eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Gminy Wieliczka



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Gminy Wieliczka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Gminy Wieliczka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82b4f7f5-4b8e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015988

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000400/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Gminy Wieliczka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279000/04

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.52.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 759506,87 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 264750,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu (rok produkcji 2020-2021) umożliwiającego przewóz na miejscach siedzących 16 osób (łącznie z miejscem kierowcy), oraz przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych.
1.1. Pojazd musi być wyposażony w:
1.1.1. system mocowania jednego wózka inwalidzkiego w nadwoziu pojazdu oraz system polegający na szybkim demontażu dwóch środkowych siedzeń w ostatnim rzędzie pojazdu oraz dwóch siedzeń (po jednym siedzeniu) po lewej stronie w następnych podwójnych tylnych rzędach,
1.1.2. podłogę antypoślizgową, wykładzina szara (płaszczyzna prosta podłogi z wmontowanymi szynami do przewozu osób niepełnosprawnych),
1.1.3. pasy do mocowania wózka inwalidzkiego (cztery pasy),
1.1.4. windę hydrauliczną montowaną w środku pojazdu,
1.1.5. poręcze ułatwiające wsiadanie,
1.1.6. oznakowanie zgodne z przepisami ruchu drogowego o przewozie osób niepełnosprawnych, oraz pozostałymi przepisami zgodnymi z wymaganiami dotyczącymi wyposażenia autobusu,
1.2. Podstawowe dane techniczne zamawianego samochodu:
1.2.1. rok produkcji 2020-2021,
1.2.2. dopuszczalna masa całkowita do 5600 kg, długość całkowita autobusu do 7500 cm,
1.2.3. silnik wysokoprężny o mocy min. 110 kW i pojemności od min. 1950 cm3 do 3000 cm3,
1.2.4. liczba miejsc siedzących 15+1 (15 pasażerów + 1 kierowca), rozmieszczenie siedzeń przód 2+1 tył 13,
1.2.5. liczba drzwi 4 w tym: tylne otwierane, a boczne środkowe rozsuwane z prawej strony z wysuwanym stopniem sterowanym elektrycznie,
1.2.6. klimatyzacja dwustrefowa z indywidualnymi nawiewami,
1.2.7. lusterka podgrzewane i sterowane elektrycznie,
1.2.8. skrzynia biegów manualna,
1.2.9. tachograf,
1.2.10. system kontroli trakcji: ABS, EBD, ESP,
1.2.11. centralny zamek sterowany z kluczyka,
1.2.12. zegar,
1.2.13. szyby w przednich drzwiach sterowane elektrycznie,
1.2.14. ogrzewanie: postojowe suche (webasto) min 3 punkty nawiewowe,
1.2.15. ogrzewanie (webasto) mokre (podgrzewanie silnika połączone z tylnym ogrzewaniem),
1.2.16. czujnik temperatury wewnętrznej i zewnętrznej,
1.2.17. koło zapasowe pełnowymiarowe,
1.2.18. komplet kół zimowych (felgi +opony),
1.2.19. poduszki powietrzne kierowcy i pasażera,
1.2.20. ścianka działowa z szyby za kierowcą
1.2.21. pasy bezpieczeństwa trzypunktowe,
1.2.22. czujniki parkowania z przodu i z tyłu,
1.2.23. światła do jazdy dziennej,
1.2.24. światła przeciwmgielne,
1.2.25. kierunkowskazy tylne górne,
1.2.26. światła obrysowe – tył, przód (LED),
1.2.27. kamera cofania,
1.2.28. oświetlenie wnętrza pojazdu i przedziału pasażerskiego indywidualne, dwustopniowe, wyłączane z kabiny kierowcy,
1.2.29. głośniki z tyłu pojazdu,
1.2.30. radio,
1.2.31. siedzenia z oparciami uchylnymi (kolor tapicerki i siedzeń do uzgodnienia),
1.2.32. półki po obu stronach pojazdu z wmontowanymi nawiewami indywidualnymi i oświetleniem,
1.2.33. szyby boczne i tylne przyciemnione,
1.2.34. szyba czołowa z filtrem,
1.2.35. chlapacze kół przednich i tylnych,
1.2.36. immobilizer,
1.2.37. system zabezpieczeń antywłamaniowych (centralny zamek, autoalarm),
1.2.38. zabezpieczenie drzwi przed otwieraniem przez dzieci,
1.2.39. układ kierowniczy ze wspomaganiem,
1.2.40. podnośnik, gaśnica i trójkąt ostrzegawczy,
1.2.41. apteczka,
1.2.42. luk dachowy otwierany dwustronnie (szyberdach),
1.2.43. zamki w drzwiach otwierane dodatkowo kluczykiem,
1.2.44. reflektory typu led lub ksenon lub standardowe.
1.3. Zamawiający wymaga, aby oferowany pojazd spełniał następujące wymagania:
1.3.1. norma emisji Euro 6d-TEMP,
1.3.2. wielkość emisji zanieczyszczeń: tlenku azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów nie większa niż dopuszczona emisja spalin EURO 6d.
1.4. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu:
1.4.1. Instrukcję obsługi samochodu w języku polskim;
1.4.2. wyciąg ze świadectwa homologacji;
1.4.3. Książkę pojazdu lub kartę pojazdu;
1.4.4. Książkę gwarancyjną lub Kartę gwarancyjną;
1.4.5. Świadectwo homologacji dla pojazdu kompletnego z zapisem, że pojazd posiada silnik spełniający normy emisji spalin zgodnie z dyrektywami UE;
1.4.6. zasady świadczeń usług gwarancyjnych oraz ich zakres;
1.4.7. wykaz punktów serwisowych;
1.4.8. zgodę na umieszczenie na samochodzie logo Zamawiającego bez utraty z tego tytułu gwarancji na powłokę lakierniczą.
1.4.9. Dokument gwarancyjny co do jakości przedmiotu zamówienia, przy czym gwarancja musi obejmować co najmniej:
1.4.9.1. gwarancję mechaniczną na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu. Okres gwarancji mechanicznej ponad minimalny okres stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
1.4.9.2. gwarancję na perforację nadwozia na okres minimum 72 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu. Okres gwarancji na perforację nadwozia ponad minimalny okres stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
1.4.9.3. gwarancję assistance na okres minimum 12 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu. Okres gwarancji assistance ponad minimalny okres stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
1.4.9.4. gwarancję na powłokę lakierniczą na okres minimum 24 miesięcy bez limitu kilometrów licząc od dnia podpisania protokołu przekazania/odbioru przedmiotu. Okres gwarancji na powłokę lakierniczą ponad minimalny okres stanowi jedno z pozacenowych kryteriów oceny ofert.
1.5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z pojazdem kompletną dokumentację umożliwiającą niezwłoczne zarejestrowanie pojazdu przez Zamawiającego.
1.6. Wraz z wydaniem przedmiotu zakupu Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu dokumentu który gwarantuje serwis gwarancyjny w odległości nie większej niż 50 km od siedziby Zamawiającego.
1.7. Wykonawca dostarcza pojazd do Zamawiającego na własny koszt.
1.8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
34114000-9 pojazdy specjalne
34114300-2 Pojazdy opieki socjalnej
1.9. Pozostałe wymagania formalne:
1.9.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru ubezpieczyciela, ponieważ sam będzie ponosił koszty ubezpieczenia oraz opłaty rejestracyjnej przedmiotu zakupu;
1.9.2. Kary umowne za przekroczenie terminu dostawy – 0,5% wartości umowy za każdy dzień zwłoki;
1.9.3. Samochód musi być nowy, sprawny technicznie, gotowy do eksploatacji i wolny od wad prawnych
1.9.4. Przed podpisaniem protokołu przekazania Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanego przez Wykonawcę pojazdu w trakcie którego sprawdzony zostanie m. in. stan techniczny, sprawność oraz stan formalno-prawny. W przypadku gdy w trakcie oględzin Zamawiający stwierdzi rozbieżności pomiędzy treścią oferty, a zaoferowanym przedmiotem zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od zakupu w terminie 14 dni od stwierdzenia rozbieżności.
1.9.5. Dostawa/przekazanie przedmiotu zostanie potwierdzona protokołem przekazania/ odbioru.
1.9.6. Zamawiający nie przewiduje żadnych dodatkowych kosztów związanych z dostawą zamówienia
1.9.7. Po zapłaceniu przez zamawiającego przedmiot przechodzi na własność Zamawiającego bez składania jakichkolwiek pisemnych oświadczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34114000-9 - Pojazdy specjalne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114300-2 - Pojazdy opieki socjalnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRUCK EXPORT-IMPORT WYNAJEM SP. Z O. O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 701-04-71-779 Regon: 360958939

7.3.3) Ulica: Żurawia 43/201

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-680

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb Gminy Wieliczka współfinansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji osób Niepełnosprawnych w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III” obszar D.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.