Ogłoszenie z dnia 2023-01-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00501663/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-16
- 2022/BZP 00514481/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz 33. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek obsługiwanych w latach 2023 - 2024"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 33. BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310188854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Witkowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Powidz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33bltr.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33bltr.wp.mil.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/33bltr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz 33. Bazy Lotnictwa Transportowego oraz jednostek obsługiwanych w latach 2023 - 2024"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66d8ab2e-7c65-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00014845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00066747/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Świadczenie powszechnych usług pocztowych na lata 2023-2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00501663
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2022/S
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 590303,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie powszechnych usług pocztowych na rzecz 33. Bazy Lotnictwa Transportowego w Powidzu, JW. 4210 oraz Placówki Żandarmerii Wojskowej w Powidzu pod adresem: Powidz – Osiedle 6, 62 – 430 Powidz – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 2A i 3A do SWZ oraz wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 236643,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie powszechnych usług pocztowych na rzecz Wojskowego Centrum rekrutacji w Koninie pod adresem: ul. Hurtowa 1, 62 – 510 Konin. – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 2B i 3B do SWZ oraz wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 207110,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie powszechnych usług pocztowych na rzecz Wojskowego Centrum Rekrutacji w Kaliszu pod adresem: Plac św. Józefa 5 62 – 800 Kalisz – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 2C i 3C do SWZ oraz wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 102513,06 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie powszechnych usług pocztowych na rzecz Zespołu Zabezpieczenia Jarocin 33. BLTr oraz JW. 3918 pod adresem: ul. Wojska Polskiego 71 63 – 200 Jarocin. – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku 2D i 3D do SWZ oraz wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 64100000-7 - Usługi pocztowe i kurierskie
4.5.5.) Wartość części: 44037,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty na przedmiotowe postępowanie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty na przedmiotowe postępowanie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert w przedmiotowym postepowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w Radomiu na 2026 rok
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb Urzędu Gminy Wieliszew w 2026 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych oraz paczek i ich ewentualnych zwrotów
- Usługi pocztowe dla Urzędu Miejskiego w Miliczu
- Świadczenie usług pocztowych - rok 2026
- " Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim na okres do 31 grudnia 2026 roku".
więcej: Usługi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





