Ogłoszenie z dnia 2022-01-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00259109/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-05
- 2022/BZP 00133029/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa przejść dla pieszych znajdujących się w ciągach dróg powiatowych powiatu łowickiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG I TRANSPORTU W ŁOWICZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750152189
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 173/175
1.5.2.) Miejscowość: Łowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdit.lowicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://biuletyn.abip.pl/pzdit.lowicz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/pzditlowicz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa przejść dla pieszych znajdujących się w ciągach dróg powiatowych powiatu łowickiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-346bfdd7-3e24-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00016364
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009619/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa przejść dla pieszych znajdujących się w ciągach dróg powiatowych powiatu łowickiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259109/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZDiT.3421.13.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zadanie 1:„DP 2754E ul. Jana Pawła II skrzyżowanie z ul. Powstańców 1863r. – przebudowa 3 przejść dla pieszych” – „kocie oczka” – szklane punktowe dwukolorowe (czerwony i biały) elementy odblaskowe, zamontowane po obu stronach przejścia, aktywny znak D-6 wraz z lampą doświetlającą zasilane systemem hybrydowym, uruchamiane czujnikiem ruchu, rozwiązania fakturowe, kolor asfaltu czerwony na nim białe pasy, ok 100 mb wymiana nawierzchni chodnika, aplikacja znaku A17na nawierzchni jezdni przed przejściami, osie jezdni wyznaczone szklanymi punktowymi elementami odblaskowym, oznakowanie poziome grubowarstwowe, akumulatory utrzymujące aktywność oznakowania min. 5 dni przy stałym zachmurzeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 193736,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2:„DP 2714E km 16+900 w m. Nieborów – przebudowa przejścia dla pieszych” - lokalizacja: koło kościoła; „kocie oczka” – szklane punktowe dwukolorowe (czerwony i biały) elementy odblaskowe, zamontowane po obu stronach przejścia, aktywny znak D-6 wraz z lampą doświetlającą zasilane systemem hybrydowym, uruchamiane czujnikiem ruchu, rozwiązania fakturowe, kolor asfaltu czerwony na nim białe pasy, aplikacja znaku A17 na nawierzchni jezdni przed przejściem, osie jezdni wyznaczone szklanymi punktowymi elementami odblaskowymi, oznakowanie poziome grubowarstwowe, akumulatory utrzymujące aktywność oznakowania min. 5 dni przy stałym zachmurzeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 48587,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3:„DP 2714E km 16+530 w m. Nieborów – przebudowa przejścia dla pieszych” - lokalizacja: koło szkoły; „kocie oczka” – szklane punktowe dwukolorowe (czerwony i biały) elementy odblaskowe, zamontowane po obu stronach przejścia, aktywny znak D-6 wraz z lampą doświetlającą zasilane systemem hybrydowym, uruchamiane czujnikiem ruchu, rozwiązania fakturowe, kolor asfaltu czerwony na nim białe pasy, na dojazdach z dwóch stron wibracyjne pasy akustyczne oraz radarowy pomiar prędkości z zasilaniem solarnym i tablicą, aplikacja znaku A17 na nawierzchni jezdni przed przejściem, osie jezdni wyznaczone szklanymi punktowymi elementami odblaskowymi, oznakowanie poziome grubowarstwowe, akumulatory utrzymujące aktywność oznakowania min. 5 dni przy stałym zachmurzeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 81519,60 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4:„DP 2714E km 13+230 w m. Bednary – przebudowa przejścia dla pieszych” - lokalizacja: koło szkoły; „kocie oczka” – szklane punktowe dwukolorowe (czerwony i biały) elementy odblaskowe, zamontowane po obu stronach przejścia, aktywny znak D-6 wraz z lampą doświetlającą zasilane systemem hybrydowym, uruchamiane czujnikiem ruchu, rozwiązania fakturowe, kolor asfaltu czerwony na nim białe pasy, na dojazdach z dwóch stron wibracyjne pasy akustyczne, aplikacja znaku A17 na nawierzchni jezdni przed przejściem, osie jezdni wyznaczone szklanymi punktowymi elementami odblaskowymi, oznakowanie poziome grubowarstwowe, akumulatory utrzymujące aktywność oznakowania min. 5 dni przy stałym zachmurzeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 50297,40 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5:„DP 2714E km 7+757 m. Gągolin Południowy – przebudowa przejścia dla pieszych” - lokalizacja: koło szkoły; „kocie oczka” – szklane punktowe dwukolorowe (czerwony i biały) elementy odblaskowe, zamontowane po obu stronach przejścia, aktywny znak D-6 wraz z lampą doświetlającą zasilane systemem hybrydowym, uruchamiane czujnikiem ruchu, rozwiązania fakturowe, kolor asfaltu czerwony na nim białe pasy, aplikacja znaku A17 na nawierzchni jezdni przed przejściem, osie jezdni wyznaczone szklanymi punktowymi elementami odblaskowymi, oznakowanie poziome grubowarstwowe, akumulatory utrzymujące aktywność oznakowania min. 5 dni przy stałym zachmurzeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 47939,96 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273822,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273822,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762500371
7.3.3) Ulica: Obrońców Helu 29
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273822,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-15 do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69519,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69519,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762500371
7.3.3) Ulica: Obrońcóe Helu 29
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69519,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-15 do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85472,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85472,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762500371
7.3.3) Ulica: Obrońców Helu 29
7.3.4) Miejscowość: Karków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85472,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-15 do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68757,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68757,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inowa Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762500371
7.3.3) Ulica: Obrońców Helu 29
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68757,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-15 do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68978,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 111300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68978,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inowa Sp. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6762500371
7.3.3) Ulica: Obrońców Helu 29
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-395
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68978,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-15 do 2022-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch wyjazdów autokarowych rodzinnych (piątek, sobota, niedziela) dla 41 osób każdy (zamówienie podzielone na części)
- prowadzenie indywidualnej terapii pedagogicznej w formie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych" - II
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Wrzosowej, Jana Nowaka i Żołnierzy Wyklętych w Kamieńsku, w zakresie budowy chodnika - Etap 1
- ZazieleniaMY PIETRYNĘ
- Usuwanie przez Gminę Żukowice skutków powodzi w m. Dobrzejowice poprzez odbudowę sieci wodociągowej i przyłączy
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Wilkowie-Osiedlu
- Przebudowa lądowiska dla śmigłowców w Wysokiem Mazowieckiem
- Rozbudowa zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej, realizowana w ramach projektu "Ochrona zasobów naturalnych (zlewni) rzeki Wisły na terenie gminy Czernichów"
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.