Ogłoszenie z dnia 2024-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00519848/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie posiłków wraz z dostawą dla mieszkańców Domów Pomocy Społecznej i Dziennych Domów Pomocy w Wałbrzychu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wałbrzych
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Magistracki 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.walbrzych.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/zapytania_email,148865,73983715879ebbd1f9d491d0ab39d817.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie posiłków wraz z dostawą dla mieszkańców Domów Pomocy Społecznej i Dziennych Domów Pomocy w Wałbrzychu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-494f0fac-8dbc-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS 1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I – Przygotowanie i dowóz posiłków dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Seniora Biały Kamień”Przedmiotem tej części zamówienia jest codzienne przygotowanie i dostarczanie własnym transportem Wykonawcy posiłków dla maksymalnie 30 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Dom Seniora Biały Kamień”. W ramach tego zadania Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania 4 posiłków dziennie (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek oraz kolacja) dla mieszkańców, którzy mają dietę podstawową, wrzodowo-żołądkową i płynną, a także 5 posiłków dziennie (śniadanie, drugie śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek oraz kolacja) dla mieszkańców z dietą cukrzycową. Liczba posiłków oraz zakres codziennych dostaw muszą być zgodne ze złożonym przez Zamawiającego min. 24 godziny wcześniej zamówieniem.
Szacunkowo w ciągu umowy zostanie wydanych łącznie ok. 45 990 posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 496805,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II – Przygotowanie i dowóz posiłków dla Domu Pomocy Społecznej „Dom Seniora-Rusinowa” i Dziennych Domów Pomocy przy ul. Kasztelańskiej 7 i ul. Niepodległości 78.Przedmiotem tej części zamówienia jest usługa polegająca na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Dom Seniora-Rusinowa” oraz Dziennych Domów Pomocy przy ul. Kasztelańskiej 7 i ul. Niepodległości 78 w Wałbrzychu. Realizacja zadania II będzie odbywała się w ramach poniższych podzadań:
1) Podzadanie 1: Codzienne przygotowywanie i dostarczanie transportem własnym Wykonawcy posiłków dla maksymalnie 49 mieszkańców Domu Pomocy Społecznej „Dom Seniora-Rusinowa”. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć 4 posiłki (śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek oraz kolacja) dla mieszkańców, którzy mają dietę podstawową, lekkostrawną, beznabiałową i przecieraną, a także 5 posiłków dziennie (śniadanie, drugie śniadanie, dwudaniowy obiad, podwieczorek oraz kolacja) dla mieszkańców z dietą cukrzycową. Liczba posiłków oraz zakres codziennych dostaw muszą być zgodne ze złożonym (telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail) do godziny 12:00 dnia poprzedniego zamówieniem.
Szacunkowo w ciągu umowy zostanie wydanych łącznie ok. 77 226 posiłków.
2) Podzadanie 2: Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla maksymalnie 20 uczestników zajęć Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kasztelańskiej 7 w Wałbrzychu, które będzie odbywać się w dni robocze. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć 2 posiłki dziennie (śniadanie, dwudaniowy obiad) dla osób z dietą podstawową, lekkostrawną, beznabiałową oraz 3 posiłków dziennie (śniadanie, drugie śniadanie, dwudaniowy obiad) dla osób z dietą cukrzycową. Liczba posiłków oraz zakres codziennych dostaw muszą być zgodne ze złożonym (telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail) do godziny 12:00 dnia poprzedniego zamówieniem.
Szacunkowo w ciągu umowy zostanie wydanych ok 10 480 posiłków.
3) Podzadanie 3: Przygotowywanie oraz dostarczanie posiłków dla maksymalnie 20 uczestników zajęć Dziennego Domu Pomocy Senior+ przy ul. Niepodległości 78 w Wałbrzychu, które będzie odbywać się w dni robocze. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć 2 posiłki dziennie (śniadanie, dwudaniowy obiad) dla osób z dietą podstawową, lekkostrawną, beznabiałową oraz 3 posiłków dziennie (śniadanie, drugie śniadanie, dwudaniowy obiad) dla osób z dietą cukrzycową. Liczba posiłków oraz zakres codziennych dostaw muszą być zgodne ze złożonym (telefonicznie lub za pośrednictwem e-mail) do godziny 12:00 dnia poprzedniego zamówieniem.
Szacunkowo w ciągu umowy zostanie wydanych ok. 10 480 posiłków.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1080338,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480048,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 501510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480048,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SMAKUŚ" Usługi Gastronomiczne Łukasz Krawczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842298760
7.3.4) Miejscowość: Mokrzeszów 112
7.3.5) Kod pocztowy: 58-160
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SMAKUŚ" USŁUGI GASTRONOMICZNE ŁUKASZ KRAWCZYK
jakie przetargi wygrała firma
"SMAKUŚ" USŁUGI GASTRONOMICZNE ŁUKASZ KRAWCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480048,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 366 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1008850,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1153790,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1008850,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "SMAKUŚ" Usługi Gastronomiczne Łukasz Krawczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842298760
7.3.4) Miejscowość: Mokrzeszów 112
7.3.5) Kod pocztowy: 58-160
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"SMAKUŚ" USŁUGI GASTRONOMICZNE ŁUKASZ KRAWCZYK
jakie przetargi wygrała firma
"SMAKUŚ" USŁUGI GASTRONOMICZNE ŁUKASZ KRAWCZYK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1008850,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 366 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Dom Pomocy Społecznej – „Dom Seniora Biały Kamień”, Adres: ul. Gen. Wł. Andersa 162A, 58-304 Wałbrzych, NIP: 886 25 84 003,
oraz
Dom Seniora-Rusinowa, Adres: ul. Os. Górnicze 19A, 58 – 308 Wałbrzych, NIP: 886 25 84 003,
zawarli w dniu 25.10.2022 r. na podst. art. 38 ust. 2 ustawy Pzp porozumienie o wspólnym przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 37 ust. 2 ustawy Pzp niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest prowadzone przez Gminę Wałbrzych – Miasto na Prawach Powiatu w imieniu i na rzecz Zamawiających.
2. Termin realizacji zamówienia - 366 dni, nie wcześniej niż od 01.01.2024 r. (rok 2024 jest rokiem przestępnym).
3. W ramach części 2 zostały zawarte 3 umowy:
1). Zawarta w dniu 22.12.2023 r. pomiędzy: Dom Seniora-Rusinowa w Wałbrzychu a "SMAKUŚ" Usługi Gastronomiczne Łukasz Krawczyk, Mokrzeszów 112, 58-160 Mokrzeszów, NIP 884 229 87 60 , na kwotę 758 898,60 zł w ramach przygotowania i dostawy posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Dom Seniora-Rusinowa w Wałbrzychu";
2). Zawarta w dniu2 2.12.2023 r. pomiędzy: Dom Seniora-Rusinowa w Wałbrzychu a "SMAKUŚ" Usługi Gastronomiczne Łukasz Krawczyk, Mokrzeszów 112, 58-160 Mokrzeszów, NIP 884 229 87 60 , na kwotę 127 976,00 zł w ramach przygotowania i dostawy posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy przy ul. Kasztelańskiej 7 w Wałbrzychu;
3). Zawarta w dniu 22.12.2023 r. pomiędzy: Dom Seniora-Rusinowa w Wałbrzychu a "SMAKUŚ" Usługi Gastronomiczne Łukasz Krawczyk, Mokrzeszów 112, 58-160 Mokrzeszów, NIP 884 229 87 60 , na kwotę 127 976,00 zł w ramach przygotowania i dostawy posiłków dla uczestników Dziennego Domu Pomocy Senior+ przy ul. Niepodległości 78 w Wałbrzychu.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Nadzór autorski wraz z serwisem systemu AMMS oraz InfoMedica
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynku Oddziału ZUS w Wałbrzychu przy Pl. Grunwaldzkim 1.
- Poprawa bezpieczeństwa poprzez utwardzenie poboczy dróg powiatowych
- Zakup samochodu typu SUV dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu
- Dostawa i montaż wyposażenia pokoi hotelowych w Wałbrzyskim Centrum Sportowo - Rekreacyjnym "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu w podziale na dwie części:
- "Przebudowa wraz z termomodernizacją budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Brzechwy 13 w Wałbrzychu"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi cateringowe na całodobowe żywienie pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Siewierzu
- Wyżywienie dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Jastkowie
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji wydarzeń realizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie - postępowanie nr 1
- Realizacja posiłków dla podopiecznych MOPR w Zabrzu w lokalach gastronomicznych na terenie miasta Zabrze z podziałem na 8 części
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dla studentów AWF Warszawa zaliczających przedmiot "Obóz letni" w Ośrodku Dydaktyczno - Sportowym AWF Piękna Góra / k. Giżycka
- Usługi w zakresie przygotowania, dostaw i dystrybucji posiłków dla pacjentów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.