eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › Zakup urządzeń robotycznych do rehabilitacji



Ogłoszenie z dnia 2024-01-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup urządzeń robotycznych do rehabilitacji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zyty 26

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-046

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.zgora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/842762

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup urządzeń robotycznych do rehabilitacji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00fe784c-7cac-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015117

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478965

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LI.262.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stacjonarny robot rehabilitacyjny kończyn dolnych – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 90740,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Stacjonarny robot rehabilitacyjny kończyn górnych – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 89814,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mobilny robot rehabilitacyjny górnych partii ciała – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 39814,81 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mobilny robot rehabilitacyjny kończyn dolnych – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 231481,48 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGZOTech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243224754

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97000,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97000,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EGZOTech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243224754

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97000,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu numer 2023/BZP 00478965/01 opublikowane dnia 06.11.2023 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych w niniejszym postępowaniu wpłynęły oferty po jednej w zakresie każdego z zadań nr 3 i 4.
Zamawiający dokonał w dniu 20.11.2023 r. wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie zadań 1 – 4. Planowany termin zawarcia umów w sprawie zamówienia został wyznaczony na dzień 21.11.2023 r. o czym Wykonawcy zostali poinformowani w zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej. W dniu 21.11.2023 r. Zamawiający przesłał Wykonawcy Technomex Sp. z o.o. jednostronnie podpisane umowy w zakresie zadania nr 3 i 4 w formie elektronicznej celem podpisania. Do dnia 24.11.2023 r. Zamawiający nie otrzymał zwrotnie podpisanych umów, tym samym wezwał do ich niezwłocznego podpisania w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.11.2023 r. do godz. 12:00 informując, że konsekwencją braku zawarcia umów ze strony Wykonawcy będzie zatrzymanie wadium wniesionego w niniejszym postępowaniu.
Wykonawca firma Technomex Sp. z o.o. poinformował w dniu 24.11.2023 r., że nie jest
w stanie dostarczyć sprzętu będącego przedmiotem zadań 3 i 4 w terminie wskazanym w umowie.
Zamawiający w dniu 27.11.2023 r. o godzinie 15:07 przesłał Wykonawcy informację
o zatrzymaniu wadium w związku z nieotrzymaniem zwrotnie dwustronnie podpisanych umów
w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie Wykonawca do dnia 27.11.2023 r. nie dostarczył


sprzętu zgodnie z warunkami zamówienia, tym samym potwierdzając odstąpienie od realizacji przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 3 i 4 na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu numer 2023/BZP 00478965/01 opublikowane dnia 06.11.2023 r. w Biuletynie Zamówień Publicznych w niniejszym postępowaniu wpłynęły oferty po jednej w zakresie każdego z zadań nr 3 i 4.
Zamawiający dokonał w dniu 20.11.2023 r. wyboru oferty najkorzystniejszej w zakresie zadań 1 – 4. Planowany termin zawarcia umów w sprawie zamówienia został wyznaczony na dzień 21.11.2023 r. o czym Wykonawcy zostali poinformowani w zawiadomieniu o wyborze oferty najkorzystniejszej. W dniu 21.11.2023 r. Zamawiający przesłał Wykonawcy Technomex Sp. z o.o. jednostronnie podpisane umowy w zakresie zadania nr 3 i 4 w formie elektronicznej celem podpisania. Do dnia 24.11.2023 r. Zamawiający nie otrzymał zwrotnie podpisanych umów, tym samym wezwał do ich niezwłocznego podpisania w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.11.2023 r. do godz. 12:00 informując, że konsekwencją braku zawarcia umów ze strony Wykonawcy będzie zatrzymanie wadium wniesionego w niniejszym postępowaniu.
Wykonawca firma Technomex Sp. z o.o. poinformował w dniu 24.11.2023 r., że nie jest
w stanie dostarczyć sprzętu będącego przedmiotem zadań 3 i 4 w terminie wskazanym w umowie.
Zamawiający w dniu 27.11.2023 r. o godzinie 15:07 przesłał Wykonawcy informację
o zatrzymaniu wadium w związku z nieotrzymaniem zwrotnie dwustronnie podpisanych umów
w sprawie zamówienia publicznego. Jednocześnie Wykonawca do dnia 27.11.2023 r. nie dostarczył


sprzętu zgodnie z warunkami zamówienia, tym samym potwierdzając odstąpienie od realizacji przedmiotu zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnienia postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 3 i 4 na podstawie art. 255 pkt 7) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.