eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmBudowa instalacji fotowoltaicznych dla obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie



Ogłoszenie z dnia 2021-03-10


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00015747 z dnia 2021-03-10

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa instalacji fotowoltaicznych dla obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. przy ul. Wołyńskiej 57 w Chełmie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110052871

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Wołyńska 57

1.4.2.) Miejscowość: Chełm

1.4.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.4.7.) Numer telefonu: (082) 563-14-61 do 63

1.4.8.) Numer faksu: (82) 563-04-50

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgk@mpgk.chelm.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpgk.chelm.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Przedsiębiorstwo komunalne

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00015747

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-03-10

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00009693/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
1. Komunikacja miedzy Zamawiającym, a Wykonawcami w tym składanie dokumentów w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu Platformy przetargowej zwanej dalej „Platformą”: https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.3. Wymagania techniczne, jakim muszą odpowiadać urządzenia informatyczne Wykonawcy, aby mógł on korzystać z Platformy (szczegółowo zostały opisane na stornie: https://mpgkchelm.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html):a) dopuszczalne przeglądarki internetowe:­ Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,­ Google Chrome 31­ Mozilla Firefox 26­ Opera 18b) pozostałe wymagania:­ dostęp do sieci internet;­ obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;­ włączona obsługa JavaScript;­ zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;­ zainstalowany Acrobat Reader;­ zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.4. Zamawiający wskazuje na format przesyłanych przez Wykonawcę środkiem komunikacji elektronicznej oświadczeń lub dokumentów: .pdf. Jednak Wykonawca może przygotować oświadczenia lub dokumenty w każdym innym formacie określonym treścią Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320).5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów i informacji przy użyciu Platformy opisane zostały w instrukcjach zawartych w zakładce „Instrukcje” dostępnej na Platformie. 6. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z niniejszym postępowaniem będą udostępniane na stronie internetowej:https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. 7. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i ust. 5 pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.8. Podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9. Szczegółowe zasady uwierzytelniania dokumentów Wykonawcy wskazano w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

Po zmianie:
1. Komunikacja miedzy Zamawiającym, a Wykonawcami w tym składanie dokumentów w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu Platformy przetargowej zwanej dalej „Platformą”: https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html 2. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.3. Wymagania techniczne, jakim muszą odpowiadać urządzenia informatyczne Wykonawcy, aby mógł on korzystać z Platformy (szczegółowo zostały opisane na stornie: https://mpgkchelm.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html):a) dopuszczalne przeglądarki internetowe:­ Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,­ Google Chrome 31­ Mozilla Firefox 26­ Opera 18b) pozostałe wymagania:­ dostęp do sieci internet;­ obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax;­ włączona obsługa JavaScript;­ zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s;­ zainstalowany Acrobat Reader;­ zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.4. Zamawiający wskazuje na format przesyłanych przez Wykonawcę środkiem komunikacji elektronicznej oświadczeń lub dokumentów: .pdf. Jednak Wykonawca może przygotować oświadczenia lub dokumenty w każdym innym formacie określonym treścią Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów i informacji przy użyciu Platformy opisane zostały w instrukcjach zawartych w zakładce „Instrukcje” dostępnej na Platformie. 6. Zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z niniejszym postępowaniem będą udostępniane na stronie internetowej:https://mpgk-chelm.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. 7. Ofertę, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i ust. 5 pzp, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.8. Podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.9. Szczegółowe zasady uwierzytelniania dokumentów Wykonawcy wskazano w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:
60

Po zmianie:
90

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 60 dni (kalendarzowych) od daty zawarcia umowy.2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszystkie dokumenty lub oświadczenia składane przez Wykonawców sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.3. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Wizję można odbyć do upływu terminu składania ofert w dni robocze od godziny 7.00 do 15.00. Gotowość wizji należy zgłosić zgodnie z zasadami komunikacji wskazanymi w Rozdziale XV SWZ. Brak odbycia wizji lokalnej nie będzie podstawą odrzucenia oferty Wykonawcy.4. Przy obliczaniu punktacji w kryterium: oferowana cena „C” Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, wskazaną w ofercie Wykonawcy. Liczba punktów zdobyta w tym kryterium będzie obliczona wg wzoru: C =(najniższa zaoferowana cena brutto / cena w badanej ofercie ) x 100 x 80 % (waga kryterium)5. Przy obliczaniu punktacji w kryterium: okres gwarancji „G” Zmawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy złożoną w ofercie co do okresu gwarancji na całość robót budowlanych oraz dostarczonych i wbudowanych materiałów. Gwarancja nie może być krótsza niż 60 miesięcy na cały przedmiot zamówienia. Termin maksymalny jaki uznawał będzie Zamawiający wynosi 144 miesiące.Liczba punktów zdobyta w tym kryterium będzie obliczona wg wzoru: G =(okres gwarancji w badanej ofercie w miesiącach / najdłuższy zaoferowany okres gwarancji w miesiącach) x 100 x 10 % (waga kryterium).UWAGA: Nie podanie w ofercie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje okres gwarancji 60 miesięcy. 6. Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy złożoną w ofercie co do terminu wykonania zamówienia. Termin ten nie może być dłuższy niż 60 dni. Oferty będą oceniane według następującego wzoru: T = ilość punktów za termin realizacji zamówieniaTermin realizacji zamówienia po zawarciu umowy (dni kalendarzowe): do 40 dni, Liczba pkt 10 pkt; Termin realizacji zamówienia po zawarciu umowy (dni kalendarzowe): od 41 dni do 50 dni, Liczba pkt 5 pkt, Termin realizacji zamówienia po zawarciu umowy (dni kalendarzowe): od 51 dni do 60 dni, 0 pkt. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny, skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.UWAGA: Nie podanie w ofercie terminu realizacji skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje okres 60 dni. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed zawarciem Umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 5% wartości całkowitej ceny oferty. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców o ile są znane wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani.9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 pzp stosuje się odpowiednio.

Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia w terminie do 90 dni (kalendarzowych) od daty zawarcia umowy.2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim. Wszystkie dokumenty lub oświadczenia składane przez Wykonawców sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.3. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Wizję można odbyć do upływu terminu składania ofert w dni robocze od godziny 7.00 do 15.00. Gotowość wizji należy zgłosić zgodnie z zasadami komunikacji wskazanymi w Rozdziale XV SWZ. Brak odbycia wizji lokalnej nie będzie podstawą odrzucenia oferty Wykonawcy.4. Przy obliczaniu punktacji w kryterium: oferowana cena „C” Zamawiający będzie brał pod uwagę cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, wskazaną w ofercie Wykonawcy. Liczba punktów zdobyta w tym kryterium będzie obliczona wg wzoru: C =(najniższa zaoferowana cena brutto / cena w badanej ofercie ) x 100 x 80 % (waga kryterium)5. Przy obliczaniu punktacji w kryterium: okres gwarancji „G” Zmawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy złożoną w ofercie co do okresu gwarancji na całość robót budowlanych oraz dostarczonych i wbudowanych materiałów. Gwarancja nie może być krótsza niż 60 miesięcy na cały przedmiot zamówienia. Termin maksymalny jaki uznawał będzie Zamawiający wynosi 144 miesiące.Liczba punktów zdobyta w tym kryterium będzie obliczona wg wzoru: G =(okres gwarancji w badanej ofercie w miesiącach / najdłuższy zaoferowany okres gwarancji w miesiącach) x 100 x 10 % (waga kryterium).UWAGA: Nie podanie w ofercie okresu gwarancji na przedmiot zamówienia skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje okres gwarancji 60 miesięcy. 6. Przy obliczaniu punktacji w tym kryterium Zamawiający będzie brał pod uwagę deklarację Wykonawcy złożoną w ofercie co do terminu wykonania zamówienia. Termin ten nie może być dłuższy niż 90 dni. Oferty będą oceniane według następującego wzoru: T = ilość punktów za termin realizacji zamówieniaTermin realizacji zamówienia po zawarciu umowy (dni kalendarzowe): do 70 dni, Liczba pkt 10 pkt; Termin realizacji zamówienia po zawarciu umowy (dni kalendarzowe): od 71 dni do 80 dni, Liczba pkt 5 pkt, Termin realizacji zamówienia po zawarciu umowy (dni kalendarzowe): od 81 dni do 90 dni, Liczba pkt 0 pkt. Zaoferowanie terminu dłuższego niż maksymalny, skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z treścią SWZ.UWAGA: Nie podanie w ofercie terminu realizacji skutkować będzie uznaniem, że Wykonawca deklaruje okres 90 dni. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany jest przed zawarciem Umowy wnieść zabezpieczenie należytego wykonania Umowy w wysokości 5% wartości całkowitej ceny oferty. 8. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzone zostanie podwykonawcom oraz podania nazw podwykonawców o ile są znane wraz z przedmiotem umów o podwykonawstwo, dla których są oni proponowani.9. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Przepis art. 122 pzp stosuje się odpowiednio.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-03-15 11:00

Po zmianie:
2021-03-18 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-03-15 11:30

Po zmianie:
2021-03-18 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-04-13

Po zmianie:
2021-04-16

2021-03-10 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.