eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Daleszyce › "Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce"



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Staszica

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (0-41) 317 16 94

1.5.8.) Numer faksu: (0-41) 317 16 93

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@daleszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.daleszyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Daleszyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d389081-319f-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015908

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010409/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia ulicznego na projektowanych słupach w msc. Borków gm.Daleszyce. Odcinek wzdłuż drogi gminnej nr 319051T, oraz dz.nr 173/19 i 174/27 Borków Osi

1.1.23 Opracowanie projektu i budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej 0313T - od Sklepu do skrętu do kościoła w sołectwie Cisów

1.1.24 Opracowanie projektu budowlanego oraz budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi powiatowej nr 0334T w kierunku Napękowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240042/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.ZP.271.1.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 313797,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1

„Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia ulicznego na projektowanych słupach w msc Borków gm. Daleszyce. Odcinek wzdłuż drogi gminnej nr 319051T, oraz (dz.nr 173/19 i 174/27) Borków - Osiedle”
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia na projektowanych słupach wzdłuż drogi gminnej nr 319051T, oraz dz. nr ewid. 173/19 i 174/27 długości
Lt = 551 m. Zasilanego ze stacji transformatorowej nr 928.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia, przewidziany jest:
 Budowę 16 szt słupów stalowych ocynkowanych oświetlenia drogowego,
 Budowę kabla oświetlenia YAKXS 4x35mm2 o długości trasy Lt = 551 m, wraz z udostępnienie wykopu i przecisków firmie GLOBIT, celem ułożenia infrastruktury światłowodowej.
 Podwieszenie przewodu AsXSn 2x25 około Lt = 18 m,
 Montaż 17 szt opraw oświetlenia typu LED z gniazdami NEMA wyposażonych w sterowniki współdziałające z zainstalowanym w Gminie systemem sterowania oświetleniem PLANet,
 Montaż ogranicznika przepięć, oraz wykonanie uziemienia na słupie nr 12/1.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 252458,55 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2

„Opracowanie dokumentacji projektowej i budowa oświetlenia ulicznego przy drodze powiatowej 0313T - od Sklepu do skrętu do kościoła w sołectwie Cisów”
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa oświetlenia drogowego przy drodze powiatowej 0313T długości Lt = 103 m, teren inwestycji będzie przebiegał przez działki o nr ewid. 280, 281, 282, 283,289 w sołectwie Cisów gm. Daleszyce.
W ramach realizacji planowanego przedsięwzięcia , przewidziany jest:
 Budowa 3 szt. słupów wirowanych,
 Montaż 3 opraw LED gniazdami NEMA wyposażonych w sterowniki współdziałające
z zainstalowanym w Gminie systemem sterowania oświetleniem PLANet,
 Podwieszeniem przewodów oświetlenia AsXSn2x25mm² od słupa nr 13 do słupa 13/1, oraz od słupa nr 13/2 do słupa nr 13/3,
 Budowę odcinka linii kablowej oświetlenia od słupa nr 13/1 do słupa nr 13/2,
 Montaż ograniczników przepięć na słupach nr 13, 13/1, 13/2, 13/3.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 25067,53 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3
„Opracowanie projektu budowlanego oraz budowa oświetlenia ulicznego wzdłuż drogi powiatowej nr 0334T w kierunku Napękowa”.
Przedmiotem zamówienia jest budowy oświetlenia ulicznego, zasilanego ze stacji trafo "Smyków nr 1446", wzdłuż drogi powiatowej nr 0334T. (dz. nr ewid. 660) w msc. Smyków – Gmina Daleszyce.
Projekt swym zakresem obejmuje:
 Montaż złącza pomiarowego oświetlenia SO, obok istniejącego złącza ZK nr 3866,
 Montaż WLZ do SO z istniejącego złącza ZK nr 3866,
 Montaż linii kablowej oświetlenia YAKXS4×25mm2 długości 196 m,
 Montaż 6 szt. słupów typu ulicznego, na fundamentach prefabrykowanych,
 Montaż 6 szt. opraw oświetleniowych LED z gniazdami NEMA wyposażonych w sterowniki współdziałające z zainstalowanym w Gminie systemem sterowania oświetleniem PLANet.
Wszelkie uzgodnienia, zgłoszenia, opinie, wnioski do organów administracyjnych, pozwolenia zarówno poprzedzające prace wykonawcze jak i niezbędne po ich zakończeniu są po stronie wybranego Wykonawcy włącznie z uzgodnieniami z gestorami mediów w przypadku, gdy będzie to konieczne. Za wykonanie przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie ryczałtowe.
Wykonawca jest zobowiązany wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych.
Wykonawca zobowiązany jest do wydzielenia i zabezpieczenia terenu prowadzonych robót.
Wykonywanie robót, odbiór oraz organizację (BHP, p.poż, oraz koordynacja w zakresie BHP) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31200000-8 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45232210-7 - Roboty budowlane zakresie budowy linii napowietrznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

4.5.5.) Wartość części: 36271,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152151,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193246,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152151,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTÓW I WYKONAWSTWA JUWIKO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6641634919

7.3.4) Miejscowość: Starachowice

7.3.5) Kod pocztowy: 27-200

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152151,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20264,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27552,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20264,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NICE-PROJ Dorota Zapała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571831909

7.3.4) Miejscowość: Miedziana Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 26-085

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20264,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Zakład Instalacji Elektrycznych i Pomiarowych Stanisław Jamioł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-186-95-04

7.3.4) Miejscowość: Pierzchnica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-015

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.