Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00439473/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00447537/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja szkoły podstawowej w m. Siedlec w ramach grantu pn. Dostępne Szkoły w Gminie Długołęka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Długołęka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935017
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Robotnicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Długołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-095
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.dlugoleka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dlugoleka.bip.net.pl/?c=8351.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja szkoły podstawowej w m. Siedlec w ramach grantu pn. Dostępne Szkoły w Gminie Długołęka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7303e551-64d5-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00015376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030809/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.62 Modernizacja szkoły podstawowej w m. Siedlec w ramach grantu pn. Dostępne Szkoły w Gminie Długołęka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Współfinansowanie w ramach grantu na realizację przedsięwzięcia pn. "Dostępne szkoły w gminie Długołęka" otrzymanego w ramach projektu "Dostępna Szkoła" finansowanego z ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00439473/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.70.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 226950,647 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szkoły podstawowej w miejscowości Siedlec w ramach grantu pn. Dostępne Szkoły w Gminie Długołęka. Inwestycja ta jest dofinansowania w ramach grantu na realizację przedsięwzięcia pn. "Dostępne szkoły w gminie Długołęka" otrzymanego w ramach projektu "Dostępna Szkoła" finansowanego z ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
4. Wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w kontrolach (o ile będzie to konieczne) i dostarczenia zamawiającemu dokumentów potrzebnych dla instytucji kontrolujących. Zakres zgodny z załącznikami do SWZ tj. ze szkicami lokalizacyjnymi, ekspertyzą, przedmiarem robót, oświadczeniem projektanta i projektem umowy.
4.1. Zamówienie podzielone na 3 części, przedmiotowe postępowanie dotyczy tylko części 3 (SP Siedlec):
Modernizacja szkoły podstawowej w m. Siedlec w ramach grantu pn. Dostępne Szkoły w gminie Długołęka w zakresie:
1)zabudowa podschodowa dla przechowywania wózków oraz sprzętów dla OzN + gniazdo ładowania schodołazu
2)balustrady i poręcze na klatkach schodowych
3)remont dwóch sąsiednich klas do wymagań MDS
4)montaż folii zaciemniającej w oknach sali gimnastycznej;
5)prace remontowe w sali terapii sensorycznej;
6)wymiana drzwi do wytypowanych pomieszczeń (biblioteka, sekretariat, pedagog/psycholog, logopeda, pielęgniarka)
7)wykonanie prac w bibliotece (demontaż drzwi wraz z zamurowaniem otworu, rozbiórka ścianki działowej, przebudowa oświetlenia, malowanie, cyklinowanie parkietu)
8)wymiana oświetlenia w pomieszczeniu pedagoga szkolnego
9)modernizacja toalety dla OzN
10)montaż rolety w oknie na końcu korytarza i p. strona płn-wsch
11)wymiana oświetlenia na korytarzach szkolnych
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz:
1) dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8 do SWZ),
2) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (Załącznik nr 10 do SWZ),
3) Przedmiarze robót (Załącznik nr 9 do SWZ) - załączony przedmiar ma jedynie charakter poglądowy i pomocniczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228893,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300120,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228893,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Dekarski Mariusz Lis
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9111026757
7.3.3) Ulica: ul. Osiedle 9a
7.3.4) Miejscowość: Oleśnica
7.3.5) Kod pocztowy: 56-400
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228893,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI DŁUGOŁĘKA
więcej: przetargi DŁUGOŁĘKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prace restauratorskie przy elewacji zabytkowego ratusza w Górze Kalwarii"
- Budowa pochylni wraz z modernizacją wejścia i dojścia do budynku użyteczności publicznej przy ul. Bolesława Chrobrego 7 zgodnie z zadaniem inwestycyjnym C/WŁO/II/P5/2
- Wykonywanie robót remontowo-budowlanych w zakresie bieżącej konserwacji oraz usług w zakresie utrzymania w sprawności technicznej budynków Wydziałów Chemicznego, Transportu i Elektrycznego PW
- Wykonanie remontu naświetla zewnętrznego w pałacu w Łężanach gm. Reszel
- Budowa i modernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Marcinowice wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej
- Modernizacja budynków szkół podstawowych na terenie gminy Zbuczyn - etap 2 prace remontowe
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.