eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Przebudowa pałacu w Suchej Górnej - etap II



Ogłoszenie z dnia 2022-01-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pałacu w Suchej Górnej – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647618

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 768474159

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stepien@gmina.polkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pałacu w Suchej Górnej – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bb112260-46c0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00015797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002233/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.44 Przebudowa pałacu w Suchej Górnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00271018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.75.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 367924,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa pałacu w Suchej Górnej – etap II” w ramach zadania budżetowego pn.: „Przebudowa pałacu w Suchej Górnej”
1. Przedmiotem umowy jest przebudowa budynku i otoczenia pałacu w Suchej Górnej
przy ul. Okrężnej 1, jednostka ewidencyjna 021604_5 Polkowice - obszar wiejski, obręb 0012 Sucha Górna dz. 320/1, w nw. zakresie ogólnym :

a) Część 1 - roboty wewnętrzne wielobranżowe
1) dobór i montaż klamek z szyldami na drzwi odrestaurowane i stylizowane na zabytkowe oraz do drzwi pełnych użytkowych współczesnych w budynku, z uzupełnieniem brakujących kluczy;
2) dobór i montaż stolarki drzwiowej w piwnicy w tym stolarki przeciwpożarowej, z zamkami, okuciami i szyldami;
3) montaż drewnianych listew przypodłogowych dębowych w Sali 0.08;
4) oznakowanie ostrzegawcze bhp stopni nietypowych i nadproży zaniżonych taśmą ostrzegawczą i znakami bhp;
5) przebudowa węzła sanitarnego [sala 0.06] dla dzieci na standardowy pom. 0.06 parter - roboty budowlane i sanitarne;
6) montaż w piwnicy zestawu hydroforowego do zwiększenia ciśnienia wody wewnętrznej instalacji hydrantowej ppoż. z podłączeniem układu do instalacji wody, instalacji hydrantowej i elektrycznej;
7) dobór i montaż oświetlenia głównego i pomocniczego w Sali 0.08, 0.07 w formie żyrandola, kinkietów ściennych i kandelabrów stojących, w oparciu o ustalenia z Konserwatorem zabytków, odpowiednio do wymaganego poziomu natężenia światła dla pomieszczeń reprezentacyjnych, z podłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej;
8) odłączenie zasilania do 2 szt. reflektorów ledowego podświetlenia elewacji obiektu montowanego w opasce przeciwdeszczowej budynku
9) przeniesienie czujek ppoż. w Sali 0.08 poza obrys malowidła z zaprawieniem otworów po kablach z zachowaniem wymogów ochrony zabytkowego charakteru polichromii
10) wymiana sygnalizatora ppoż. na elewacji frontowej przy wejściu głównym na mniejszy;
11) wykonanie w pomieszczeniach budynku dodatkowych 3 szt. Gniazd 400V wraz z zasilaniem;
2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określono w załączniku nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia II etapu przebudowy pałacu w Suchej Górnej część 1 i 2” wskazującym materiały i dokumentacje projektowe stanowiące zakres, podstawę, sposób i warunki wykonania robót będących przedmiotem umowy.
3. Podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawcę obowiązują wymagania wskazane w każdym z dokumentów wymienionych w ust. 2, a wątpliwości podlegają rozstrzygnięciu przez Zamawiającego.
4. Wszystkie roboty będące przedmiotem umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych umową
(w danym kryterium liczba punktów przyznana wykonawcy jest tożsama z ilością procentową danego kryterium).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 86170,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa pałacu w Suchej Górnej – etap II” w ramach zadania budżetowego pn.: „Przebudowa pałacu w Suchej Górnej”
1. Przedmiotem umowy jest przebudowa budynku i otoczenia pałacu w Suchej Górnej
przy ul. Okrężnej 1, jednostka ewidencyjna 021604_5 Polkowice - obszar wiejski, obręb 0012 Sucha Górna dz. 320/1, w nw. zakresie ogólnym :
b) Część 2 - Roboty Zagospodarowania Terenu w otoczeniu pałacu [dalej - roboty ZT]
1) wykonanie drogi pożarowej dojazdu do zbiornika ppoż. część z kostki granitowej oraz część o nawierzchni ulepszonej wzmocnionej tłuczniem i klińcem na podbudowie z kruszywa;
2) przeniesienie słupów ogrodzeniowych zachodniej bramy wjazdowej i ich odrestaurowanie;
3) montaż brakującej lampy oświetlenia parkowego na słupie przy południowo-zachodnim narożniku pałacu;
4) montaż elementów prefabrykowanych cieków/ koryt betonowych, w obrębie opaski przeciwdeszczowej budynku, jako przedłużenie odwodnienia z rur spustowych;
5) przesunięcie punktu czerpania wody od zbiornika ppoż. dla potrzeb stanowiska czerpania wody z wozu pożarniczego;
6) ogrodzenie zbiornika wody do celów pożarowych: z przęseł stalowych z siatki w ramie z kątownika osadzone na słupkach stalowych obetonowanych w gruncie, z furtką, z wykorzystaniem i naprawą elementów z demontażu;
7) przesunięcie punktu poboru wody o 600cm od zbiornika ppoż. od zbiornika nadziemnego wody do celów pożarowych, w kierunku nowego miejsca stanowiska czerpania wody wozu pożarniczego z zachowaniem norm i wymogów.

2. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określono w załączniku nr 1 „Opis przedmiotu zamówienia II etapu przebudowy pałacu w Suchej Górnej część 1 i 2” wskazującym materiały i dokumentacje projektowe stanowiące zakres, podstawę, sposób i warunki wykonania robót będących przedmiotem umowy.
3. Podczas realizacji przedmiotu umowy Wykonawcę obowiązują wymagania wskazane w każdym z dokumentów wymienionych w ust. 2, a wątpliwości podlegają rozstrzygnięciu przez Zamawiającego.
4. Wszystkie roboty będące przedmiotem umowy muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych umową.
(w danym kryterium liczba punktów przyznana wykonawcy jest tożsama z ilością procentową danego kryterium).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 281754,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na wskazaną część nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362363,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362363,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362363,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKOM Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6932185449

7.3.3) Ulica: ul. Głogowska 42

7.3.4) Miejscowość: Jerzmanowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-222

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362363,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.