciepła i instalacją urządzeń OZE,
• zaprojektowania magazyn energii na ok 20kWp wraz ze sterowaniem, ładowarki dla samo-chodów elektrycznych, systemu
sterowania fotowoltaiką oraz pompą ciepła,
• dostosowanie budynków do obowiązujących przepisów p.poż. oraz higieniczno-sanitarnych wraz z zaprojektowaniem
podjazdu dla niepełnosprawnych,
• projekt zagospodarowania terenu z dostosowaniem trenów utwardzonych, chodników i terenów zielonych do istniejącego
terenu przy budynku hali i boisk sportowych
2. sporządzenie pełno-branżowego projektu budowlanego (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno budowlany oraz projekt techniczny) przygotowanego na podstawie zaakceptowanego przez Zamawiającego projektu wraz z
uzgodnieniem projektu z rzeczoznawcą do spraw ochrony pożarowej oraz higieniczno-sanitarnym. Projekt budowlany
należy przygotować do złożenia do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w celu uzyskania decyzji konserwatorskiej
oraz do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę jak i innych wymaganych do pozwolenia na budowę dokumentów;
3. sporządzenie pełno-branżowego projektu wykonawczego,
4. opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów oraz kosztorysów,
5. pełnienie nadzoru autorskiego wielobranżowego na czas realizacji inwestycji,
6. wykonanie robót budowlanych zgodnie z przygotowanym projektem budowlanym, wykonawczym i specyfikacjami
technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz pozwoleniem na budowę w zakresie:
• rozbiórki części sanitarnej,
• częściowego odrestaurowania piwnic,
• rozbiórka stropów
• wykonanie nowych stropów,
• rozbiórka więźby dachowej wraz z pokryciem i utylizacja
• wykonanie nowej więźby dachowej wraz z pokryciem i oknami połaciowymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45323000-7 - Roboty w zakresie izolacji dźwiękoszczelnych

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 08.01.2025 r. Zamawiający powziął informację, iż nazwa postępowania nie jest tożsama z nazwą zawartą we wstępnej promesie dofinansowania inwestycji co skutkować będzie niemożnością otrzymania niniejszego dofinansowania. W związku z tym, Zamawiający unieważnia czynność wyboru oferty oraz unieważnia postępowanie gdyż obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

W związku z powyższym zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 6) oraz informuje, iż postępowanie zostanie niezwłocznie ponownie wszczęte.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.