Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości i porządku w gminie Sędziszów w roku 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SĘDZISZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009857
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sędziszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-340
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sedziszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sedziszow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości i porządku w gminie Sędziszów w roku 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7abf3c13-16b1-4a8b-8d50-7af612e21c44
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00016487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069584/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Utrzymanie czystości i porządku w gminie Sędziszów w roku 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00646631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Gmina Sędziszów należy do grona jednostek sektora finansów publicznych. Zakład Usług Komunalnych Spółka z o.o. jest spółką Gminy Sędziszów, posiada osobowość prawną.
Wszystkie udziały w spółce posiada Gmina. W spółce nie ma innych udziałów niż należące do Gminy. Gmina Sędziszów reprezentuje 100% kapitału zakładowego spółki na walnym zgromadzeniu, sprawuje nad tą osobą prawną (ZUK Sp. zo.o.) kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami. Ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Gminę Sędziszów.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BRI.271.85.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 620000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dokonanie wszelkich prac porządkowych służących utrzymaniu czystości i porządku na terenach komunalnych w sołectwach Gminy Sędziszów oraz na terenie miasta, zgodnie z zapotrzebowaniem, na telefoniczne lub pisemne zlecenie m.in:
1). utrzymania czystości i porządku na terenach publicznych oraz pielęgnacja terenów zielonych w tym konserwacja drzewostanu zieleni miejskiej , prowadzenie nasadzeń i pielęgnacji kwiatów – umiejscowionych na terenach , którymi administruje Zamawiający,
2). utrzymania miejsc pamięci narodowej i grobów wojennych na cmentarzach położonych na terenie gminy,
3). utrzymania czystości i porządku na drogach, chodnikach, parkingach i przystankach w tym zimowe utrzymanie , oraz montaż i utrzymanie znaków drogowych w terenach którymi administruje gmina.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład usług komunalnych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6562334927
7.3.3) Ulica: Dworcowa 19
7.3.4) Miejscowość: Sędziszów
7.3.5) Kod pocztowy: 28-340
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja terenu zewnętrznego Szkoły Podstawowej nr 405 przy ul. Na Uboczu 9
- "Transgraniczne zintegrowanie turystyki rowerowej, kolejowej i wodnej w regionie przejść granicznych Coschen-Żytowań oraz Guben-Gubin"
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Dziennym w Skoczowie, filia w Międzyświeciu, 43-430 Międzyświeć ul. Malinowa 2 w ramach zadania inwestycyjnego: "Aktywne place zabaw 2025"
- Zagospodarowanie działki gminnej w Nowostawach Górnych
- Zagospodarowanie terenu przy budynku szkoły Powiatowego Zespołu Szkół w Chojnowie ul. Wojska Polskiego 16 w zakresie budowy bulodromu, placu do gry w koszykówkę, wymiany części istniejącej nawierzchni
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Szkole Podstawowej nr 5 w Wejherowie
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.