Ogłoszenie z dnia 2025-01-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00662037/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu szkolnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRAWCZYN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010790
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 16
1.5.2.) Miejscowość: Strawczyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-067
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@strawczyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.strawczyn.4bip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://strawczyn.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu szkolnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e9cd6f3-a4d8-4c91-9343-b4b553605279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00015398
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-01-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056935/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup autobusu szkolnego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00662037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIRP.ZP.271.1.38.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego autobusu, który winien spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz. U. z 2017 r., poz. 128 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do ustawy. Pojazd winien spełniać wszelkie wymogi przepisów dopuszczających go do ruchu po drogach publicznych.
Oferowany autobus winien być wolny od wad fizycznych i prawnych oraz roszczeń osób trzecich, w dobrym stanie technicznym, wizualnym i spełniać niżej wymienione warunki:
1) Rok produkcji: 2016 i nowszy
2) Długość całkowita: nie więcej niż 10m
3) Autobus po serwisie silnika (wymienione oleje i filtry)
4) Kolor lakieru: biały
5) Miejsca siedzące/ fotele:
- minimum 35 miejsc siedzących
- minimum 20 miejsc stojących
- miejsce na wózek inwalidzki
- fotele pasażerskie z tapicerką odporną na zabrudzenia, ścieranie i zniszczenia
6) stanowisko kierowcy:
- fotek kierowcy z zagłówkiem, na zawieszeniu pneumatycznym, z trzypunktowym pasem bezpieczeństwa
- roleta przeciwsłoneczna na szybie przedniej
- miejsce kierowcy nie może znajdować się w wydzielonej kabinie
7) drzwi:
- liczba drzwi wejściowych: minimum: 2
- drzwi pasażerskie: sterowane elektrycznie lub elektryczno- pneumatyczne ze stanowiska kierowcy
8) silnik:
- niskoemisyjny, wysokoprężny umieszczony z tylu pojazdu min. EURO 6
- moc silnika: min. 240 KM
- pojemność: min. 6700 cm3
- skrzynia biegów automatyczna, min. 6-cio biegowa + bieg wsteczny
9) szyby:
- szyba czołowa jednoczęściowa, panoramiczna
- szyby boczne z otwieranymi/ uchylnymi szybkami wentylacyjnymi min. 4 szt.
10) Koła:
- Komplet nowych opon bezdentkowych, wielosezonowe
11) Klimatyzacja:
- Automatyczna w całej przestrzeni pasażerskiej z funkcją grzania
12) Wentylacja:
- Wentylacja naturalna przestrzeni pasażerskiej: wywietrzniki/ wywietrzniki dachowe oraz szybki wentylacyjne
13) Systemy:
- ABS/ASR/ESP
14) Dokumentacja:
- Wszystkie dokumenty niezbędne do dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego oraz niezbędne do rejestracji pojazdu
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368938,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 368938,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368938,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOBUSY DVL Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 9592052247
7.3.3) Ulica: Korczyn 29B
7.3.4) Miejscowość: Korczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368938,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu na potrzeby dowożenia dzieci z terenu gminy Raczki do Szkoły Podstawowej im. Św. Jana Pawła II w Raczkach
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych samochodów na potrzeby jednostek Powiatu Lwóweckiego.
- Dowóz i odwóz dzieci do szkół w roku szkolnym 2025/2026 wraz z opiekunami dowożonych i odwożonych dzieci.
- Zakup autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych dla WTZ Gilowice, w ramach obszaru D "Programu wyrównywania różnic między regionami III"
- Zakup używanego autobusu do przewozu dzieci do szkół na terenie Gminy Blizanów
- Zakup autobusu szkolnego na potrzeby dowozu uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Miasta Gostynina
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.